"DUYGUSUZUM BEN"

120 12 1
                                    

Multimedia: Arsel

Derse girmeyip eve gittim zaten ilk günden yoklama alınmaz demişti seda. Sıcak bir duş aldıktan sonra üzerime kot şort onun üzerine siyah bol bir tsort giydim ve önünü bağlayıp göbeğimi açık bıraktım ve belimede bir oduncu gömleği bağladım. Çantamı ve güneş gözlüğümü alıp dışarı çıktım. Gezecek yerler keşfetmem gerekiyordu 4 yıl boyunca buradayım sonuçta. Saat daha 12 iyi ki erken kalmışım dedim. Daha çok vaktim vardı akşama kadar.

Anakaranın gri sokaklarında biraz dolaştıktan sonra internetten ankarada ki gezilecek yerlere baktım ve kızılaydı galiba buradaki en popüler yer.

Galiba yürüyerek gidebilirdim çok yakındı buraya. Kızılaya geldiğimde İstanbuldaki kadar olmasa da büyük bir kalabalıkla karşılaştım. Kalabalık yerleri çok sevmezdim.

Kızılayın arka sokaklarına gitmek istedim oralar bu kadar kalabalık değildir umarım. Zaten yeni birileriyle tanışmak istemiyorum illa bir gıcık çıkıyor içlerinden. İstanbulun renkli dünyasından kaçıp Ankaranın griliğine sığınmıştım bu bana iyi gelmişti.

Biraz daha dolandıktan sonra bir kafeye oturdum ve biraz yemek yedim. Açılmıştım ve yorulmuştum. Bir saat kadar daha oturduktan sonra kalktım ve eve yürüyemeyecek kadar yorulmuştum. Otobüsler çok doluydu. Zor zar bir otobüse bindim. Eve gelip kendimi yatağa attım. Biraz tavanla bakıştıktan sonra üzerimi değiştirip salona geçtim ve kuzeyi aradım.

"Alo abi"

"Efendim güzellik"

"Napıyon abiş"

"Hiç oturuyorum öyle sen napıyorsun"

"Abi bende oturuyorum ama nolursun bana bir tane araba alalım"

"Hani araba istemiyordun sen"

"Vaz geçtim rahata alışmışım ben" dedim ve güldüm.

"Tamam haftaya yanına gelirim bakarız"

"O zaman bana Bugatti alalım"

"Saçmalama su ikici eli 3 trilyon tamam zenginiz ama bir ali ağoğlu değiliz" dedi

"Tamam o zaman mini istiyorum"

"Tamam haftaya gelicem dedim"

"Uf tamma kapat hadi öptüm" deyip telefonu yüzüne kapattım.

***

Akşam koltukta uyuya kalmışım ya. Her yerim tutulmuş. Okula gitmek için hazırlandım ve evden çıktım. Yürüyerek okula 10 dakikada gidiyordum.

Okula gelip sınıfa girdim. İlk ders bittikten sonra seda sınıfa geldi uykulu gözlerle ve yanıma oturdu.

"Naber güzellik" dedi yanağımdan makas alarak

"Sende mi bu sınıftasın"

"Evet dün arsele keşke ters yapmasaydın"

"Neden" diye sordum.

"Arsel ters bir insan kız falan deyip acımaz canını sıkanın canını yakar. Sadece senin için endişeleniyorum" dedi ve gülümsedi.

"Edişelenmene gerek yok onunla baş edebilirim" dedim.

"Bugün seni almaya geleceğini söyledi. Çıkışta seninle halletmesi gereken bir şey varmış. Ama ben seni onunla göndermicem merak etme korucam seni" dedi.

Ya seda sen ne tatlısın kendisi arselin yanında minicik kalıyor beni nasıl koruyacak gerçi bende minicik kalıyorum onun yanında ama.

"Benim yüzümden arkadaşınla kötü olma seda"

DUYGUSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin