9. Bölüm: "Sarı Kedi."

3.7K 204 39
                                    

Bölüm Şarkısı: Lera Lynn - Lately "Cover" (Multi'de var.)

Multimedya: Sedef Özyurt

Multimedya: Sedef Özyurt

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kayral Alkanoğlu

Korku ve endişeyle kasılan kalbimin gümbürtüsü kulaklarımın uğultusuna karışıyordu. Vücudumun her bir zerresi kasılırken gözlerimi sıkıca kapattım.

"Kayral?"

Ses vermedim, veremedim.

"Kayral, iyi misin? Kötü bir haber mi var? Sedef, Sedef iyi mi?"

Efe'nin ard arda sıraladığı soruları yanıtsız bırakarak, ruhsuz bir şekilde ona döndüm. Efe, bana şok olmuşçasına bakarken çatılan kaşları ve alnının üzerinde patlamaya hazır mavi-yeşil damarı fark ettim.

Benimde ondan bir farkım yoktu gerçi...

"Kayral! Cevap versene lan!"diye gürlerken şoka giren bedenimi kendine getirmek için sarsmaya başladı. O ana kadar neler olduğunu idrak edemeyen zihnim, az biraz canlanmıştı sanki.

Derin bir nefesi ciğerlerime nüfus ettirip, kendimi konuşmaya zorladım.

"O, o iyi değil! Ben onu bulacağım, sen Zehra teyzeye haber ver!"

Efe'den cevap beklemeden nereye gittiğimi bilmeden koşmaya başladım. Akciğerlerim patlayana kadar koştum. Nabzım kulaklarımda atıyor, korku bedenime esir oluyordu. 'Hayır!' dedim parmaklarımı saçlarıma daldırıp, çekiştirirken.

O sırada hala elimde sımsıkı tuttuğum telefon çalmaya başladı. Kimin aradığına bakmayı akıl edemeden aramayı cevapladım... "Sedef?" dedim bir umut onun olması için.

"Beyfendi, bu telefonun sahibi şuan Gazi Devlet Hastanesin-"

Devam etmsine fırsat tanımadan hızla telefonun ekranına baktığımda Sedef'in numarası olduğunu gördüm... 'Sedef, güzelim... Lütfen iyi ol,"diye iç geçirdim.

Koşarak ana caddeye vardığım da ilk bulduğum taksiye binip, hastaneye doğru yola çıktım.

°°°

"Doktor bey, durumu nasıl?" dedim soğukkanlı görünmeye çalışarak.

"Hasta yaşadığı travmadan dolayı fazlasıyla korkmuş durumda, yine de şanslı sayılır. Çarpan şahıs tarafından hastaneye getirilmiş... Biliyorsunuz, bir çoğu suçluluk psikolojisi ile kaçmaya yelteniyor. Her neyse, birkaç ezik ve sağ el bileğinde çatlaklar var. Şimdilik pansuman yapıldı, bileğini ise alçıya aldık... Ancak kalp ritimlerinde de bozukluklar söz konusu... Birkaç gün müşade altında tutacağız." boğazını temizleyip, devam etti.

KALBİMDEKİ MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin