ΘΥΜΌΣ ΚΑΙ ΦΩΝΈΣ

27 6 0
                                    

Ο Αλεξ γύρισε πολύ νωρίς από την δουλειά..

Νικόλ

Αγάπη μου πως και τόσο νωρίς;

Αλεξ

Σταμάτα το ρόλο της υποκρίτριας γιατί δεν σου πάει καθόλου το καταλάβες;

Φαινόταν πολύ θυμωμένος.. Τον κοίταξα στα μάτια, προσπαθούσα να καταλάβω τι συμβαίνει, μα δεν μπορούσα...

Νικόλ

Αγάπη μου τι έπαθες;

Αλεξ

Άσε τις αγάπες και λεγε τι δουλειά είχες με το λαμόγιο και επινες καφέ... Μήπως τα βρήκατε; Ο Μαρκ περνώντας σας είδε...

Νικόλ

Αγάπη μου να σου εξηγήσω... Δεν συνέβη κάτι να κατακτοιποίσω μερικά θέματα πήγα και πίστεψε με τα ξεκάθαρισα...

Πήγα λίγο πιο κοντά του και τον αγκαλιάσα.. Αλλα εκείνος δεν την δέχτηκε με έπιασε από τα μπρατσα και με εσπρωξε προς τα πίσω...

Αλεξ

Ααα.. Ναι; και τι είπατε ακριβώς τα νέα σας αυτός παίζει να απήγαγε την κόρη μας και εσύ βγαίνεις για καφέ μαζί του; Τι να σου πω.

Νικόλ

Εκείνος με παρακάλεσε να τον συνχωρεσω αλλά όχι... Του πα πως δεν είναι τίποτα πια στην ζωή μου όλος ο κόσμος μου εσύ,μονο εσένα αγαπώ μόνο εσένα...

Αλεξ

Ξέρεις κάτι ήρθε η ώρα νομίζω να μου πεις την ιστορία σας...

Νικόλ

Δεν μου είναι εύκολο να μιλάω για αυτό,δεν θέλω να το θυμάμαι!

Αλεξ

Νικόλ, είμαι ο άντρας σου και απετώ να μάθω τι συμβαίνει..

Νικόλ

Καλά καθισε να σου πω και σε παρακαλώ μην φωνάζεις..

Αλεξ

Με αυτά που κάνεις είναι αδύνατον...

Καθίσαμε στον καναπέ... Με κοιτούσε με αγωνία στα μάτια το τι θα πω.. Πήρα μια βαθιά ανάσα και άρχισα να μιλάω..

Νικόλ

Όπως ξέρεις εγώ με τον Φίλιππο παλιά είχαμε μια ιστορία...Μια φορά τον έπιασα με την καλύτερη μου φιλί στο κρεβάτι... Αλλα τον συνχωρεσα γιατί η φιλί μου ήξερα τι ήταν... Μετά ετοιμαστήκαμε να παντρευτούμε αλλά τελευταία στιγμή μου είπε πως δεν είναι έτοιμος.. Και από τότε έφυγε και δεν τον ξαναείδα...

Με κοιτούσε απεγνωσμένα... Δίχως να πει τίποτα..

Αλεξ

Να σου κάνω μια ερώτηση Νικόλ;
Νικόλ

Ναι, ό,τι θες..

Αλεξ

Νιώθεις κάτι ακόμα για τον Φίλιππο, θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά..

Νικόλ

Όχι τίποτα, μόνο εσένα αγαπώ δεν το καταλάβεις; Αυτά που είπαμε τώρα συζητήσαμε με τον Φίλιππο και του είπα πως δεν τον θέλω πια στην ζωή μου πότε, μόνο εσένα..

Τον πλισιάσα όλο και πιο σιγά μέχρι που βρεθήκαμε πρόσωπο με πρόσωπο, ανάσα με ανάσα... Τον φίλισα... Τα χείλη του ήταν μαγευτικα και απολύτως ζεστά... Έκανα μια παύση.

Νικόλ

Το κατάλαβες τώρα;

Αλεξ

Ναι, μωρό μου ναι, μην σταματάς να με φιλάς...

Ανταλαξαμε άπειρα φιλιά και αγκαλιές...

Νικόλ

Σήμερα ήρθε η αδερφή σου, εγώ ήμουν στην συνάντηση με τον Φίλιππο και περίμενε αρκετή ώρα.. Έπρεπε να φύγει αλλά είπε πως αύριο θα περάσει για βράδινο.. Και συγνώμη!

Αλεξ

Λοιπόν την δέχομαι,θα την πάρω ένα τηλέφωνο πιο μετά..

Η ΑπογοήτευσηOnde histórias criam vida. Descubra agora