ΠΛΈΟΝ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ

32 8 0
                                    

Πέρασαν αρκετοί μήνες και σε 2 μέρες ήταν ο γάμος της Μελινας και του Βικτωρ οι κουμπαροι θα ήταν συγγενείς από την μεριά του Βικτωρ.. Εγώ εάν έκαναν παιδί θα ήμουν ο νονός του...άρα δηλαδή είχε μπει για τα καλά το καλοκαίρι. Ειμασταν σπίτι και ετοιμάζαμε τα πράγματα μας για να πάμε στην παραλία θα ήταν το πρώτο μας μπάνιο.. Αφού ετοιμασαμε τα πράγματα μας ή παραλία δεν ήταν μακριά από το σπίτι μας.. Φτάσαμε πολύ γρήγορα η Χρυσάνθη μόλις είδε το νερό ανυπομονουσε να μπει φαίνονται από την χαρά που είχε στα χίλια της..

Μόλις φτάσαμε ξαπλωσαμε στις ξαπλώστρες..

Αλεξ

Αγάπη μου πάμε να βουτηξουμε;

Νικόλ

Ναι πάμε..

Έτσι πήγαμε να βουτηξουμε πήραμε και την Χρυσάνθη μας μόλις μπήκε στο νερό άρχισε να τσαλαβουτα παντού.

Αλεξ

Κάτσε μικρούλα μου να σε βάλω στο φουσκωτό σου και να τσαλαβουτας όσο θες χαχαχα..

Είχαν περάσει αρκετά λεπτά..

Νικόλ

Αγάπη μου βγαίνουμε καθόμαστε μισή ώρα μέσα.

Αλεξ

Εγώ αγάπη μου; η Χρυσάνθη δεν θέλει να βγει.

Νικόλ

Λοιπόν παρτην έξω δώσε της τα κουβαδακια και να παίξει στην άμμο και εκεί θα της αρέσει..

Έτσι την πήραμε και την αφήσαμε στην άμμο και επεζε με τα παιχνίδια της.. Ενώ ήμασταν πολύ κοντά της και την βλέπαμε..

Νικόλ

Μωρό μου, μου βάζεις λίγο λάδι στη πλάτη μου;

Αλεξ

Ναι αγάπη μου..

Έτσι μου έβαλε λίγο λάδι..

Νικόλ

Σε ευχαριστώ στην Χρυσάνθη βάλαμε αντηλιακό να μην καεί..

Αλεξ

Οχ, το ξέχασα πάω να της βάλω λίγο..

Έτσι πήγα και της έβαλα..

Παραγγιλαμε δύο καφέδες με την Νικόλ και ήμασταν ξαπλωμενοι στην ξαπλωστρα...

Αλεξ

Αγάπη μου να σε ρωτήσω κάτι;

Νικόλ

Ναι ότι θες!

Αλεξ

Άμα ρε παιδί μου λέμε τώρα πάθω κάτι θα ξαναπαντρευτεις;

Νικόλ

Δεν απαντώ στην ερώτηση σου γιατί είναι χαζή εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι θα σε αγαπώ για πάντα!

Και πήγα προς το μέρος του να του δώσω ένα φιλί.

Αλεξ

Και εγώ μωρό μου πολύ..

Και ανταπεδωσα στο φιλί της.

Αλεξ

Πάμε;

Νικόλ

Ναι πάμε αρκετά κάτσαμε κοίτα μωρέ πως έγινε η μικρούλα μας όλο άμμο χαχα.

Αλεξ

Πάω να κάνω την τελευταία βουτιά μαζί της να πλυθει από την άμμο.

Έτσι πήγα να βουτηξω μαζί της.

Αλεξ

Βρε πως έγινες έτσι εσύ;

Και εκείνη μου χαμογελασε..

Αφού κάναμε την τελευταία βουτιά πήγαμε στο σπίτι κάναμε το μπάνιο μας και καθόμασταν στον καναπέ ενω η Χρυσάνθη κοιμόταν;

Αλεξ

Αγάπη μου αύριο θα πάμε στα μαγαζιά να ψωνισουμε ρούχα για τον γάμο οκ;

Νικόλ

Μμμ.. Ωραία.. Εσύ μετά θα έρθεις να πάρεις την Μελίνα να την συνοδευσεις στην εκκλησία σωστά;

Αλεξ

Ναι και εσείς θα έρθετε με τον Μαρκ, μετά στην εκκλησία.

Ωραία ανυπομονώ να γίνει ο γάμος... Θέλω να τους δω μαζί είναι πολύ ωραίοι..

Η Απογοήτευσηحيث تعيش القصص. اكتشف الآن