Είχε περάσει ακριβώς μια εβδομάδα ο Λευτέρης ήταν μια χαρά, είχαμε επιβιβαστει είδη στο ιδιωτικό αεροπλάνο και πετουσαμε για Θεσ/νίκη επιτέλους θα έβλεπα την κόρη μου που θα 'χε μεγαλώσει,την Νικόλ και την μητέρα μου...
____________________________________Νικόλ (pov)
Σήμερα ήταν ο γάμος μου με τον Φίλιππο,η Μελίνα και η Μαρίνα είχανε έρθει από το σπίτι μου και με ετοιμάζαν το νυφικό μου ήταν πολύ όμορφο, άσπρο με λουλούδια επάνω που ήταν το ίδιο χρώμα μέσα το νυφικό και ήταν σχεδιασμένο επάνω τους, τα μαλλιά μου τα έπιασα ιδιαίτερα έβαψα τα χείλη μου ένα απαλό ροζ, εβαψα τα μάτια μου με ένα μαύρο χρώμα εδειχνα καταπληκτική! Ύστερα φορεσα το νυφικό μου... Ημουν στο δωμάτιο μου με την φωτογραφία του Αλεξ στα χέρια μου.
<<Αχ, Αλεξ ποιος ήξερε ότι θα ερχοντουσαν έτσι τα πράγματα,οτι θα έφευγες έτσι άδικα, ποιος φανταζοταν ότι εγώ θα ξαναπαντρευτω... Σε αγαπω ακόμα με όλη μου την καρδιά, δεν θα σε ξεχάσω ποτέ πάντα μα πάντα θα σε θυμάμαι... Τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα είχαμε σχεδιάσει λυπάμαι πολύ για όλα Αλεξ!!! Σε αποχερετω, σ'αγαπαω με όλη μου μα με όλη μου την καρδιά.. Θα θυμάμαι μόνο τις καλές στιγμές που περάσαμε γιατί κακές δεν έχω να θυμάμαι...
Δάκρυα εβγεναν από τα μάτια αλλά τα σκουπισα για να μην χαλάσω το μακιγιάζ άφησα την φωτογραφία του επάνω στο κομοδίνο και βγήκα έξω όλες με κοιταγαν εκπληκτες..
Μελίνα
Λοιπόν εε εσύ θέα δεν το συζητώ...
Μαρίνα
Ουαου η πιο όμορφη νύφη είσαι!
Νικόλ
Ευχαριστώ..
Με πλησίασε η Σοφία, και με αγκάλιασε..έκλεγε το καταλαβαίνω τον πόνο της..
Σοφία
Κορίτσι μου, αυτόν τον καιρό που εζησες με τον Αλεξ ήταν οι πιο ευχάριστες σου εύχομαι και σε αυτόν τον γάμο,να ζήσεις μόνο χαρές καμία λύπη και άμα χρειαστείς μια συμβουλή ή μια βοήθεια μην διαστάσεις. Σε θεωρώ και θα σε θεωρώ πάντα κόρη μου...
Νικόλ
Αχ, μαμά σε αγαπώ πολύ και σε θεωρώ σαν μαμά μου ακόμα και τώρα που ο Αλεξ έφυγε..
Την αγκαλιασα, τα λόγια της με συγκινισαν πολύ... Όταν ξαφνικά χτύπησε η πόρτα.. Ήταν ο Βικτωρ
... Η Μελίνα του άνοιξε!Βικτωρ
Λοιπόν τον γαμπρό τον ετοιμασαμε, την νύφη;
VOUS LISEZ
Η Απογοήτευση
Roman d'amourΈνας μοίρεως έρωτας! Η ιστορία του Αλεξ και τις Νικόλ είναι τόσο ευτυχισμένοι... Αλλα τι θα γίνει όταν επιστρέψει ένα πρόσωπο από το παρελθόν και τους χτύπησει την πόρτα και να τα ανατρέψει όλα; Θα κρατήσει η αγάπη τους; Διαβάστε την συνέχεια...