ΤΑ ΓΕΝΈΘΛΙΑ

40 10 0
                                    

Ο καιρός πέρναγε πολύ γρήγορα αλλά σήμερα είναι πολύ σημαντική μέρα για εμάς διότι είχε γενέθλια η Χρυσανθούλα μας ήταν πλέον 1 χρόνων και αποφάσισαμε με την Νικόλ να την κάνουμε ένα μικρό πάρτι στο σπίτι μας.

Το πρωί μόλις ξύπνησε της κάναμε δύο δωράκια το πρώτο ήταν ένα παιχνίδι που το είδε σε ένα περιοδικό με και γελουσε και το έδειχνε με το χέρι της έτσι και εμείς την το πήραμε,εεε και ένα πανέμορφο κίτρινο φουστανάκι. Της άρεσαν και τα δύο δώρα αυτό το έδειχνε από την χαρά της!

Για το πάρτι διότι θα ήταν ένα μικρό είπαμε να καλέσουμε την μάνα μου, την Μελίνα, τον Μαρκ και τον Βικτωρ.

Τα γενέθλια θα γινόντουσαν σήμερα στις 19:00 το απόγευμα.

Το σπίτι το στολίσαμε ανάλογα με την γιορτή.

Κρεμάσαμε κόκκινα, ροζ και μωβ μπαλόνια. Η τούρτα της ήταν με την Barbie και επάνω της είχε με σιρόπι γραμμένη την φράση <<Χρόνια πολλά Χρυσάνθη>>ήταν πολύ όμορφη και θα βάζαμε ένα κεράκι στην μέση για να δείξουμε την ηλικία της 1χρονων..

Αφού τελειώσαμε της προετοιμασίες για το στόλισμα του χώρου.. Πήγαμε να φτιάξουμε διάφορες πανδαισίες φαγητών, φτιάξαμε απλά φαγητά για ένα καθοσπρεπει μικρό παιδικό παρτάκι.

Τελειώσαμε όλα αυτά και πήγαμε να ετοιμαστούμε η Χρυσάνθη μας φόρεσε εκείνο το κίτρινο φοτεματάκι που της αγοράσαμε για τα γενέθλιά της. Η Νικόλ φόρεσε ένα μπλε σκούρο φόρεμα στενό μέχρι το γόνατο και ένα απαλό σκίσιμο προς την πλάτη της. Εγώ φόρεσα το μουστάρδι χρώμα το παντελόνι μου με μια άσπρη απαλή μπλούζα..

Όλοι ήμασταν έτοιμοι να αρχίσει πλέον το πάρτι μας...

Μετά από λίγο ήρθαν και τα παιδιά...και η μάνα μου.

Μελίνα

Ποποπο.. Τις ομορφιές είναι αυτές οικογενειακός...

Αχου την μωρέ τι όμορφη είναι με αυτό το φοτεματάκι. Λοιπόν αυτό εδώ είναι για 'σένα μικρούλα μου...

Τις έδωσε το δωράκι της στα χέρια.. Και εκείνη γέλασε..

Βικτωρ

Δεν έχω ΛΟΓΙΑ βρε τι κούκλα εισαι εσύ;

Και της έπιασε χαιδευτικα το μάγουλακι της..

Παιδιά να σας ζήσει και μας έδωσε το δώρο του..

Μαρκ

Χρόνια πολλά κουκλίτσα μου!

Και της έδωσε ένα φιλί στο μάγουλακι την..

Παιδιά να σας ζήσει..

Σοφία

Αχ, δώστην μου την λίγο να την κρατήσω, να την φιλίσω...

Έτσι την πήρε στην αγκαλιά της και της έδωσε ένα μεγάλο φιλί...

Χρόνια πολλά Χρυσανθούλα..

Της είπε και την άφησε!

Αλεξ

Λοιπόν ας αρχίσουμε...

Αρχίσαμε το πάρτι μας ζητητάγαμε για αρκετές καθώς και είχαμε καθίσει και τρώγαμε..αλλά επιτέλους ήρθε η ώρα της τούρτας, η Νικόλ έσβησε τα φώτα άναψαμε το ένα κεράκι που υπήρχε στην τούρτα... Και αρχίσαμε να τραγουδάμε το τραγούδι όπου τραγουδαμε στα γενέθλια, όλοι μαζί:

<<Να ζήσεις Χρυσάνθη και χρόνια πολλά μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά παντού να σκορπιζεις στης νιοτης το φως και όλοι να λένε να μια στο φως>>

Εκείνη γέλαγε αφάνταστα έδειχνε ότι της άρεσε..

Εγώ τραβουσα βίντεο. Η Νικόλ φυσιξε το κεράκι της Χρυσάνθης διότι εκείνη δεν μπορούσε... Φάγαμε, γελάσαμε, είπιαμε και όλοι οι καλεσμένοι έφυγαν η Χρυσανθούλα μας πήγε για ύπνο...

Νικόλ

Αχ, αγάπη μου τωρα ποιος καθαρίζει;

Αλεξ

Βρε άστα αυτά όλα το πρωί πάμε πάνω τώρα.. Την τράβηξα από το χέρι απαλά και τις έδωσα ένα φιλί..

Νικόλ

Αγάπη μου εσύ!

Και ανταπεδωσα στο φιλί....

Η ΑπογοήτευσηNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ