20. Bölüm : Yoğun bakım

89 8 0
                                    

Iyi okumalar.......

Multi : Ecemsu ve Savaş temsili

---------Ecemsu'dan---------

Savaş az önce seni kaçırırım mı demişti?
Yok artık yani!
Kesin blöf yapıyordur ya. Dimi?
Kucağına aldığı gibi kapıya doğru götürmeye başladı. Ciddi miydi bu?
Ayaklarımı oynatarak inmeye çalıştım bir yandan da;
"Savaş bırak beni. Indir aşağıya." diye debeleniyordum.
Ama nafile çoktan alt kata inmiştik.
Duru arkamızdan "Bırak arkadaşımı öküz. Ben onsuz yapamam. " diye bağırıyordu. Tabi Toprak da Duru yu belinden tutup durdurmaya çalışıyordu. Oteldeki herkes bize bakıyordu ama Savaş beyin umrunda bile değildi.
Savaş a tekme atmaya çalıştım ama sadece çalıştım. Savaş oflayıp bu seferde beni omzuna attı. Beni oyuncak mı sanıyordu. Şuan sırtından başka birşey göremiyorum.
"Savaş beni nasıl kaçırmayı düşünüyorsun. Birincisi araban yok ikincisi kalacak yerimiz yok. " dedim.
Savaş aklına yeni gelmiş gibi telefonunu çıkardı ve rehberinden birini aramaya çalıştı.
"Alo Selim. "
"Senden birşey isteyebilir miyim kardeşim? "
"Ben bir kız kaçırdım da kalacak yerimiz yok bir kaç günlüğüne sende kalsak sorun olur mu? "
"Peki kardeşim sağol görüşürüz. "
Savaş kahkaha atarak bana
"Ayarladım bile. Şimdi neyi bahane edeceksin korkak sevgilim. " dedi.
Korkak mı? Aptal şey ben senin için endişeleniyorum. Babam kaçırdığını öğrenirse Savaş a yapamayacağı şey yoktur.
Üzgün bir sesle "Savaş babam sana zarar verir. Ne olur vazgeç. " dedim.
Savaşında moralinin bozulması sesinden anlaşılıyordu;
"Ecemsu ben senin için herkesi karşıma alırım. Emin ol ki baban da bize bir gün izin verecek. Ama seni sevdiğimi anlayana kadar senden ayrı kalamam. Üniversiteye gitmemize 5 ay kaldı. O zaman evleniriz üniversitemizi evliyken de okuyabiliriz. Böyle yapan çok insan tanıyorum. " dedi.
Derin bir nefes aldıktan sonra "Sen beni gerçekten seviyor musun? Yani evlenmek istiyor musun? Babanı karşına alabilir misin? " diye sordu.
Savaş ı gerçekten çok seviyordum. Hatta evlenmeyi de çok istiyorum ama babamı da tanıyorum beni asla Savaşla bir araya getirmezdi. Sorun yaşımız değil di aslında. Sorun Savaş ın bizim gibi olmaması. Hani şu holding sahibi zengin zübbeler varya. Heh babam için onlardan biriyle evlenmem gerekirdi. Biz evet zenginiz. Ama ben zengin olmaktan diğer insanlardan farklı olmaktan nefret ediyorum. Hayatımda hiç otobüse binmedim otobüse binmek istiyorum.
Hatta garsonluk yapmak kendi paramı kazanmak istiyorum. Ama Yunus bey holding sahibi bunlar bize göre değil.
"Savaş ben seni çok seviyorum. Evlenmeyi de çok istiyorum ama olmaz babam buna karşı çıkar. Ister üniversitemiz bitsin yine karşı çıkar. "
Savaş olduğu yerde durup beni yere indirdi.

Burada şarkıyı açmanızı tavsiye ederim.

"Ne demek istiyorsun sen? " diye sordu çatık kaşlarıyla.
Kahkaha atıp "Haaa anladım. Sen diyorsun ki altında porsche araban, villan, holdingin, olmazsa babam seni istemez. Fakirsin diyorsun öyle mi? " dedi.
"Savaş hayır onu kastetmedim. Ben senin asla parana falan bakmadım. "
"Ecemsu başka ne olabilir babanın beni kabul etmemesinin nedeni? Fakir olduğum için seninle evlenmemi istemez bu yüzden sende benden vazgeçer zengin bir ucubeyle evlenirsin. Bu kadar. Doğru değil mi? baban aynen böyle yapar. Ve sende bana zarar gelmemesi için vazgeçiyorsun. Sen beni gerçekten sevdiğine emin misin? " dediğinde istemeden Savaş a tokat attım.
Savaş ın kafası yana kaydı ve eliyle yanağını tuttu. Sert mi vurdum acaba? Ben niye Savaş a vurdum? Aptal Ecemsu. Herşeyi bok ettim.
Savaş kendine çeki düzen verdi "Seni anlıyorum. Sen beni sadece eğlenmek için sevdin. Babanı da bahane ettin. Zaten benden ayrılacaktın. Bu tokatı bana attığın için sağol. Gerçeği görmeme yardımcı oldun. " ve gözünden bir damla yaş geldi.
Hemen eliyle sildi. Arkasını dönüp gitmeye başladı. Hayır gidemez ki beni bırakıp. Yapamaz bensiz.
Gözlerimden yaşlar gelmeye başlamıştı etrafı bulanık görüyordum.
"Savaş dur gitme. Ben sensiz yapamam. Seni seviyorum. "
Bir yandan koşup bir yandan "Gitme dur ne olursun. " diye bağırıyordum.
Savaş çoktan taksi durdurup binmişti.
Arkasından yere çöküp "Gitme dur. " diye bağırıp ağlıyordum.
Telefonumu çıkarıp Savaşı aradım. Çalıyor çalıyor açmıyor.
Mesaj bölümüne girip mesaj yazdım.

Soğuk Esen Rüzgar (Tamamlandı)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin