ΑΝΤΙΜΈΤΩΠΟΙ

28 6 0
                                    

Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω ποιος θα μπορούσε να κάνει αυτό το πράγμα,ποιος ήθελε να μας βλάψει. Πήγα στο μπάνιο έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου τότε σκέφτηκα καθαρά και το μυαλό μου πήγε αμέσως στον Φίλιππο.. Έτσι αμέσως σκουπισα το πρόσωπο μου με μια πετσέτα και έφυγα αμέσως... Είδα την Σοφία κάτω έπαιζε με τη Χρυσάνθη..

Σοφία

Κόρη μου που πας;

Νικόλ

Έρχομαι έχω ένα θέμα να λύσω, δεν θα αργήσω...

Έτσι έφυγα πήρα γρήγορα ένα ταξί και σε λιγότερο από μισή ώρα ήμουν έξω από το ξενοδοχείο το οποίο έμενε, μπήκα μέσα και προσπαθεισα να πάρω πληροφορίες από την κυρία που βρισκόταν στην ρεσεψιον..

Κ.

Γειά σας, μπορώ να σας βοηθήσω;

Νικόλ

Μάλιστα, θα ήθελα να ενημερώσετε τον Φίλιππο Ιωαννίδου, θα τον περιμένω εδώ..

Και κατευθυνθηκα προς μια καρέκλα και ένα μικρό τραπεζάκι που είχε μέσα στην ρεσεψιον του ξενοδοχείου... Μετά από δέκα λεπτά τον είδα να κατεβαίνει...

Φίλιππος

Νικόλ; Προτού πεις κάτι θέλω να σου συλιπηθώ, στεναχωριεμαι πολύ..

Νικόλ

Άστα αυτά, και πες μου εσύ τον σκοτωσες ρε αλήτη;

Φίλιππος

Σε παρακαλώ πάμε έξω μας ακούνε..

Με τράβηξε από το χέρι και πήγε έξω..

Νικόλ

Μην με αγκουμπας σε σιχαίνομαι..

Φίλιππος

Γιατί να το κάνω αυτό; Εε; Το μόνο που θέλω είναι να είσαι ευτυχισμένη και να μην είσαι μαζί μου...

Νικόλ

Ξέρεις κάτι την υποψία ότι εσύ το έκανες δεν μου φεύγει από το μυαλό και δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι θα το ψάξω και άμα σε αποκαλύψω βρες τρύπα να κρυφτεις το κατάλαβες;

Φίλιππος

Ότι θες κάνε αλλά σε προειδοποιω πως δεν πρόκειται να βρεις κάτι γιατί απλά δεν το έχω κάνει εγώ... Και όταν συνηδοτοποιήσεις πόσο μεγάλο λάθος και κακή εικόνα έχεις σχηματίσει για μένα και για αυτό το θέμα.. θα είναι αργά και θα μου ζητάς γονατιστή συγνώμη...

Νικόλ

Ποτέ! Είμαι σίγουρη.. Τον Αλεξ δεν θα τον ξεχάσω ποτέ και ξέρεις γιατί; Εε;; Ήταν ο έρωτας τις ζωής μου η αγάπη μου και όλο μου το είναι το κατάλαβες;

Γέλασε ειρωνικά...

Φίλιππος

Δεν πα να είναι οποίος θέλει, ο καθένας έχει τον χαρακτήρα του..
Νικόλ

Και εσύ στην συγκεκριμένη περίπτωση έχεις τον χειρότερο...

Φίλιππος

Άμα ήρθες για να μου κάνεις κήρυγμα καλύτερα να φύγεις..

Νικόλ

Αυτό θα κάνω γιατί δεν αντέχω να βλέπω τα μούτρα σου...

Και πήγα να φύγω αλλά εκείνος με τράβηξε προς τα πίσω...

Φίλιππος

Κάποια μέρα θα είμαστε μαζί ξανά και τότε δεν θα ξαναπογοητεύσω ποτέ...

Νικόλ

Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί απλά σε ΜΙΣΩ!

Έφυγα, πόσο μου έλειπε ο Αλεξ, το άρωμα του, οι γλυκές του, η τρυφερότητα του όλος... Αλλά και αν ακόμα είχε πεθάνει έπρεπε να φανώ δυνατή για την κόρη μου...

Η ΑπογοήτευσηOù les histoires vivent. Découvrez maintenant