Balkona çıktım. Fuat amcanın arabası geldi. O zile basmadan kapıyı açtım. İçeri girdi etrafına bakındı.
"Ayşe nerede?"
"Uyuyor Fuat amca salona geçelimmi?"
"Geçelim kızım. Ayşe'nin uyuması iyi olmuş. Bende onun yanında konuşmak istemiyordum. Onu incitmekten korkuyorum. Aslında Ayşe'yi çocuk esirgeme kurumuna götürmemiz gerekiyor. Fakat Ayşe'nin bunları kaldırması çok zor. O yüzden ben burada kalması daha iyi olur diye işlemleri başlatmadım. Çocuk esirgeme kurumunun müdürü arkadaşım. Ona Ayşe'nin durumunu anlattım. O beni ve Feride teyzeni koruyucu aile olarak gösterecek. Böylelikle Ayşe yanımızda kalacak. Onun şuanda ilgiye ve sevgiye çok ihtiyacı var. Onlar belgeleri hazırlıyorlar. Ben emniyetteki memurları sizi koruması için görevlendirdim. Babası kayıp başvurusunda bulunmuş. Ben kesin talimat verdim. Hiç bir şekilde Ayşe'ye ulaşamayacaklar. Ayşe'de isterse onu bize götürmek istiyorum."
"Fuat amca birşey daha var."
"Nedir kızım? "
"Mert ve Ayşe."
"Kızım biliyorsun Mert iyi bir çocuktur. Ayşe'ye ondan zarar gelmez. Hem Mert ona sahip çıkar."
"Biliyorum fakat."
"Sen merak etme Mert'in gözü şuan hiç bir şey görmüyor. Aşık olmuş onun tek derdi o kızı bulmak."
"O kız Ayşe."
"Hangi kız? Sen beni anlamadın? Ben Mert'in sevdiği kızdan bahsediyorum. Aslı Ayşe'den değil."
"Yanlış anlamadım Fuat amca. Mert'in aşık olduğu kız Ayşe."
"Bu Ayşe mi?"
"Evet şimdi ne yapacağız?"
"Sen nereden bilyorsun? Belki o değildir."
"Ayşe'de Mert'te anlattı. İkiside aynı şeylerden bahsetti isimlerde aynı. Sence tesadüf olabilirmi?"
"O zaman bu iyi haber Mert'te Ayşe'de mutlu olabilir."
"Fuat amca önce Mert'e herşeyi anlatmamız lazım."
"Ben Nazlı'yı buraya göndereyim. O Ayşe'nin yanında dursun sende Mert'le konuş."
"Nazlı'da konuşabilir Mert'le."
"Dünden beri Nazlı Mert'le dalga geçiyor. Senin anlatman daha doğru olur."
"Peki o zaman."
"Benim gitmem gerekiyor. Aslı birde avukat bulmamız gerecek."
"Arkadaşımın babası avukat o ilgilenebilir. Ben sorar öğrenirim. Sizede haber veririm."
"Görüşürüz Aslı."
"Güle güle Fuat amca."
Demir'i aradım.
"Efendim Aslı bir sorun yok değilmi?"
"Yok senin işin bittimi diye aradım."
"Bitti bende seni arayacaktım. Geleyimmi diye."
"Gel."
"Tamam tatlım hemen geliyorum."
Demir geldi. Biraz birlikte oturduk. Sonra Nazlı ve Doruk geldi. Nazlı'ya Fuat amca anlatmış. Oda Doruk'u arayıp çağırmış buraya gelmişler. Biz Demir'le Mert'lere gittik. Demir aşağıda bekledi ben yukarı çıktım. Feride teyze beni Mert'in odasına gönderdi.
"Aslı kızım iyiki varsın. Ayşe ve Mert için hayırlısı ne ise o olsun. Onların kararı ne olursa olsun biz ikisininde yanında olacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğurböcüğüm
RomanceAnnelerinin ve babalarının yaşayamadığı mutluluğu, Aslı ve Demir yaşayabilecekmi?