Η ΑΠΟΓΟΉΤΕΥΣΗ

44 4 0
                                    

Σκέφτηκα όλα αυτά που είπε αυτό το καθαρμα και νομίζω πως είχε δίκιο,η Νικόλ τόσο καιρό με κοροϊδεύε, συναντίοταν κρυφά μαζί και άλλωστε πως ξέρει για το γράμμα αν δεν το είδε... Η Νικόλ ήξερε πως ήμουν ζωντανός και παρόλα αυτά πήγε και παντρευτηκε με αυτό το καθαρμα..

Είπα και χτύπησα με μια δυνατή γροθιά το τραπεζάκι.. Δεν μπορούσα άλλο θα πήγαινα να την συνάντησω δεν την θέλω πια ο στόχος μου τωρα είναι να πάρω πίσω την κόρη μου!Περιμένα ως το βράδυ..μετά από λίγα λεπτά έφτασα επεξω από το ζαχαροπλασιο της, πήρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα μέσα.. Κρατούσε στα χέρια της έναν δίσκο με ποτήρια και κοιτούσε προς τα πίσω δίχως ακόμα να με έχει δει..

Νικόλ

Συγνώμη αλλά σε πέντε λεπτά θα κλείσουμε..

Τότε γύρισε και με είδε..

Αλεξ

Ούτε έναν καφέ για έναν φίλο;

Της έπεσε ο δίσκος με τα ποτήρια κάτω.. Από τα μάτια της εβγεναν δάκρυα, με κοιτούσε πάντα με αυτό το γλυκό βλέμμα, ήξερε μάλλον πολύ καλά να παίζει τον ρόλο της υποκριτριας. Ήρθε προς το μέρος μου αγκαλιαζοντας με σφιχτά..

Νικόλ

Είσαι ζωντανός, είσαι ζωντανός πόσο χαίρομαι αχ δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι..

Την απομάκρυνα από την αγκαλιά μου..

Αλεξ

Σε παράκαλω καθίσε για λίγο...

Εκείνη καθίσε..

Αλεξ

Έμαθα πως παντρευτηκες τον Φίλιππο...

Πήρε ένα περίεργο και διστακτικο ύφος..

Νικόλ

Ναι αλλ..

Την διέκοψα!

Αλεξ

Να ζήσετε! Λοιπόν ο λόγος που ήρθα να σε δω είναι γιατί θέλω την επιμέλεια της κόρης μου άμα θες υπογραφεις με το καλό ή το κάνω με νομικές διαδικασίες..

Νικόλ

Τιιιιι;;;; Μα γιατί, γιατί θες να μου πάρεις την κόρη μας..

Δεν ήταν αυτός που ήξερα πια ήταν ένας άλλος Αλεξ..

Αλεξ

Βλέπω τον ρόλο σου τον συνεχίζεις εγώ δεν θέλω η κόρη μου να μεγαλώσει με τον απαγωγεα της και με μια μάνα σαν και σένα..

Στα μάτια μου τα δάκρυα κοίλουσαν όλο και πιο γρήγορα.

Νικόλ

Αλεξ τι έκανα και μου συμπεριφερεσε έτσι;

Αλεξ

Ξέρεις πιο ήταν το μόνο πράγμα που αντικρισα μόλις έφτασα στην Θεσσαλονίκη εεε;; Εσένα να παντρευεσε αυτον τον αλήτη ξέρεις τι απογοήτευση ένιωσα;; μέτα από πέντε χρόνια που ήμουν καθηλομενος σε ένα κρεβάτι με κόμμα όλα αυτά τα χρόνια περίμενα κάτι καλύτερο από σένα, ήξερες πως ήμουν ζωντανός και παντρεύτηκες εκείνον βέβαια έπρεπε να το καταλάβω πως με ήθελες για τα χρήματα έπαιζες πολύ καλά τον ρόλο σου μπράβο ήσουν εκατό τις εκατό πειστική...

Νικόλ

Δεν είμαι από αυτές τις γυναίκες!
Κούνησα ειρωνικά το κεφάλι μου..

Αλεξ

Ναι το ξέρω είσαι από τις χειρότερες!

Νικόλ

Ξέρεις κάτι δεν θα κάθομαι να με προσβάλεις για πράγματα που δεν έκανα, ο Φίλιππος δεν θα 'ταν ποτέ ικανός να κάνει όλα αυτά.. Αλλα ξέρεις κάτι την απογοήτευση δεν την νιώθεις έσυ αλλά εγώ.. Εσύ με απογοήτευσες τέτοια συμπεριφορά από σένα τόσα χρόνια που ήμασταν μαζί πραγματικά δεν την περίμενα και την κόρη μου δεν πρόκειται να την πάρεις από κοντά μου το κατάλαβες;; Αν πρόκειται για την κόρη μου είμαι αποφασισμένη ότι θα το φτάσω στα άκρα...

Αλεξ

Μην πεις τίποτα στην μητέρα μου ότι με είδες θέλω να τις μιλήσω και να δω την κόρη μου εντάξει;;

Είπε και ύστερα έφυγε...Άρχισα να κλαίω με μόνο μια ερώτηση ποιος του είπε όλα αυτά τα ψέματα ποιος;;

Η ΑπογοήτευσηWo Geschichten leben. Entdecke jetzt