Multimedia: serkan
"Kadınlar duvarlarını, adamlar gelip yıksın diye değil; aşsın diye örerler. Yıkmayı tercih edeceksen, altında kalmayıda kabul edeceksin."
Kahvaltı sofrası denen bir şey olmadığı için dışardan pizza sipariş ettik ve sabah sabah pizza yedik. Üşengeç biz.
Kahvaltı yaparken -kahvaltı demeye bin şahit gerek- biraz sohbet ettik.
"Ee sıla ne yapmayı düşünüyorsun?" dedi kuzey pizzasından öküz gibi ısırırken.
"Şuan için aklımda bir şey yok. Su onlarda kalmama müsaade ettiği için bir kaç hafta orada kalıp kendimi toparlarım ardından kiralık bir eve çıkarım"
"Bence başka bir eve çıkma" dedi kuzey bana imalı bakış atarak. Bu demek oluyor ki 'sıla sana emanet bir yere salma onu'
"Bencede" dedim.
"Olmaz öyle şey" dedi sıla çekingen tavırla.
"Sözümün üstüne söz istemem" dedim.
"Iyyy bü neeğğğ?" dedi serkan.
"Ney ne" dedik hep bir ağızdan
"Mantar mı vardı bunun içinde"
"Evet" dedi seda
"Kızım ben mantar yemem ki"
"Artık yemiş oldun"
"Kusmaya gidiyorum" diyerek banyoya koştu Serkan. Onun bu haline gülüştük.
Kahvaltının ardından hazırlanıp evden çıktık.
Rüzgarın arabasına binince "rüzgar aşkım" dedim sevimli olmaya çalışırken felç geçirecektim şimdi.
"Ne istiyorsun" dedi.
"Seni kaldırdım çöpe attım kopeekkk. Ne demek ne istiyorsun"
"İlk kez aşkım dedin de ondan"
Haklı çocuk.
"Bir kaç günlüğüne İstanbula gidicem" dedim.
"Kimden izin aldın"
"Kendimden ve benden" dedim. Saplık zamanımda yanımda sadece kendim ve ben olduğum için onlara minnet duyuyordum. Canım kendim ve ben. İyi ki kendim olmuşum.
"Komik kız" dedi bana sert sert bakarak.
"Gidemez miyim? Yasak mı? İnsan değilim ben demi? Gezmeyim demi? Yazık bu kıza deme hiç" dedim. Duygu sömürüsü vol 62862.
"Gitme demiyorum. Gideriz diyorum"
"Ben yalnız gidicem"
"Hayır"
"Evet"
"Hayır"
"Evet"
"Uzatma su"
"Ne bağırıyon be"
Bekarlık zamanlarımı özledim. Bu ne ya ona hayır buna hayır.
"Rüzgar bana bak. Bana bana bihterine" dedim.
"Ya Allah belanı vermesin" dedi yaptığım iğrenç espiriye gülerek beni onurlandırdın manit.
"Evet der misin" dedim.
"Hayır bitlikte gidelim diyorum kabul ediyorsan. Hem ne yapacaksın sen orda ne işin var"
"Önceki evde unuttuğum bir şeyler var onları alacam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RomanceSeni ben öldüremem ama seni intihara ben sürükleyebilirim. Herşeyimi öldüren adam. Herşeyini öldürecem. Onun ölmesini hiç istemezken onu ölüme itmek zorundayım.