Ο ΓΥΡΙΣΜΌΣ

30 7 0
                                    

Ο μήνας του μέλιτος μας είχε τελειώσει και σήμερα θα γυρίζαμε πίσω, το έχουμε πει και στα παιδιά και χαρηκαν πάρα πολύ. Ετοιμαζαμε της βαλίτσες μας.

Αλεξ

Αγάπη μου πως νιώθεις που θα γυρίσουμε πίσω στο σπίτι μας;

Νικόλ

Καλα και εδω, αλλά μου έλειψε πάρα πολύ το σπίτακι μας εσένα;

Αλεξ

Και μένα αγάπη μου πάρα πολύ. Λοιπόν τα πήραμε όλα γιατί πρέπει να προλάβουμε την πτήση.

Νικόλ

Ναι, ναι είναι όλα έτοιμα φύγαμε.
Αλεξ

Ωραία φύγαμε.

Έτσι φύγαμε από το ξενοδοχείο και θα πηγαίναμε στο αεροδρόμιο.

Μόλις φτάσαμε στο αεροδρόμιο βρήκαμε την πτήση μας και σε λίγη ώρα θα επιβιβαζόμασταν στο αεροπλάνο. Ήρθε η ώρα λοιπόν για τον γυρισμό μας έτσι επιβιβαστηκαμε στο αεροπλάνο.

Ήταν αρκετά μακριά το σπίτι μας από το Παρίσι.

Θαύμαζαμε την θέα από το παράθυρο.

Νικόλ

Πολύ ωραία θέα εε αγάπη μου;

Αλεξ

Μμμ.. Ναι καταπληκτική! Δεν μου λες τα φοβάσαι τα αεροπλάνα;

Νικόλ

Αν, και είναι η πρώτη φορά που ανεβαίνω σε αεροπλάνο όχι δεν φοβάμαι καθόλου.

Αλεξ

Χαίρομαι!

Το ταξίδι μας κράτησε περίπου τέσσερις ώρες. Είχαμε φθάσει πλέον στο προορισμό μας. Πήραμε ένα ταξί για να μας πάει από το αεροδρόμιο στο σπίτι μας.

Αλεξ

Μωρό μου ανυπομονώ να φτάσουμε!

Νικόλ

Και εγώ πάρα πολύ.

Μετά από περίπου ένα μισάωρο φτάσαμε στους σπίτι μας.

Κατεβηκαμε από το ταξί μας και μπήκαμε μέσα στο σπίτι.

Νικόλ

Μμμ.. Σπίτι μου σπίτακι μου.

Αλεξ

Μου έλειψε πολύ το σπίτι μας. Λοιπόν πάμε να κάνουμε ένα μπάνιο γιατί δεν αντέχω και μετά τακτοποίηουμε τα πράγματα μας.
Νικόλ

Εντάξει.

Έτσι πήγαμε να κάνουμε ένα μπανακι,και ύστερα θα τακτοποίηουσαμε τα πράγματα και τα αναμνηστικά μας.

Ύστερα από ένα καλό μπάνιο ήρθε η ώρα να τα τακτοποιησουμε όλα. Αρχικά αρχίσαμε με τα ρούχα τα βάλαμε όλα στην θέση τους και ύστερα βάλαμε όλα τα αναμνηστικά στην κατάλληλη θέση που τους ταίριαζε. Αγοράσαμε πολλών ειδών αναμνηστικά.

Αλεξ

Λοιπόν να αγάπη μου δεν φανταζόμουν ότι πήραμε τοσα πράγματα μαζί μας.

Νικόλ

Ναι, τελειώσαμε επιτέλους.

Αλεξ

Ωραία, έλα να κάθισουμε τώρα.

Έτσι πήγα και έκατσα στην ζέστη του αγκαλιά.

Νικόλ

Μήπως να πέρναμε ένα τηλέφωνο τα παιδιά να τους πούμε ότι γυρίσαμε.

Αλεξ

Καλά λες θα τους πάρω σε λίγο. Λοιπόν αγάπη μου πες μου εντυπώσεις;

Της είπα χαμογελαστά.

Νικόλ

Μου άρεσαν όλα μα όλα το Παρίσι το ξενοδοχείο που μείναμε, το φαγητό, τα αξιοθέατα και όλος ο χρόνος που περάσαμε μαζί ααα και οι φωτογραφίες που βγάλαμε. Εσένα;

Αλεξ

Και μένα μικρούλα μου όλα αυτά που μου είπες μου άρεσαν!

Νικόλ

Πάντως μου αρέσουν χαιδευτικα που μου βγάζεις συνέχεια.

Αλεξ

Και μένα χαχα.

Και ανταλαξαμε φιλία μεταξύ μας...







Η ΑπογοήτευσηDonde viven las historias. Descúbrelo ahora