'ΦΙΛΙΚΟ' ΔΕΊΠΝΟ

26 4 0
                                    

Μετά από περίπου είκοσι λεπτά φτάσαμε σε ένα εστιατόριο ήταν πολύ όμορφο με θέα την θάλασσα μπήκαμε μέσα το μαγαζί δεν είχε καθόλου κόσμο πάρα μόνο τους σερβιτόρους και μόνο μια ορχήστρα με κάτι βιολιά και διάφορα άλλα όργανα.. Μέσα το εστιατόριο ήταν καταπληκτικό διακοσμημένο κατάλληλα για την περίσταση. Κάτσαμε σε ένα τραπέζι, ο Φίλιππος ήρθε από πίσω και μου τράβηξε την καρέκλα.. Η ορχήστρα άρχισε να παίζει μια ωραία μουσική.

Φίλιππος

Καθίστε κυρία μου!

Νικόλ

Χαχα.. Σε ευχαριστώ πολύ...

Ήταν αρκετά ευγενικός και γλυκός θα μπορούσα να πω..

Νικόλ

Καθόλου κόσμο το εστιατόριο εε;

Φίλιππος

Εγώ το ζήτησα αυτό ήθελα να είμαστε μόνοι μας, να περάσουμε ένα ευχάριστο βράδυ μαζί!

Νικόλ

Αλήθεια; Πρέπει να έκανες πολλά.

Φίλιππος

Για να ξαναπερασω άλλο ένα τέτοιο βράδυ μαζί σου θα έκανα περισσότερα υποσχεσου μου ότι θα ξαναεπαναλάβουμε αυτήν την περίσταση εε τι λες;

Νικόλ

Θα δείξει!

Φίλιππος

Λοιπόν να παραγγίλουμε;

Νικόλ

Ναι ας παραγγίλουμε!

Αφού παραγγίλαμε τα φαγητά μας και τα ποτά μας..Αρχίσαμε να τρώμε..

Φίλιππος

Το ξέρεις ότι έχεις μια γλυκιτατη κόρη εε; Είναι τόσο όμορφη,τόσο έξυπνη είναι καλή πρέπει να είσαι περήφανη για αυτήν..

Νικόλ

Ναι είμαι, αυτή πλέον είναι η ζωή μου και ο λόγος που ζω...

Φίλιππος

Νικόλ, να σου ζητήσω μια χάρη;

Νικόλ

Ναι παρακαλώ, εάν μπορώ να την κάνω...

Φίλιππος

Αμα μπορώ θα 'θελα να γνωρίσω καλύτερα την Χρυσάνθη θέλετε μεθαύριο να πάμε όλοι μαζί στο λούνα παρκ...

Νικόλ

Ναι είναι καλή ιδέα θα της αρέσει πάρα πολύ..

Φίλιππος

Ωραία χαίρομαι πολύ...

Έτσι μετά από λίγες ώρες πέρασε η βραδιά θα έλεγα πώς ήταν καλή, περάσαμε και οι δύο ωραία και θα ήθελα να την επαναλάβω αυτήν την βραδιά.. Μετά ο Φίλιππος με έφερε σπίτι.

Φίλιππος

Λοιπόν αυτή ήταν η βραδιά μας ελπίζω να πέρασες ωραία και μακάρι να το επαναλαυουμαι..

Νικόλ

Ναι ωραία ήταν.. Λοιπόν τα λέμε..
Φίλιππος

Τα λέμε!

Μόλις μπήκα στο σπίτι όλα τα φώτα ήταν κλειστά... Μάλλον όλοι θα κοιμόντουσαν ανέβηκα τα σκαλιά και πήγα στο δωμάτιο της Χρυσάνθης... Την είδα να κοιμάται ήταν πολύ γλυκιά την πλισιασα λίγο πιο πολύ και τις έδωσα ένα φιλί... Πήγα και στο δωμάτιο της Σοφίας και αυτή κοιμόταν επίσης... Ύστερα πήγα στο δωμάτιο μου έβγαλα τα ρούχα μου και πήγα να κάνω ένα μπάνιο για να χαλαρώσω... Μόλις το έκανα κοιμήθηκα και εγώ επίσης.... Όταν ξαφνικά είδα την Χρυσάνθη να έρχεται στο δωμάτιο μου..

Νικόλ

Αγάπη μου δεν κοιμάσαι; Είναι αργά!

Χρυσάνθη

Είδα ένα κακό όνειρο και ήθελα να κοιμοιθώ μαζί σου μπορώ;

Νικόλ

Έλα μπες..

Της είπα δείχνοντας τα παπλωματα.. Μπήκε,την εσφυξα στην αγκαλιά μου και κοιμηθηκαμε οι δύο μας παρέα..

Η ΑπογοήτευσηWhere stories live. Discover now