"Aslı arka koltukta senin için bir şey var."
"Papatya! Çok teşekkür ederim."
Papatyaları arkaya eğilip aldım. Demir'in yanağına bir öpücük kondurdum.
"Aslı sen beni öptün."
"Evet. "
"Bende seni öpsem?"
"Olmaz benim işim var. Gitmem lazım."
"Seni nasılsa yakalarım ben."
Arka bahçeye geçtim. Eda'nın babasıyla tanışacak ve Hakan amca hakkında soru soracaktım. Etrafıma bakındım. Bir ağacın arkasında budadığı dalları topluyormuş. Yanına gittim.
"Merhaba kolay gelsin."
"Sağol kızım. Sen Aslı olmalısın?"
"Evet benim. Sizde Eda'nın babası Ekrem bey."
"Bak Ekrem kısmı doğru. Yalnız bey kısmını kaldıralım."
"Peki efendim. Yani şey amca."
"Şimdi oldu. Eda ve benim hanım seni dillerinden düşürmüyorlar. Sen geldiğin günden beri hergün bana seni anlatıyorlar. Hakları da varmış gerçektende çok güzelsin. Hakan beyim ise geldiğin günden beri daha bir canlandı. Bakışları hareketleri değişti. İyiki geldin kızım yalıya güneş gibi doğdun. Hepimizin ışığı oldun."
"Böyle düşünmenize sevindim. Bende sizleri çok sevdim."
"Buraya gelmenin bir sebebi var sanırım. Benimle tanışmak degil yanlış anlamadıysam."
"Şey haklısınız. Hakan amcayı sabah kaldırıp akşam yatırıyormuşsunuz."
"Doğru yardım ediyorum."
"Biz Hakan amcanın yürüme ihtimali varmı diye uğraşıyoruz. Siz onu iyi tanıyorsunuz. Sizce biz bunu yapabilirmiyiz."
"Sen gayret et kızım ben iyileştireceğine inanıyorum. Sakın pes etme."
"Ben Hakan amcanın yanına gideyim. Tanıştığıma memnun oldum."
"Bende kızım bende."
Kapıya geldim zili çalacaktım. Eda kapıyı açtı.
"Aslı nasılsın?"
"İyiyim sen nasılsın?"
"Bende iyiyim."
"Batu'yla nasıl gidiyor? "
"Ne nasıl gidiyor? Sana birşey mi söyledi? "
"Söylemesi gereken birşey mi var? "
"Yok ben sorunu yanlış anladım. Sen nasıl gidiyor deyince ben farklı anlamda sordun sandım. Afedersin."
"Belkide benim gerçekten o anlamda sormam gerekiyormuş. "
"Yok senin sormadığın daha iyi. Biraz daha konuşursak brn iyice batacağım."
"Bence sizden güzel bir çift olur. Senden yana sıkıntı olmaz. Fakat Batu'nun matematikten başını kaldırıp seni görmesi lazım."
"Gördü sanırım. Dün bana matematik anlatıyorum. Tamam ama bir pasta ile borcunu ödeyemezsin. Sınavı kazanınca da görüşmeye devam edeceğiz. Tabiki sende istersen dedi.
Ben seni buldum kaybetmek istemiyorum. Biliyordum matematiğin bana hep kazandıracağını. Aslı'ya ne kadar teşekkür etsem az. Seni tanıdığım için çok şanslıyım dedi.""Sen ne dedin?"
"Bende isterim görüşmeyi dedim."
"İyikide sizi tanıştırmışım. Yoksa seni bilmem fakat Batu kesin evde kalırdı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğurböcüğüm
RomantizmAnnelerinin ve babalarının yaşayamadığı mutluluğu, Aslı ve Demir yaşayabilecekmi?