Multimedya : Savaş
-------Savaş 'dan-------
Boş sokakta hızlı hızlı ilerliyordum.Yağmur şiddetiyle devam ediyordu. Hırkama sarıldım ve nefesimi soğuk havada dışarı verip çıkan buhara baktım.
Çok sinirliydim çünkü yine babamla kavga etmiştim. Buradan taşınıyormuşuz. Gerçi yarım saatlik yer vardı yeni alacağımız evle burada ama yine de mahallemizden gitmek istemiyordum.
Annem öldüğünden beri hep babamla cici annem yüzünden kavga ediyorum. Üvey annemi ne kadar sevmesem orospu olarak görsem de kadının bana karşı hiç bir kötülüğü olmadı. Öz evladı gibi seviyordu beni ama ben nefret ediyordum.
Annemin ölümü ise benim yıkılmama neden olmuştu.------ 4 yıl önce --------
Okuldan çıkıp eve gidiyordum. Zili kaç kere çalmama rağmen annem kapıyı açmıyordu. Çantamda anahtarı ararken annemin nerde olduğu beni meraklandırmıştı. Kapıyı açtım ve odama gidip çantamı bıraktım. Annemin odasına girdiğimde herşeyin rüya olmasını istedim. Annem yatakta yanında 3 şişe boş ilaç kutusu....
Baş ucundaki katlı olan kağıdı elime alıp okuduğumda ise gözyaşlarım çoktan akıyordu."Oğlum bu mektubu sen okurken ben çoktan ölmüşümdür. Sakın ben öldüm diye kendini suçlama. Babanı biliyorsun beni bir kadınla aldatıyordu. Dün benden ayrılıp o kadınla evleneceğini söyledi. Hiç kendim için üzülmedim. Çünkü zaten babanla uzun süredir kavgalıydık ve artık onu sevmiyordum. Benim tek üzüldüğüm senin ortada kalmandı. Eğer babanla ayrılsaydık baban seni istemezdi ve ben sana üç kuruş parayla bakamazdım. Senin okuman mesleğini eline alman lazım. Malesef bunun içinde paraya ihtiyacımız var.
Biliyorum bana kızıcaksın. Seni yalnız bırakmamam gerekiyordu. Ama ben bu acıyla daha fazla yaşayamazdım.
Beni affet.... Seni seviyorum.
-Annen
Not: Dışarı çıkarken üstüne hırka giymeyi unutma. Soğuk Esen Rüzgar seni hasta eder. "
Soğuk bedenine sıkıca sarılıp hüngür hüngür ağlamaya başladım. Hayatımda ilk defa ağlıyordum. Tek sevdiğim kadın ellerimden kayıp gitmişti.
Zor çıkan sesimle "Annem. Seni çok seviyorum. " dedim.Yine aklıma gelmişti annemin ölümü. 4 yıl oldu öleli ama ben yavaş yavaş yüzünü unutuyordum. Her gün yatmadan önce bir tane olan fotoğrafına bakıp öpüyorum. Yüzü pek belli değil. Ben 14 yaşımdayken ölmüştü.
O günden sonra babamla hiç anlaşamadık. Bana hep bağırırken üvey annem (Nehir) beni ordan uzaklaştırıp bizi ayırırdı.Cebimden sigaramı çıkarıp rüzgara engel olmak için elimi, çakmağın ateşi sönmesin diye siper ettim.
Ağzıma alıp içime uzun süre çekip sonra üfledim.
Bir şeye takılmamla yere düştüm.
Kafamdaki düşünceleri unutup normal hayata geri döndüm.
Ağzımdan bir küfür savurup ayağı kalkmaya çalıştım "Ağzına sıçayım."Neye takıldığıma baktığımda ise şok olmuştum.
Bir insan bu kadar mı güzel olurdu.
Sarı saçlı, mavi gözlü, çok duru bir yüzü vardı. Ilk defa görüyorum bu kızı. Burada yaşamadığı kesin.
Öksürük krizine boğuldum ve elimdeki sigarayı yere fırlatıp üstüne basıp söndürdüm.
Kız "Gerizekalı önüne baksana hayvan. " diye bağırdı.
Hayretle bakıp "Eğer sadece ben bakmasaydım önüme, çarpışmazdık. " dedim.
Kız sinirle soluyup "Çarptıktan sonra küfür etmeseydin bari. " dedi.
Aa evet küfür etmiştim dimi.
"Sana ne lan. "
Kız şok olmuş bir şekilde bana bakarken
"Terbiyesiz. Kitaplarımı zaten suya düşürdüğün yetmemiş gibi bir de üste çıkmaya çalışıyorsun. " dedi ve su içinde kalmış kitaplarını tek tek toplamaya başladı.
Kız güzel olmasaydı şuan basıp gitmiştim ama neyse.
Yere doğru eğilip kitapları toplamaya başladım.
"Özür dilerim. Biraz sinirliyim de sinirimi senden çıkardım. "
Kız yalandan gülümsedi. Sanki bir mağazaya girdiğimizde satıcının 'hoşgeldiniz' dediğinde yalandan attığımız gülümseme gibiydi.
"Stres topumuyum ben, sinirini benden çıkarıyorsun."
Neden filmlerdeki gibi olmuyordu? Filmlerde her zaman erkek kızdan özür diler sonra uzun uzun bakışırlar ve sevgili olurlar. Klişelere inanmamak lazımdı demek ki.
Elimdeki kitapları yere fırlatıp "Kendin topla o zaman bay bay. " diyip el salladım ve arkama bakmadan yürümeye devam ettim. Kız arkamdan küfrediyordu. Hala aklımda olmasına rağmen beni sinir etmişti.
O sarı saçları boya mı acaba?
Savaş düşündüğün şeye bak. Sana ne boşversene.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Esen Rüzgar (Tamamlandı)✔
RomansKalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur. Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi. Aşktı bizimkisi gerisi hikayeydi. <3 Yüreğim soğuk esen rüzgar gibi; Ya donduruyor, ya da savurup uçsuzlaştırıyor tüm hayalleri...