ΣΗΜΑΝΤΙΚΈΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

27 4 0
                                    

Δεν κατάφερα να κοιμοιθώ πάρα μόνο σκέψεις... Άκουσα να ανοίγει η πόρτα, ήταν η Σοφία με έναν δίσκο φαγητό...

Σοφία

Έλα κορίτσι μου να φας λίγο,αυτο έκανα και εγώ και ξέρεις γιατί; Γιατί δεν έχω χάσει ακόμα τις ελπίδες μου! Προσευχομαι στιγμή, στιγμή δεν έχει πεθάνει κόρη μου όχι...

Τα λόγια τις με συγκίνησαν...

Νικόλ

Σας ευχαριστώ πολύ...

Έφαγα μα όχι πολύ... Ήθελα να δω την Χρυσάνθη μου! Πήγα στο δωμάτιο της. Την είδα να παίζει με τα παιχνίδια της κάτω...

Νικόλ

Χρυσανθούλα μου...

<<μαμα - μαμ..>>

Νικολ

Κόρη μου εσύ...

Την πήρα και την εσφυξα στην αγκαλιά μου.. Τι ωραία που μυριζε αυτή η μυρωδιά μωρού επάνω της... Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου, το άνοιξα και ήταν ο Βικτωρ..

<<Έλα Νικόλ πάω απο 'κει τώρα θα ψάξουν οι δύτες..

<<Σε ευχαριστώ! Ό,τι και να μάθεις τηλέφωνα μου εντάξει;

<<Σίγουρα, δεν μου λες χρειάζεσαι κάτι να σου στείλω με την Μελίνα;

<<Τίποτα...Ειναι εδώ και η Σοφία και με προσέχει...

<<Εντάξει!

3 ώρες αργότερα


Μετά από τρις ώρες είχα πάρει τόσα τηλέφωνα να δω τι γίνεται μα ο Βικτωρ δεν απάνταγε.. Ύστερα με πήρε μόνος του..

<<Νικόλ,δυστυχώς δεν βρήκαν τίποτα έψαξαν αρκετά βαθιά και τίποτα...

<<Εντάξει!

Είπα απογοητευμένη με μια σιγανη φωνή και έκλεισα το τηλέφωνο... Τα δάκρυα άρχισαν να κοιλανε σαν ποτάμι από τα μάτια μου όταν μπήκε η Σοφία στο δωμάτιο μου..

Σοφία

Τι έγινε κορίτσι μου γιατί κλαις;

Πετάχτηκα στην αγκαλιά τις την ένιωθα σαν μητέρα μου..

Νικόλ

Οι δύτες που έψαξαν στην θάλασσα δεν βρήκαν τίποτα...

Εκείνη με άφησε για λίγο και καθισε,ήταν μπερδεμένη άρχισε να κλαίει. Πήγα κοντά τις και την αγκάλιασα. Μετά από μισή ώρα περίπου μας επισκέφτηκε ο Βίκτωρ με τον Μαρκ...

Μαρκ

Λοιπόν έχουμε νέα!

Νικόλ

Τι;;

Μαρκ

Έγινε η διάγνωση ας το πούμε έτσι στο αμάξι του Αλεξ και βρήκαν πως ο Αλεξ δεν τράκαρε μόνος του, αλλά ότι τα φρένα του αμαξιού ήταν κομμένα... Οπότε κάποιος έκοψε τα φρένα του πριν φύγει..

Έκατσα, δεν μπορούσα άλλο, δεν μπορούσα να σκεφτώ καθαρά..

Σοφία

Και κανένα άλλο νέο τον βρήκαν;

Βικτωρ

Δυστυχώς όχι αλλά η αστυνομία ερευνει την υπόθεση και έχω βάλει εγώ μερικούς δικούς μου ανθρώπους και ότι βρουν μου το λένε, ο αστυνόμος επίσης είπε πως αύριο το πρωί θα ξαναβαλει τους δύτες για να ψάξουν που θα είναι πιο καθαρή η θάλασσα...

Νικόλ

Σας ευχαριστώ πολύ που βοηθάτε...

Μαρκ

Έτσι θα αφήσουμε το φιλαράκι μας,και ακου να σου 'πω εγώ πιστεύω πως δεν έχει πεθάνει ζει Νικόλ ζει λίγη έρευνα ακόμα..

Βικτωρ

Θα συμφωνήσω...

Νικόλ

Τα λόγια σας μου δίνουν πολύ θάρρος...

Μαρκ

Εμείς φεύγουμε και ότι νεότερο έχουμε θα σε πάρουμε τηλέφωνο.. Και ότι θες μην διστάσεις να μας το πεις εντάξει;

Τα παιδιά ύστερα έφυγαν πήγα πάνω ξάπλωσα λίγο στο κρεβάτι και εσπαγα το μυαλό μου ποίος θα μπορούσε να το κάνει!

Η ΑπογοήτευσηWhere stories live. Discover now