Το πρωί ξημερωσε όλη την νύχτα δεν είχα κλείσει μάτι... Το ίδιο και ο Αλεξ νομίζω.
Σηκώθηκα δεν ήθελα άλλο να κάτσω στο κρεβάτι.. Η Χρυσάνθη δεν είχε ξυπνήσει ακόμα.
Ετοιμαστικα πήγα κάτω και έφτιαξα πρωινό.. Μετά από λίγο άκουσα και την Χρυσάνθη ότι ξύπνησε πήγα την πήρα και ήρθαμε κάτω την έβαλα στην καρέκλιτσα της και της έτοιμασα μια φρουτοκρεμα να φάει...
Καθώς την ετοιμαζα ήρθε ο Αλεξ...
Αλεξ
Καλημέρα στα κορίτσια μου...
Δεν του απάντησα καν έδωσε ένα φιλί στην Χρυσάνθη και ερχόταν προς το μέρος για να μου δώσει ένα φιλί.. Τραβήξα το κεφάλι μου αποφεύγοντας το φιλί του..
Νικόλ
Αγάπη μου η μαμα σου ετοίμασε την κρεμουλα σου άνοιξε το στόμα σου ααα..
Αλεξ
Λοιπόν τι θέλετε να κάνουμε σήμερα;
Πάλι δεν του μιλούσα..
Αλεξ
Έλα βρε αγάπη μου ακόμα είσαι θυμωμενη;
Πάλι μιλαγε δίχως να περνει απάντηση συνέχειζα να ταιζω την μικρή..
Νικόλ
Χρυσανθούλα μου πάμε στο πάρκο ΜΟΝΕΣ ΜΑΣ να κάνουμε την βόλτα μας.. Ο μπαμπάς μπορεί να θέλει να πάει σε καμία πρόεδρο..
Το μόνες μας το τονισα έντονα έτσι ώστε να καταλάβει ο Αλεξ και τον έκανα ακόμα πιο εκνευρίσμενο....
Πήγα πάνω φορεσα την αθλητική φόρμα μου και φύγαμε...
Ήμασταν αρκετή ώρα στο πάρκο παίξαμε, γελάσαμε.. Και γυρίσαμε σπίτι ο Αλεξ ήταν στον καναπέ και καθόταν αλλά έδειχνε κάτι να σκεφτόταν...
Αλεξ
Ήρθαν οι αγάπες μου;
Νικόλ
Πάμε πάνω αγάπη μου να κοιμηθείς;
Έτσι πήρα την Χρυσάνθη πήγαμε πάνω και την κοιμησα τις νανουρισα δύο τραγούδια και αμέσως κοιμηθείκε ήταν πολύ κουρασμένη.. Την άφησα πήγα στο δωμάτιο να αλλάξω κατέβηκα κάτω και κάθισα στον απέναντι καναπέ στην γωνία πήρα το κινητό μου και χάζευα...
Οι ώρες δεν περναγαν με τίποτα χάζευα, και χάζευα τίποτα μέχρι που ήρθε η ώρα ο Αλεξ να πάει στην δουλειά του..
Πήγε αλλάξε φιλισε την Χρυσάνθη, και ήρθε κάτω να φιλισει και μένα..
Έκανα πάλι το ίδιο τράβηξα το κεφάλι μου αποφεύγοντας το φιλί του..
Αλεξ
Έλα βρε αγάπη μου τωρα..συγνώμη για ότι έγινε χθες..
Συνεχίζα να μην μιλάω εκείνος μου άφησε ένα κόκκινο τριαντάφυλλο και φεύγοντας μου είπε <<σ'αγαπαω>>αχ η χειρονομία αυτή που έκανε ήταν τόσο ωραία.. Έφυγε η Χρυσάνθη μετά από λίγο ξύπνησε.. Μάλλον πειναγε την πήρα και τις έδωσα γάλα, ύστερα χορτασε, επεξα μαζί της και έτσι πέρασε η ώρα και η βαρεμάρα μου.. Είχαν περάσει κάμποσες ώρες μέχρι που ήρθε ο Αλεξ...
Αλεξ
Αγάπες μου γύρισα...
Η Χρυσάνθη όταν τον είδε γέλασε αλλά εγώ ούτε καν του μίλησα...
Ο Αλεξ έμεινε να παίζει με την Χρυσάνθη εγώ πήγα πάνω να ξαπλωσω αν και ήταν λιγο νωρίς αλλά, δεν θα κοιμομουν θα διάβαζα το βιβλίο μου... Πέρασε καμία ώρα μέχρι που η Χρυσάνθη κοιμηθηκε κι ο Αλεξ ήρθε πάνω..
Αλεξ
Τρελά ήταν η μικρή όταν έπαιζε γιατί έφυγες εσύ;
Συνεχειζα να μην του μιλάω..
Αλεξ
Έλα βρε αγάπη μου δεν μου έχεις μιλήσει καθόλου σήμερα.. Σ'αγαπαω.. Γιατί είσαι μουτρωμενη σου 'χω ζητήσει χιλιες φορές συγνώμη..
Και ξαπλωσε προς το μέρος μου και με φιλαγε έντονα δεν μπορούσα με τίποτα να αντισταθώ..με τίποτα. Και συνεχειζα να τον φιλαω..
Αλεξ
Με συγχωρείς λοιπόν...
Νικόλ
Ναι αγάπη μου δεν θέλω να ξαναμαλωσουμε ποτέ.
Αλεξ
Ούτε εγώ μικρή μου ζηλιαρα σε αγαπώ..
Νικόλ
Και εγώ πολύ.
Και συνεχεισα το παθιασμενο φιλί μας...
ESTÁS LEYENDO
Η Απογοήτευση
RomanceΈνας μοίρεως έρωτας! Η ιστορία του Αλεξ και τις Νικόλ είναι τόσο ευτυχισμένοι... Αλλα τι θα γίνει όταν επιστρέψει ένα πρόσωπο από το παρελθόν και τους χτύπησει την πόρτα και να τα ανατρέψει όλα; Θα κρατήσει η αγάπη τους; Διαβάστε την συνέχεια...