ΣΑΝ ΧΘΈΣ

21 4 0
                                    

Αλεξ (pov)

Άρχισα να ξανανοίγω τα μάτια μου όλα γύρω μου φαινόντουσαν τόσο παράξενα, από την τελευταία φορά δεν κατάφερα να καταλάβω πάρα πολλά πράγματα... Σήκωσα το χέρι μου απαλά προς τα πάνω φωνάζοντας από μέσα μου <<Νικόλ, Νικόλ>>προσπάθησα να σηκωθώ αλλά μάταια... Έτσι ξαναπροσπάθησα κατάφερα να σηκωθώ... Πάτησα τα πόδια μου στο πάτωμα και ξαφνικά έπεσα κάτω.. Ξανασηκώθηκα επάνω αλλά έπεσα πάνω στο κρεβάτι και συνέχεια και συνέχεια.. Όπου για λίγο κάθισα στα πόδια μου... Έκανα μερικές ασκήσεις για να μπορέσω να κινηθώ καλύτερα έκανα για λίγο μέχρι που μπόρεσα να κρατηθώ γερά στα πόδια μου.. Πάνω σε μια καρέκλα του δωματίου είχε κάτι ρούχα έβγαλα αυτό που φοραγα από πάνω μου και τα φορεσα... Άνοιξα την πόρτα το νοσοκομείου και βγήκα δεν με πρόσεξε κάνεις όσπου έφτασα στην κεντρική είσοδο βγήκα έξω τίποτα δεν μου έμοιαζε σαν την Θεσ/νίκη.. Άρχισα να τρέχω ασταμάτητα φωνάζοντας <<Νικόλ, Νικόλ>> Σταμάτησα σε ένα μέρος για να ξεκουραστω και να καταλάβω επιτέλους που βρίσκομαι,οταν ξαφνικά άρχισε να με πλησιάζει κάποιος που φώναζε το όνομα μου... Μέχρι που σταμάτησε μπροστά μου παίρνοντας βαθιές ανάσες..Τον σήκωσα προς τα πάνω...

Αλεξ

Τι έγινε; Ποιος είσαι; και πως ξέρεις το όνομα μου;

Άρχισε να γελάει... Μέχρι που με αγκαλιασε...

Λευτέρης

Ααχχ.. Αλεξ πόσο χαίρομαι που σε βλέπω σε αυτήν την κατάσταση εννοώ να περπατάς, να μιλάς..

Αλεξ

Τι έγινε; Ποιος είστε;

Λευτέρης

Θα σου πω άλλα σε παρακαλώ έλα πάμε στο νοσοκομείο θα σε φροντίσουν εκεί...

Αλεξ

Όχι, αν δεν μου πεις τι συμβαίνει εδώ και τώρα!

Λευτέρης

Ωραία, ωραία να σου πω έλα καθίσε σε αυτό το παγκάκι..

Κάθισα..

Αλεξ

Καταρχήν πες μου που βρισκόμαστε!

Λευτέρης

Όλα με την σειρά τους παιδί μου! Καταρχήν είμαστε στην Αμερική συγκεκριμένα στην Αργεντινή.. Εγώ ονομάζομαι Λευτέρης!Εγω ταξίδευα με ιδιωτικό αεροπλάνο διότι, πριν χρόνια είχε γίνει ένα σκηνικό σε ένα αεροπλάνο και με έπιασε η καρδιά μου εε από τότε ο γιατρός δεν μου επέτρεψε να ταξιδεύω με κανονικό αεροπλάνο με ανθρώπους.. Είχα έρθει για διακοπές στην Θεσ/νίκη και μετά έφυγα. Ο πιλότος που οδηγούσε το ιδιωτικό αεροπλάνο δεν πετουσαμε σε μεγάλο ύψος εκείνη την ώρα οσπου το μάτι της γυναίκας μου της Ιωάννας είδε ένα σώμα να επιπλέει μέσα στην θάλασσα. Σε βγάλαμε την ακτή ο σφυγμος σου ήταν πολύ άσχημος και δεν ανεπνεες για λίγα λεπτά και είχες πολύ άσχημα τραύματα στο σώμα, παντου... Δεν μπορούσα να σε αφήσω έτσι και αποφάσισα να σε πάρω μαζί μου στην Αμερική εκεί σκέφτηκα ότι θα σε φροντιζαν καλύτερα..

Αλεξ

Και πως ξέρεις το όνομα μου;

Λευτέρης

Στην τσέπη του παντελονιού σου ήταν η ταυτότητα σου και από κει...

Αλεξ

Σε ευχαριστώ ειλικρινά αλλά πρέπει να φύγω από χθες έχω να δω την Νικόλ και το παιδί μου;

Λευτέρης

Από χθες;

Αλεξ

Ναι, από χθες!

Λευτέρης

Αλεξ... Έχουν περάσει πέντε χρόνια αγόρι μου μετά από αυτό άνοιξες τα μάτια σου για λίγο στην αρχή και μετά προέκυψε ένα χειρουργείο και από κει και ύστερα ήσουν σε κόμμα...

Αλεξ

Τι; Δεν μπορεί, δεν μπορεί να έχουν περάσει πέντε χρόνια από αυτό.... Οχι! Όχι! Δεν μπορεί!

Άρχισα να δακριζω.. Πως έχω πέντε χρόνια να δω την κόρη μου την Νικόλ τι να έχουν απογινει άραγε... Τι;;

Λευτέρης

Σε παρακαλώ πάμε πίσω στο νοσοκομείο να σε ελεξουν και όσο πιο γρήγορα καλά γίνεις τόσο πιο γρήγορα θα γυρίσεις πίσω στην κόρη σου και στην γυναίκα σου...

Άκουσα την συμβουλή του και είχε πολύ δίκιο έτσι πήγαμε πίσω στο νοσοκομείο...

Η ΑπογοήτευσηWhere stories live. Discover now