Η ΕΓΚΥΜΟΣΎΝΗ

71 13 0
                                    

Αφού αποφασίσαμε να μην βγούμε έξω για να γιορτάσουμε την επέτειο μας κάθισαμε στον καναπέ και είπαμε να δούμε μια ταινία!

Είχαμε αγκαλιάστει με τον Αλεξ και βλέπαμε την ταινία και είχαμε παραγγειλει από έξω.

Αν και δεν πειναγα είπα να φάω λιγη πίτσα.

Αλεξ

Σου αρέσει η ταινία μωρό μου;

Νικόλ

Πολύ ωραία είναι.

Εκεί που καθομασταν ξαφνικά ένιωσα μια αναγουλα και αμέσως έτρεξα στο μπάνιο.

Αλεξ

Αγάπη μου τι έπαθες;

Και πήγα αμέσως στο μπάνιο να δω τι συμβαίνει.

Νικόλ

Τίποτα, καλά είμαι.

Αλεξ

Όχι δεν είσαι καθόλου καλά και ο μόλις τώρα έκανες εμετό αγάπη έλα πάμε στο νοσοκομείο τώρα.

Νικόλ

Όχι, όχι πραγματικά δεν θέλω να πάω θα πάω πάνω να ξαπλωσω και αύριο βλέπουμε οκ;

Αλεξ

Τι να σου πω τώρα αύριο άμα ξανασυμβει αυτό θα πάμε νοσοκομείο.

Έτσι πήγα να ξαπλωσω πάνω μου χανε μπει υποψίες πως είμαι έγκυος και αύριο το απόγευμα που θα έφευγε ο Αλεξ θα έκανα ένα τεστ.

Ειχε ξημερωση ήδη ένιωθα καλύτερα.

Αλεξ

Καλημέρα αγάπη σου έφτιαξα πρωινό για να δυναμοσεις να το φας όλο.

Νικόλ

Εντάξει αγάπη μου.

Αφού φάγαμε πρωινό είπαμε να πάμε μια βόλτα στην θάλασσα για να πάρω λίγο καθαρό αέρα.

Η θάλασσα ήταν πολύ ωραία και η αύρα του αέρα ήταν καταπληκτική.

Κάναμε την βόλτα μας, ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο του Αλεξ.

Παρακαλώ;

Έλα Αλεξ έχουμε σοβαρό θέμα στην δουλειά πρέπει να έρθεις αμέσως από δω.

Είναι ανάγκη τώρα;

Ναι και επειγόντως.

Αλεξ

Ο διευθυντής ήταν αγάπη μου πρέπει να πάω αμέσως από κει συγνώμη εε;;

Νικόλ

Δεν πειράζει αγάπη μου θα πάρω την Μελίνα τηλέφωνο να πάμε για καφέ.

Αλεξ

Αυτό να κάνεις αγάπη μου. Έλα πάμε θα σε αφήσω σπίτι.

Έτσι γυρίσαμε πίσω ο Αλεξ έφυγε. Ανυπομονουσα να φύγει για να κάνω το τεστ.

Αμέσως πήγα στο φαρμακείο.

Γειά σας θέλω δύο τεστ εγκυμοσύνης.

Φ.

Ορίστε.

Νικόλ

Ευχαριστώ πολύ.

Μόλις τα πήρα και μετά πήγα αμέσως σπίτι για να τα κάνω.

Έκανα τα τεστ αλλά δεν ήμουν ακόμα έτοιμοι να κοιτάξω το πρώτο αλλά αποφάσισα να να το δω.

Το τεστ βγήκε θετικό. Αλλά για σίγουρα πήγα να κάνω κάι το δεύτερο. Μόλις έκανα και αυτό και τα δύο βγήκαν θετικά δεν το πιστεύα! Δεν ήμουν έτοιμοι ακόμα στον ερχομό ενός παιδιού.

Τότε αποφάσισα να συμβουλευτω και από την Μελίνα την πείρα τηλέφωνο και της είπα που να συναντηθούμε και αμέσως πήγα στο μέρος από δώσαμε ραντεβού.

Έφτασα πιο πριν από την Μελίνα και κάθισα να την περιμένω.

Μελίνα

Έλα κορίτσι μου τι έγινε και με πήρες αρον αρον; μου φάνηκες πολύ ανχομενη τι έγινε;

Νικόλ

Καθισε θα στα πω όλα!

Μελίνα

Λοιπόν άρχισε!.

Νικόλ

Πριν δύο μέρες δεν ήμουν καλά είχα αναγουλες και δεν ένιωθα καλά και μου μπεικαν υποψίες ότι ειμουν έγκυος...

Σταματησα για λίγο

Μελίνα

Εεε.. Και μετά;;

Νικόλ

Έκανα το τεστ και βγήκε θετικό. Δηλαδή είμαι έγκυος.

Μελίνα

Αλήθεια;; ; αυτό είναι καταπληκτικό!

Νικόλ

Ναι το ξέρω αλλά δεν είμαι έτοιμη ακόμα.

Μελίνα

Κοίτα μην ανησυχείς με τον Αλεξ πατέρα είσαι μια χαρά χαχα μην στεναχωριεσαι θα είναι πολύ ωραίο θα έχεις το δικό σου παιδί θα το κρατάς στα χέρι σου θα ναι ωραία εμπειρία. Πες το στον Αλεξ.

Όταν άκουσα τα λόγια της Μελίνας είδα τα πράγματα από άλλη προοπτική το θέλησα αυτό το μωρό και θα θελα πάρα πολύ να γεννήθη.

Νικόλ

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές είσαι πραγματικά καλή φίλη.

Μελίνα

Τίποτα τωρα πήγαινε να περιμένεις τον Αλεξ και να του το πεις όπου να ναι έρχεται!

Νικόλ

Πάω αμέσως φιλάκια!

Μελίνα

Φιλάκια Νικόλ μου!

Αμέσως μετά έφυγα πήγα σπίτι και ανυπομονουσα να τα πω όλα στον Αλεξ...

Η ΑπογοήτευσηWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu