5. Bölüm: "Beyaz Melek!"

4.9K 264 22
                                    

Bölüm Şarkı Listesi:

1.) Çağan Şengül - Diyemedim (Multi'de var.)

2.) Çağan Şengül - Bulamıyorum 👇🏻

🌹Mutlaka dinleyerek okuyun...🌹


Multimedya: Kayral Alkanoğlu

Multimedya: Kayral Alkanoğlu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dalya Akpolat

Okyanus derinliklerini anımsatan gözlerinde birçok duygu barınıyordu; hüzün, pişmanlık, kararsızlık, saf acı... Dalgındı, varlığımız onun dikkatini bile çekmemişti. Bakışlarını anlık bir zaman diliminde bize çevirip, tekrar önüne döndürdü. Çok kısa bir bakışmadan ibaretti.

Derin nefes aldığından göğsü hızlı hızlı inip kalkıyordu. Ensesini sıvazlayarak duruşunu dikleştirdi.

Yüzüne yerleşen buruk gülümsemenin ardından dilini alt dudağının üzerinde yuvarladı.

Ellerini kot pantolonunun cebine iliştirip, umursamaz bir tavırla ilerlemeye başladı.

Tuhaftı... Fazlaca tuhaf.

Kolay şeyler yaşamadığı belliydi. Aksi halde bu değişimin mantıksal bir açıklaması olamazdı.

Görüş alanımızdan çıktığında ağabeyimin sesiyle düşüncelerimden sıyrılıp, ona döndüm.

-"Şu kendilerini halkalayanları hiç anlamıyorum. Bir insan neden bedenine onca işkenceyi reva görür ki?"dediğinde tüm ifadesizliğimle ona döndüm.

"Babaannem gibi konuşmayı bırak..."dediğimde burnunu kırıştırdı.

"Burada beklemene gerek yok, hem ev buraya fazla uzak sayılmaz. Kendim gelirim."dediğim de kaşları çatıltı, parmaklarını çenesine götürüp, yeni çıkmaya yüz tutmuş sakallarını kaşımaya başladı. Kafasında muhakeme yapıyordu.

"Emin misin?"dedi sorgular bir tavırla.

"Emin olmasam bunu dile getirmem. Hem biraz yürümek iyi gelir,"diye yerindim.

Başını onaylama anlamında salladı.

"Bir sorun çıkarsa mutlaka ara."diye konuştu uyarıcı bir tonda.

"Peki,"diye mırıldandım.

Yanıma gelip, başımın üzerine sahiplenici bir öpücük bırakıp, geri çekildi.

KALBİMDEKİ MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin