ΨΆΞΙΜΟ & ΟΜΟΛΟΓΊΑ

26 5 2
                                    

Το πρωί ο Φίλιππος δεν είχε φύγει ακόμα, έπινε τον καφέ του στον καναπέ..

Φίλιππος

Νικόλ κάτσε λίγο θέλω να μιλήσουμε.
Έκατσα διστακτικά...

Νικόλ

Λεγε λοιπόν τι θες;

Φίλιππος

Θέλω..θέλω να κάνουμε μια καινούρια αρχή εμείς οι δύο να τα αφήσουμε όλα πίσω μας και να δούμε μόνο το παρόν μας. Ναι το παραδέχομαι έκανα πολλά λάθη αλλά συγχωρεισε με σε παρακαλώ..

Νικόλ

Δεν μπορώ! Δεν με αφήνει αυτή η απογοήτευση που νιώθω για σένα να σε συγχωρεισω. Γιατί...γιατί πίστευα πως έχεις αλλάξει αυτό μου εδειχνες όλο αυτόν τον καιρό που ειμασταν μαζί... Αλλα εσύ με απογοήτευσες έκανες πράγματα που το ήξερες ότι δεν θα στα συγχωρουσα ποτέ... Σε είχα εμπιστευτει..

Φίλιππος

Γι αυτό θέλω να με συγχωρεσεις για να είμαστε ξανά μαζί..

Νικόλ

Θα σου κάνω μια ερώτηση Φιλιππε.. Πιστεύες ποτέ ότι άμα ήξερα ότι ζούσε ο Αλεξ θα σε παντρευομουν; Άμα μου το είχες πει από το γράμμα που έλαβες, άμα τότε μου το είχες δώσει, τώρα εγώ θα ήμουν ευτυχισμένη και εσύ θα ήσουν ο καλύτερος φίλος που είχα ποτέ γιατί θα μου εδειχνες πως η εμπιστοσύνη που σου έχω δεν είναι τυχαία.. Αλλα κοίτα τώρα δεν είναι ήταν εγώ είμαι δυστυχισμένη, και ούτε εσύ πιστεύω είσαι χαρούμενος έτσι όπως ζούμε τώρα..

Φίλιππος

Όλα όλα αυτά να τα αφήσουμε πίσω και να αρχίσουμε από την αρχή..

Νικόλ

Δεν με καταλαβαίνεις Φιλιππε ένας ευτυχισμένος γάμος και επιτυχημένος πρέπει και οι δύο να είναι ευτυχισμένοι και αγαπημένοι να έχουν εμπιστοσύνη ο ένας τον άλλον, να καταλαβαίνουν και πάνω απ όλα η αγάπη.. Εμείς δεν έχουμε πετύχει κανένα από αυτά τα πέντε στάδια.. Για αυτό ένα διαζύγιο θα με κάνει χαρούμενη αυτό δεν θες και εσύ;

Φίλιππος

Εγώ διαζύγιο δεν σου δίνω!

Πήρε την τσάντα τις δουλειάς του και έφυγε χτηπωντας δυνατά την πόρτα πίσω του...
_______________________________________

Αλεξ (pov)

Ψάχναμε για αυτόν τον τύπο είχα και ένα φίλο που ασχολιοταν παλιά με το να χάνει ανθρώπους δούλευε στην δίωξη... Βέβαια έψαχνε και ο Βίκτωρ με τον Μαρκ...

Η ΑπογοήτευσηWhere stories live. Discover now