13.Bölüm

44 3 1
                                    

Demir'in yanına gittim. Eve geldik. Geldiğimizde Nazlı, Doruk ve Ayşe mutfakta yemek yapmaya çalışıyorlardı. Heryeri dağıtmışlardı. Ayşe ortalığı toplamaya çalışıyordu.

"O öyle olmaz Nazlı abla annem başka türlü yapıyordu."

"Sen biliyormusun? Nasıl olacak?"

Demir ve ben kahkaha atmaya başlayınca onlarda başladı.

"Aslı yine herşeyi birbirine kattım. En iyisi sen bana ders ver. Yoksa zehirleneceğiz hepbirlikte. Allah korusun adım katil doktora çıkar. Hem ben gazatelere bu haberlerle değil mesleğimle çıkmak istiyorum."

"Hadi sen git masayı hazırla ben bakarım yemeklere."

Yemeği hazırladık. Yerken ben Nazlı'ya:

"Bu kadar beklemiyordum sende gelişmeler var. Sen çok iyi bir aşçı olacaksın."

"Beni kandırmıyosun değil mi?"

"Kesinlikle kandırmıyorum. Bu akşam burada kalacaksın haberin olsun."

Ayşe çok sevindi.

"Yaşasın iki ablamla birlikte kalacağım. Bu çok güzel bir haber. Bu akşam mısırlar benden filmi siz seçin. Yalnız komedi olsun."

Ne kadarda mutlu. Deniz gözlüm benim. Akşam film oyun o kadar çok eğlendikki herşey mükemmeldi. Ayşe henüz yaşadıklarının etkisinden kurtulamadığı için sık sık uyuyordu. Yine erkenden uyudu. Bizde biraz daha mutfakta oturduk Demir ve Doruk gittiler. Nazlı ile Hakan amcadan konuştuk. Benimle konuştuğunu söyleyemedim. Fakat onumla geçirdiğim zamanları anlattım. Nazlı'da çok sevindi yeni işimi sevdiğimi duyunca. Bizde yattık. Sabah erkenden kalktık. Nazlı işine gitti. Bende önce Fuat amcayı aradım.

"Fuat amca Ayşe'yide yanımda götürsem bir sorun olurmu?"

"Orada sana sorun olmazsa götür."

"Ben onlara haber verdim. Getirebilirsin dediler. Hem orası daha güvenli."

"Tamam kızım yalnız. Ayşe'nin bahsettiği doktoru bulmamız gerekli. Onun için sizi hastaneye götürmemiz gerekebilir."

"Siz ne derseniz biz onu yaparız. Şey Fuat amca Mert nasıl?"

"Biraz daha iyi pek konuşmuyor. Ben ona kararına saygı duyarım oğlum. Sen nasıl istersen öyle olsun dedim. "

"Biraz daha düşünsün sonra tekrar konuşurum. Bir sorun olursa seni ararım Fuat amca şimdi kapatmam gerekiyor."

"Sonra görüşürüz kızım."

Demir geldi. Ayşe'yle aşağı indik, birlikte Hakan amcalara gittik. Kapıyı Eda açtı Ayşe'yi tanıştırdım. Eda Ayşe benim yanımda kalsın dedi.Hakan amcaylada tanışsın gelir dedim. Hakan amcanın yanına gittik. Hakan amcaylada tanıştırdım. Ayşe aşağı Eda'nın yanına gitti. Demir hazırlanan spor aletlerini kontrol etti. Ben Hakan amcaya neler yaptığımızı anlattım. Sonra Demir Hakan amcayı spor aletinde egzersiz yaptırmaya başladı. Bacaklarını güçlendirecekmiş bir ileri bir geri hareket ediyordu. Demir kendi kendine söyleniyordu yaklaştım.

"Ne konuşuyorsun kendi kendine? "

"Aslı baksana Hakan amcanın bacakları ne kadar güçlü."

"Güçlü mü?"

"Evet yirmi yıldır yürüyemeyen biri için çok güçlü."

"Bu iyi haber desene Hakan amca düşündüğümüzden hızlı iyileşecek."

"Bekle ben birde diğer alete bindireyim."

Bindirdi bu aletse bacaklarını yukarı aşağı hareket ettiriyor. Demir yanıma geldi. Hakan amca konuştuklarımızı duyamayacak kadar uzaktaydı. Sürekli bana bakıyordu.

UğurböcüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin