Multimedia: Su
Resepsiyondan oda numaramı öğrendikten sonra odaya çıktım. Valizimi taşıyan otel görevlisine içimden 'taşı köle' deyip kıkırdadım. İnan ki kendimi harikülade histettim şu anda.
Odaya girince önce bi yatağın üstünde zıplayıp kalite kontrol yaptım test edildi onaylandı deyip memnuniyetle banyoya gittim.
Üç hafta burdasın bebek dedim aynadaki kendime. O sıra duş kabininin kapıları açıldı ve 'OVVV MAYYY ŞETT MAN'
"senin ne işin var burda" dedi sadece boxeri olan Rüsgar.
Ne yapacağım bilemeden banyonun içinde ordan oraya kapana sıkışmış fare gibi koşturmaya başladım.
Rüsgar en sakin tavrıyla geldi yanıma ve beni durdurdu. " Sakin ol, şimdi çok sakin ol" dedi.
"Vay sen bilirmiydin öyle netteki videoların repliklerini" dedim. Bir an onun çıplak olduğunu unutmuştum. Ama şuan bunu söyleyerek yine aklıma getirdim vay beh helal olsun kendime deyip zihnimden kendimi alkışladım.
"Ne işin var odamda kusmuk" dedi bana. Bana dedi kusmuk dedi. Bana kusmuk dedi inan ki bayılmak üzereyim.
"Ya dinoğğ seni çıplak gördüm fena mı oldu" bunu içimden söyledim sanıyordum sonra dinonun kahkahasını duyunca dışımdan söylediğimi fark edip elimi ağzıma götürdüm hemen.
"Düşüncelerinin sesini kıs" dedi eş zamanlı olarak hala gülüyordu.
"Ay namkör tipine kusuyum senin bende sana çok meraklıydım ya sanki. Bi egolar bi havalar bi cool çocuk havaları falan bana sökmez oğlum bunlar dedi kendine çok güvenen dünyanın en güzel kızı olan be......" banyonun içinde söylene söylene dolanırken ayağım yerdeki havluya takıldı yere yüz üstü yapıştım.
"Bak allah bile söyletmedi" dedi karnını tutarak kahkaha atıyordu hala. Bende küçük emrah gibi kaderime boyun eğdim yattığım yere iyice yerleşip
"Ben buradayım bir şeye ihtiyacın olursa seslen" dedim burda uyuyabilirdim şuan hem şu rezillik mevzusunu unuturdum.
***
Gözlerimi yavaşça açtım "anam belim allahın cezası insan kaldırır yatağa götürür bu ne öküzlük lağnnn" diye haykırdım. Yavaşça ayağa kalkıp odaya geçtim.
Yatağın üstünde yatan dino elinde telefonuyla uğraşırken göz ucuyla bana bakıp " bu ne hiddet bu ne celal kızım"
Belimi yaşlı nineler gibi tutarak yatağa doğru yürüdüm sonra yine yaşlı teyze repliklerini mırıldandım "allahım bin şükür yarabbim" dedim.
Dino bana tuhaf tuhaf bakarak "bunadın mı kız" dedi alayla.
"İnan ki bunadım" dedim o an aklıma gelen şeyle yerimden sıçrayıp yatağın üstünde zıplamaya başladım.
"Aynı oda...da ...mı ....kalcaz..başka oda mı yok...yaşasın" zıpladığım için kesik kesik konuşuyordum. Ayağımdan tutup beni çekince yatağın üstüne yapıştım 'naber yorgan'
"Saçmalama kızım tabiki hayır çık odamdan" dedi ve beni ayağımdan tutup sürükleyerek otelin koridoruna kadar çıkardı. Bağırmalarım bir işe yaramadı.
Tam odaya girecekken ayağını tutup çektim vücudunun yarısı üstüme düştü. Gözlerime bakarak "yakından daha çirkinmişsin" dedi.
"Kalk lan yerine yat mal deyna" diyerek onu üstümden ittirdim."Kalk resepsiyona gidiyoruz" dedi ayağa kalkıp üstündeki tozları çırptıktan sonra elimi uzattım tutsunda kalkıyım diye. Oda elimi tuttu ve ben tam kalkacakken geri bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RomantizmSeni ben öldüremem ama seni intihara ben sürükleyebilirim. Herşeyimi öldüren adam. Herşeyini öldürecem. Onun ölmesini hiç istemezken onu ölüme itmek zorundayım.