10.Bölüm

43 2 0
                                    

Akşam üzeri Nazlı'yı aradım.
"Naptın? Mert nasıl?"

"Aşık hemde sırılsıklam."

"Ne yapmayı düşünüyorsun?"

"İlk defa onu böyle gördüm. Bende bilmiyorum ne yapacağımı."

"Kız kimmiş anlattımı?"

"Mavi gözlü beyaz tenli bir melekmiş."

"Nasıl yani anlamadım."

"Kızın bir melek olduğunu ve uçup gittiğini düşünüyor."

"Nasıl tanıştıklarını anlattımı?"

"Geçen hafta uzaklaştırma almıştı."

"Eee."

"O kıza kahramanlık yaptığı için almış."

"Olamaz."

"Ne olamaz?"

"Sen beni boş ver anlat ne kahramanlığı yapmış?"

"4 çocukla kavga etmiş."

"Neden ne yapmışlar?"

"Kızı korkutuyorlarmış. Bizimkide kendini ortaya atmış. Allah'tan öğretmenler yetişip müdürün odasına götürmüşler. Gerçeğide söylememiş söylese ihtar alacakmış. Saf kızdan tekmeyi çabuk yedi."

"Mert yanındamı?"

"Evet burada neden?"

"Telefona versene."

"Tamam canım sonra görüşürüz."

"Görüşürüz Nazlıcığım."

"Alo Aslı abla."

"Mert ablacığım iyimisin?"

"Değilim Nazlı ablam kız tekmeyi attı gitti. Bir daha zor görürsün diyor."

"Sen Nazlı ablanı boş ver. Kızı bir tarif etsene."

"Mavi gözlü beyaz tenli uzun siyah saçları var. Çok güzel bir kız."

"İsmi ne bu kızın?"

"Ayşe biliyormusun bir yıldır aynı sınıfta okuyormuşuz. Ben onu tanıyalı kısa bir zaman oldu. Şimdiye kadar nasıl görmedim onu."

"Sen canını sıkma yine göreceksin. Ben sana söz veriyorum. O kızı bulacağız."

"Yürü be Aslı abla sen birtanesin. Hep söylüyorum anneme sen yanlış kızı doğurmuşsun. Aslı ablayı sen doğurmalıydın diye. Ah kafama vurma."

"Ne oluyor?"

"Nazlı ablam kafama terlik attı."

"Sende bir daha ablaba öyle şeyler söyleme. Hem ben zaten senin ablanım. Annemizin bir olmasına gerek yok."

"Tamam ablacığım seni çok öpüyorum. Sonra görüşürüz."

"Görüşürüz yakışıklı."

Allahım bu ne kadar güzel bir tesadüf. Ayşe ve Mert çok mutlu olabilirler. Fakat önce Mert'e gerçekleri anlatmamız lazım. Nasıl hareket etmemiz gerektiğini biraz düşünsem iyi olacak. Ayşe birde adımı bile sormadı demişti. Adını biliyormuş. Ayşe'ye bu kadar değer vermese kahrolmazdı. Bulmak için çaba harcamazdı. İkiside mutluluğu hak ediyor. Mert Ayşe'nin yaralarını sarabilir.
Hep birlikte yemek hazırladık. Sanki yıllardır birlikteyiz. Geçirdiğimiz vakitlerden üçümüz de büyük keyif alıyoruz. Yemekten sonra ortalığı toplayıp isim şehir oyunu oynadık. Gülmekten bayılabilirdik. Uzun zamandır bu kadar çok eklenmemiştim. Ayşe yorgunluktan uyuklamaya başladı. Onu yatırdım. Demir'de gitmeye hazırlanıyordu.

UğurböcüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin