Σήμερα θα ερχόταν ο Φίλιππος να μας επερνε για το λούνα παρκ. Όταν είπα αυτά τα λόγια στην Χρυσάνθη χάρηκε πάρα πολύ φαίνεται, δηλαδή θα έλεγα πως τον συμπάθησε τον Φίλιππο. Εγώ φορεσα ένα τζιν, μια άσπρη μπλούζα με δαντέλες και ένα μπεζ προς το καφέ τζάκετ,άφησα τα μαλλιά μου ίσια και βαφτηκα με ένα ελαφρύ μακιγιάζ στο πρόσωπο... Αφού ετοιμαστήκαμε όλοι μας, θα ερχόταν και η Σοφία μαζί μας άκουσα το κουδούνι τις πόρτας να χτυπά η Σοφία άνοιξε και ήταν ο Φίλιππος... Κατέβηκα κάτω..
Νικόλ
Γειά σου Φίλιππε πως είσαι;
Φίλιππος
Μία χαρά είμαι εσείς;
Νικόλ
Και εμείς!
Φίλιππος
Μπορούμε να φύγουμε είσαστε έτοιμοι;
Νικόλ
Ναι, ναι πάμε..
Αφού χαιρετηθήκαμε όλοι μας φύγαμε σε περίπου δεκαπέντε λεπτά φτάσαμε στο λούνα παρκ μόλις το είδα μου ερχοντουσαν διάφορες αναμνήσεις από τον Αλεξ, όταν ερχομασταν εδώ και παίζαμε, τις χαρές μας πόσο ωραία παιρναγαμε..Ξαφνικά ένιωσα ένα ελαφρύ χέρι στον ώμο μου...
Φίλιππος
Το ξέρω ότι σου έρχονται διάφορες αναμνήσεις αλλά πρέπει να το ξεπεράσεις Νικόλ... Έλα πάμε να διασκεδασουμε θα δεις θα 'ναι ωραία..
Είπε και με τράβηξε ελαφρά από το χέρι μου...
Νικόλ
Ναι έχεις δίκιο πάμε!
____________________________________
Αλεξ (pov)Σιγά σιγά ανοιγα τα μάτια μου ημουν ξαπλωμενος σε ένα κρεβάτι... Με πολλά καλώδια στο κεφάλι μου και στο σώμα και χωρίς κανέναν γύρω μου. Όταν ξαφνικά μπήκαν μέσα δύο νοσοκομες...
Ν.
Ααα.. Θαύμα ο κ. Αλεξ άνοιξε τα μάτια του ζει, ζει γρήγορα φώναξε τον γιατρό γρήγορα..
Ν.
Εντάξει πάω..
Άρχισα να τα ξανάκλεινω τα μάτια μου..
Ν.
Όχι, Αλεξ όχι μην κοιμοιθείς ξανά όχι...
Αλλά γρήγορα ήρθε ο γιατρός και τον είδε για λίγο με ανοιχτά τα μάτια...
Γ.
Μπράβο Αλεξ μπράβο το ήξερα ότι θα τα καταφέρεις..
Από την στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου σκεφτόμουν την Νικόλ, την κόρη μου και την μητέρα μου τι να απεγιναν άραγε;
Ν.
Τώρα τι κάνουμε γιατρέ;
Ήταν σκεπτούμενος για λίγα λεπτά..
Γ.
Θα του αφερεσουμε τα καλοδια...
Ν.
Ναι εντάξει!
___________________________________
Νικόλ (pov)Θα μπορούσα να πω ότι περναγαμε πολύ καλά στο λούνα παρκ ειδικά η Χρυσάνθη μετά τον Φίλιππο δεν αποχωριζόντουσαν, γελάγανε, παίζανε... Ήταν ωραία..
Χρυσάνθη
Οο... Κύριε Φίλιππε κοιτάξτε ένα τεράστιο αρκουδο!
Φίλιππος
Ναι όντως είναι τεράστιος.. Λοιπόν πήγαινε στην μαμά σου και σε πέντε λεπτά θα σου έχω μια έκπληξη εντάξει...
Χρυσάνθη
Ναι εντάξει!
Θα της επερνα τον μεγάλο αρκουδο το μόνο που έπρεπε να κάνεις για να τον κερδίσεις ήταν να πετύχεις πέντε τενεκεδακια και τα κατάφερα έτσι κέρδισα τον αρκούδο... Ύστερα πήγα προς την Χρυσάνθη...
Φίλιππος
Ορίστε οοο... Τεντυ μμ... Θες να τον βγάλουμε έτσι αυτόν τον μεγάλο αρκούδο..
Χρυσάνθη
Ναιιιι.. Είναι τέλειος ευχαριστώ!
Πέρασε ωραία η ώρα μας οσπου φτάσαμε στο σπίτι.
Νικόλ
Θες να περάσεις μέσα;
Φίλιππος
Θα το ήθελα και πολύ αλλά δυστυχώς δεν μπορώ έχω μια δουλειά να τακτοποίησω λοιπόν σας χαιρετώ γειά σας...
Νικόλ
Γειά σου!
ESTÁS LEYENDO
Η Απογοήτευση
RomanceΈνας μοίρεως έρωτας! Η ιστορία του Αλεξ και τις Νικόλ είναι τόσο ευτυχισμένοι... Αλλα τι θα γίνει όταν επιστρέψει ένα πρόσωπο από το παρελθόν και τους χτύπησει την πόρτα και να τα ανατρέψει όλα; Θα κρατήσει η αγάπη τους; Διαβάστε την συνέχεια...