Η ΑΝΤΑΛΑΓΉ

31 7 0
                                    

Ήμουν πλέον έτοιμος.. Πήρα την βαλιτσα με τα χρήματα και πήγα να πάρω την κόρη μου... Έφτασα έξω από την πολυκατοικία, ήταν έρημη και εγκατελιμένει, ανέβηκα τα σκαλοπάτια και έφτασα πάνω στην ταράτσα.. Ήμουν υδρωμενος... Ο κρυος αέρας ξεχιλιζε μέσα από το κορμί μου.. Περίμενα για περίπου 15' λεπτά,για την πολύαγαπημένη μου κόρη θα μπορούσα να περιμένω αιώνες... Ώσπου έφτασαν άκουγα τα κλάματα της  Χρυσάνθης <<το κορίτσακι μου>>σκέφτηκα από μέσα μου..

Εκείνος είχε καλύψει το πρόσωπο του με μια μαύρη κουκούλα, για να μην τον δω. Εγώ για καλό και για κακό είχα πάρει και το όπλο μου μαζι μου..

<<Στην έφερα με έχει πρειξει όλο κλαίει.. Δώσε τα λεφτά..

<<Νομίζεις! με το τρία θα πλιασιασουμε και με το τρία θα γίνει η ανταλλαγή...

<<Δείξε μου αρχικά πόσα είναι!

<<Μην ανησυχείς καθαρμα όλα εδώ είναι όλα για να πάρω την κόρη μου πίσω θα έκανα τα πάντα!

<<Πλησίασε!

Πλησιασαμε σιγά, σιγά αυτός με το ένα χέρι κραταγε το καλάθι με την Χρυσάνθη.. Και εγώ κρατουσα με το ένα χέρι μου την βαλιτσα με τα χρήματα...

Πλισιάσαμε μέχρι το κέντρο...

<<Λοιπόν με το 3 αφήνεις την βαλιτσα με τα χρήματα στην μερια μου, και εγώ αφήνω το μπασταρδο σου στην δικιά σου μεριά οκ;

Μου την έδωσε στα νεύρα όταν είπε την Χρυσανθούλα <<μπασταρδο>>ήθελα να βγάλω το όπλο και να τον πυροβολείσω..
<<Έτσι και την ξαναπείς έτσι θα σε εξαφανισω!

<<1,2,3...

Αυτός άφησε την Χρυσάνθη στην δικιά μου μερια, και εγώ τα χρήματα στην μεριά του...

Αμέσως, άρπαξε τα λεφτά, κατέβηκε γρήγορα τις σκάλες αλλά ξαφνικά έτσι όπως πήγε να κατέβει τις αμέτρητες σκάλες σκονταψε και έπεσε από τις σκάλες πήρα αμέσως την Χρυσάνθη στην αγκαλιά μου.. Μου έλειψε τόσο πολύ! Ύστερα την πήγα στο αμάξι την κλειδωσα μέσα και γύρισα στην πολυκατοικία. Λίγο πιο πέρα ήταν μια καρέκλα παλιά την κολλησα σε μια κολονα. Πήγα στο αμάξι πήρα ένα σκοινί που είχα στο πορπαγκαζ.. Πήρα τον αλητη, τον έβαλα πάνω στην καρέκλα και τον έδεσα πολύ δυνατά και καλεσα την αστυνομία. Τους έδωσα την διεύθυνση και σε 5' λεπτά ήρθαν, ήταν ο αστυνομικός που είχε έρθει να πάρει κατάθεση.

Α.

Κύριε Μπριζ αυτος είναι ο αλήτης που είχε τόσο καιρό την κόρη σας..

Η ΑπογοήτευσηWhere stories live. Discover now