Bölüm Şarkı Listesi:
1.) Çağan Şengül - Uykusuz Geceler (Multi'de var.)
2.) Çağan Şengül - Dök Yüreğindeki Hasreti 👇
Multimedya: Kayral Alkanoğlu
Dalya Akpolat"Günaydın,"dedi bir kez daha.
Yüzünde kocaman bir gülümsemeyle bana doğru geliyordu. Derince bir nefesi ciğerlerime nüfus ettirip, ona bakmayı sürdürdüm.
Gözlerimi kısarak kipriklerimin altından onun ne yapmak istediğini anlamaya çalışıyordum.
Ne tuhaf kızdı, Akasya. Onu o kadar terslememe rağmen hala konuşmaya çalışıyordu. Garipti, fazlasıyla garip...
"Sanırım hiç konuşmayacaksın ama bende Akasya isem seni bir şekilde konuşturacağım."dedi gülerek.
"Konuşabiliyorum,"deyip göz bebeklerimi çevirip, birkaç kez kirpiklerimi kırpıştırdım.
Sinirlenmeye yüz tuttuğum da refleks olarak yaptığım bir eylemdi bu.
Derin bir nefes alıp, onu yok sayarcasına önden ilerlemeye başladığımda, bana yetişmeye çalışıyordu.
Adımlarını büyük büyük atarken penguen gibi yürüyordu. Komik bir görüntüydü, gülmemek için yanaklarımın içini dişledim.
"Garip bir kızsın, ama sevdim seni,"dediğinde omzumun üzerinden ona kaçamak bir bakış attım.
Yüzünde içten bir gülümseme barınıyordu. Bu kız hep gülmek zorunda mıydı?
"Bak cici kız, benden uzak dur. Aksi halde kırılacaksın,"dediğimde hala gülümsüyordu.
"Komik olan ne?"dedim bezgin bir ifade takınarak,
"Bence seninle iyi anlaşacağız, çok sevdim seni!"deyip kıkırdadı.
"Belki şuan değil ancak yakın zamanda çok iyi bir arkadaş olacağız. Demedi, deme, "derken hayali bir öpücük yollayıp, sırıttı.
Alayla güldüm.
Allah'ım, kız ne yüzsüz bir şey çıktı.
"Ya, sabır."diye mırıldanırken adımlarımı daha da hızlandırmaya başladım.
Okul binasından içeriye girdiğimde bir kat yukarı çıkıp, rehberlik öğretmeninin odasına bulmak için etrafı taramaya başladım.
Tabeleları tek tek okuyarak, güç bela bulduğum odanın kapısını çalıp, gelecek olan komutu beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ MELEK
Teen FictionGenç kız, yerde yatan genç adamın önünde diz çöktü. Parmakları onun yüzünü avuçlarken yutkundu, genzi yanıyordu. Acı; damarlarından sızarak âdeta kanına karışıyor, her bir zerresinin kavrulmasını sağlıyordu. Aciz bedeni bunu kaldıramayacak kadar düş...