ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ

32 4 0
                                    

Την επόμενη μέρα ειμασταν στην Θεσσαλονίκη και τώρα πήγαιναμε καθοδον προς την αστυνομία ημουν πάρα πολύ χαρούμενος κάνεις δεν ήξερε ότι είχα φτάσει στην Θεσσαλονίκη.. Επιτέλους φτάσαμε πήγαμε στον εισαγγελέα..

Ε.

Παρακαλώ καθίσε.. Τι θα θέλατε;

Κάθισαμε..

Νικόλας

Θέλω να καταγγιλω ένα άτομο για απαγωγή και για δολοφονία..

Ο εισαγγελέας πήρε το σοβαρό ύφος..
Ε.

Παρακαλώ εξηγήστε μου γιατί θέλετε να καταγγιλετε αυτό το άτομο;

Αλεξ

Θα σας εξηγήσω, λοιπόν πριν από πέντε χρόνια παντρεύτηκα μια γυναίκα, ζουσαμε ευτυχισμένοι και η γυναίκα μου περίμενε ένα παιδί.. Το παιδί γεννήθηκε υγιέστατο όμως κάποια μέρα θέλησε να την πάει μια βόλτα έξω στο πάρκο όταν ξαφνικά την χτύπησαν και της πήραν το μωρό.. Όταν πήγαμε στο νοσοκομείο για να δούμε εάν είναι καλά μου είπε πως ο Φίλιππος Ιωαννίδου την ενοχλούσε καιρό, και πίστευε πως αυτός απαγαγε την κόρη μου.. Μια εβδομάδα αργότερα αφού είχαμε δηλώσει αυτό το συμβάν στην αστυνομία και χωρίς νέα της κόρη μου λάβαμε ένα τηλεφώνημα, ήταν ένας άντρας με βαριά φωνή αλλά όχι έκεινος, μάλλον κάποιος συνεργατης..

Νικόλας

Εγώ ήμουν ο πιο στενός του φίλος και μια μέρα μου έφερε ένα μωρό να το κρατήσω για περίπου μια εβδομάδα λέγοντας μου πως το μωρό αυτό είναι της θείας του.. Όταν όμως ο Αλεξ με βρήκε μου έδειξε την φωτογραφία του μωρού και ήταν ακριβώς το ίδιο δηλαδή η κόρη του..

Αλεξ

Σωστά! Όταν μας πήρε τηλέφωνο μας ζήτησε ένα μεγάλο χρηματικό πόσο που του το δώσαμε η ανταλλαγή έγινε σε ένα παλιό κτήριο μόλις του έδωσα τα χρήματα εκείνος άφησε την κόρη μου, αλλά τρέχοντας κατεβαίνοντας την σκάλα έπεσε και τα άλλα τα ξέρετε...

Ε.

Ναι ναι τα υπόλοιπα τα γνωρίζω..

Αλεξ

Ωραία.. Ύστερα από αυτό συνέχισε να την ενοχλεί αλλά δεν είχαμε αποδείξεις ότι αυτός ο άνθρωπος ευθυνοταν για την απαγωγή και εσείς δεν είχατε νέα..

Ε.

Ναιιι.. Μέχρι και σήμερα αυτό το άτομο με το οποίο πιάσατε δεν θέλει να ομολογήσει με τίποτα...

Αλεξ

Το γνωρίζω... Είχα μια δουλειά λίγο μακριά από εδώ και ήμουν έτοιμος να πάω κοντά σε μια στροφή ήταν και απότομη πατήσα φρένο μα δεν δούλευαν άρα κάποιος τα είχε κόψει και έτσι έπεσα στον γκρεμό που υπήρχε από κάτω..

Νικόλας

Μου ζήτησε εμένα τον ίδιο να κόψω τα φρένα αλλά δεν μπορούσα, δεν μπορούσα να κάνω κακό σε έναν άνθρωπο που δεν μου είχε κάνει κακό..

Αλεξ

Στην θάλασσα με πήρε ένας πολύ καλός άνθρωπος και αναγκάστηκε να με πάει στην Αμερική γιατι είχα τραβματηστει πολύ και για πέντε ολόκληρα χρόνια ήμουν σε κόμμα, μετά από λίγο καιρό που ήμουν πλέον καλά αποφάσισα να γυρίσω πίσω στην γυναίκα μου και την κόρη μου... Αλλα η γυναίκα μου είχε παντρευτεί τον Φίλιππο δίχως να γνωρίζει για την ύπαρξη μου ενώ μια εβδομάδα πριν τον γάμο, της είχα στείλει ένα γράμμα αλλά ποτέ δεν το πήρε. Εκείνος το έλαβε αλλά δεν τις το έδωσε και την παντρεύτηκε.. Μετά από όλα αυτά όταν η γυναίκα μου έμαθε ότι ζω ήθελε να ξαναημαστε όλοι μαζί σαν οικογένεια αλλά εκείνος δεν της δίνει το διαζύγιο.. Και για αύτα τα πέντε χρόνια που έχασα μακριά από την οικογένειά μου αυτός φταίει, έχουμε και άλλα στοιχεία που τον ενοχοποιουν.. Όπως ψάξαμε και βρήκαμε έναν φάκελος με τις πληρωμές που είχε κάνει ο Φίλιππος είχε κάνει μια ιδιαίτερη πληρωμή με πολύ μεγάλο πόσο η πληροφορίες της πρώτης πληρωμής έγινε στις 27/6/15 την ίδια μέρα με την απαγωγή της Χρυσάνθης η άλλη πληρωμή είχε γίνει στις 14/7/15 με ακριβώς τα μισά χρήματα από αυτά που ήταν για την απαγωγή της Χρυσάνθης και εκείνη η ημερομηνία ήταν εκείνη η μέρα που μαθανε για το ατύχημα μου.. Αυτές η πληρωμές είχαν γίνει σε δύο διαφορετικά άτομα... Στην απαγωγή της Χρυσάνθης η πληρωμή είχε γίνει στο όνομα Φάνης Ώρνας και στο όνομα Πέτρος Σέρρης... Ενώ στο δήθεν ατύχημα μου μόνο ένα όνομα Αντώνης Φάρης ενώ ήταν γραμμένα δύο το άλλο όνομα ήταν... Νικόλας Αλενας σε αυτόν δεν είχε γίνει η πληρωμή...

Ε.

Εσείς κύριε Αλένα τι έχετε να πείτε για όλα αυτά;

Νικόλας

Όλα αυτά είναι αλήθεια ήταν να πληρώσει εμένα για να κόψω τα φρένα αλλά όχι δεν μπορούσα να το κάνω...

Ε.

Αυτά τα άτομα που ανέφερε πριν ο κ. Αλεξ τα γνωρίζετε;

Νικόλας

Μάλιστα αλλά δεν θα πουν τίποτα είναι πιστοί σε αυτόν εδώ και πολλά χρόνια..

Ε.

Δεν χρειαζόμαστε άλλες αποδείξεις και άλλη ομολογία σήμερα κι ολας θα δοθεί ένταλμα συλλήψεις για αυτό το άτομο..

Όταν είπε ο αστυνομος αύτα τα λόγια χαμογελασα και από μέσα μου είπα "Επιτέλους".." Επιτέλους" θα ξανά την γυναίκα μου στην αγκαλιά μου, θα 'ναι μόνο δικιά μου και δεν θα χρειάζεται να υποφέρει ποτέ ξανά.. "Επιτέλους"...

Η ΑπογοήτευσηWo Geschichten leben. Entdecke jetzt