"Bazen
Yıldızlar süpürürsün, farkında olmadan
Güneş kucağındadır, bilemezsin.
Bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür,
Ciğerlerinde kuruludur orkestra, duyamazsın.
Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın.
Uçar gider, koşanda tutamazsın."
Sinirden oradan oraya dolanırken birde kapı açıldı rüzgar karşımda kapının kenarına yaslanmış elleri cebinde bana bakarak sırıtıyordu.
Bu sinirimin kat kat artmasına neden oldu.
"Ne? Ne gülüyorsun lan?" diye bağırdım rüzgarın üzerine yürüyüp tam dibinde durdum.
"Senden nefret ediyorum" dedim ve tam arkamı dönüp gidecekken kolumdan tuttu beni.
"Bırak, bırak diyorum sana" diye bağırdım.
"İçeri geçin" dedi durgun bir ifadeyle.
"Gelmiyorum ben. Semra olacak o kızla bir tane daha çocuk yaparsınız belki" dedim.
"Geç içeri dedim" dedi. Kaşları çatılmıştı.
"Ne o? Sinirlendin mi?" dedim yüzüme alaycı bir gülümse yerleştirerek "bencede sinirlenmelisin çünkü sen busun. Bu kadar basit. Bu kadar yalancı. Bu kadar umursamaz. Bu kadar bencil bir insansın sen. Ömrümün sonuna kadar senden nefret edicem" dedim ve kolumu ondan çekip kurtardım.
Arkamı döndüm tam gidiyordum ki "gel lan buraya" diye bağırdı. Odun öküz hayvanat dinozor.
"Ne var lan ne" dedim aramızda ki mesafeden cesaret alarak.
"Gel diyorum"
"Gelmiyorum lan"
"Su bak oraya getirtme beni"
"Yiyorsa gel lan" dedim. Sinirle karışık bir gülümseme vardı suratında.
"Ulan hala gülüyorsun karakterine sokuyum adam" dedim.
"Sana gel buraya diyorum" dedi.
Yanına yaklaşarak "geldim nolmuş" dedim.
"Gir içeri"
"Hayır"
"Bak beni zorlama geç diyorum sana"
"Bok bono zorlomo goç doyorom sono. Bla bla bla wö wö wö" söylenerek yanından geçerken kafama yavaşça vurdu "tekrarlama" dedi.
"Tokrorlomo"
Salona geldiğimde gördüğüm şey karşısında kalakaldım.
"SÜRPRİİİİZZZZZZZZ!"
"İYİ Kİ DOĞDUN SUUU. MUTLU YILLAR MUTLU YILLAR MUTLU YILLAR SANAAAA"
Havada patlayan kokteyller. Ordan oraya uçuşan balonlar. Okuldaki bir çok kişi.
Kuzey dahil bir çok kişi gülen suratlarla bana bakıyorlardı. 'Ne gülüyonuz ameke' dememek için kendimi zor tuttum. Burda ağlıyordum. Bir saniye ben ağlamam duygusuzum. Sadece gözümün çişi gelmiş.
"Canım sevgilim seni çok seviyorum ve binlerce kez şükürler olsun varlığına. Biliyorum bir hafta boyunca üzdüm seni ama bu sürprizi yapabilmek için böyle bir şey olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ
RomanceSeni ben öldüremem ama seni intihara ben sürükleyebilirim. Herşeyimi öldüren adam. Herşeyini öldürecem. Onun ölmesini hiç istemezken onu ölüme itmek zorundayım.