Η ΑΡΧΉ

331 23 1
                                    

Το όνομα μου είναι Αλεξ!

Ήταν βράδυ και είχαμε αποφασίσει να βγούμε έξω για ποτό με τον Μαρκ, τον Βικτορ και την Μελίνα που ήταν το κορίτσι της παρέας μας!

Είχα φορέσει το τζιν μου, μια άσπρη λεπτή μπλούζα και μια απλή μαύρη ζακέτα και ήμουν έτοιμος!

Άκουσα της κορνες από απέξω που χτυπαγαν από τα μηχανάκια των παιδιών έτσι και εγώ κατέβηκα κάτω πήρα την μηχανή μου και ξεκινήσαμε για την υπέροχη βραδιά μας!

Μπήκαμε σε ένα μπαρ είχε αρκετούς ανθρώπους ήταν ωραίο σαν εμφάνιση και είχε καταπληκτική μουσική καθισαμε σε ένα τραπέζι για τέσσερις!

Μελίνα

Καταπληκτικό μπαρ παιδιά να ξαναερθουμε!

Μαρκ

Όντως!

Παραγγειλαμε τέσσερα ποτα και αρχίσαμε να γελάμε με τα αστεία που έλεγε ο ένας τον άλλον!

Η μουσική άρχισε να γίνετε πιο χαλαρή και σηκωθηκαν όλοι να χορεψουν.

Βικτωρ

Έλα Αλεξ σήκω να χορεψεις!

Αλεξ

Μπα πηγαίνετε εσείς και άμα είναι λίγο πιο μετά έρχομαι και εγώ!

Τα παιδιά σηκωθηκαν να χορεψουν αλλά εγώ δεν ήθελα να πάω για την στιγμή!

Είχε περάσει πολύ ώρα! Άρχισα να βαριέμαι και φωναξα τα παιδιά να τους πούμε να φύγουμε!

Μαρκ

Έλα ρε τι έχεις; Σηκω να χορεψεις λίγο ρε αντε!

Αλεξ

Μπα βαριέμαι ρε πάμε να φύγουμε; Πήγαινε να φωνάξεις και τους άλλους!

Ο Μαρκ πήγε να τους φωναξει!

Βικτωρ

Τι έγινε;

Αλεξ

Πάμε να φύγουμε παιδιά;

Μελίνα

Από τώρα; Εγώ πάντως θα κάτσω λίγο ακόμα!

Βικτωρ

Ναι και εγώ!

Μαρκ

Ε τοτε να κάτσω και εγώ για λίγο!

Αλεξ

Οκ παιδιά τα λέμε εγώ πάω με έπιασε και ένας πονοκέφαλος γειά!

Έτσι πήρα την μηχανή και έφευγα προς το σπίτι μου.

Έτσι όπως προχωραγα με την μηχανή στον δρόμο με χτυπαγε ένα απαλό αερακι στο κορμί μου!

Εφευγα με την μηχανή και ξαφνικά από το δρόμο άκουσα κάτι φωνές να φωνάζουν επίμονα Βοήθεια, βοήθεια!

Κατεβηκα από την μηχανή μου οι φωνές ακουγοντουσαν από ένα μικρό στενακι!

Έτσι μπήκα και εγώ μέσα να δω τι ήταν. Ξαφνικά βλέπω μια κοπέλα ήταν τόσο όμορφη το βλέμμα της τόσο στεναχωριμενο και εκλεγε ήταν κολλημένη στο τοίχο και ένα άντρας της φώναζε Σκασε, Σκασε!!!!

Μπήκα μέσα και του ορμηξα αμέσως τι κάνεις στο κορίτσι ρε εεε;;; Του έριξα δύο μπουνιές στην μούρη και τον χτύπησα άγρια και ξαφνικά λοιποθυμισε!

Πήρα το κορίτσι και αμέσως την ανεβάσα πάνω στην μηχανή και φύγαμε!

Μετά από κάνα 10 λεπτό φτάσαμε στο σπίτι μου. Η κοπέλα δεν ήταν καλά το βλέμμα μας της ήταν νυσταγμένο και έδειχνε σαν κάτι να την απαλαξε από μέσα της.

Την έβαλα να ξαπλωσει στο κρεβάτι μου! Εγώ κοιμήθηκα στον καναπέ. Σε λίγο ξημερωνε και ποιος ξέρει τι καινούργιο θα γινόταν αύριο

Η ΑπογοήτευσηWhere stories live. Discover now