》Toprak'dan《
Savaş otelin arka tarafından Ecemsu kucağında gelince çok şaşırmıştım. Nasıl nereden çıktı diye düşünürken savaşın sesi düşüncelerimden uzaklaşmamı sağladı.
"Lan ambulans çağırsanıza! Ne bekliyorsunuz? "
Titreyen ellerimle cebimde ki telefonu çıkardım. Ambulansın numarasını tuşlarken Durunun yanından kalkıp Savaşların olduğu yere doğru ilerledim. Durunun arkamdan geldiğini ayak seslerinden duyabiliyordum.
Savaş Ecemsuyu yere koyup kendisi de yere çömelip Ecemsuyu uyandırmaya çalışıyordu."Nasıl oldu bu? Nereden çıktınız? Onu nasıl kurtard-"
"Kes sesini Duru! Nasıl kurtardıysam kurtardım. Şuan önemli olan Ecemsunun sağlığı. "
Bende Duruya baktığımda gözlerinde şaşkınlık ve nefret vardı.
Muhtemelen Savaşın dediklerine bozulmuştu."Sevgilime bağırma Savaş. O da herkes gibi şaşırdı sadece. "
"Tamam ama şuan hiç sırası değil. "
"Yardıma ihtiyacın var mı peki? "
"Hastaneye gelmenize gerek yok ben Ecemsuyla gideceğim zaten. Sen sadece şu otelin kamera kayıtlarını bul. Bu yangını kim çıkardıysa onu öldüreceğim! "
"Tamam. Şu itfaiye yangını tamamen söndürsün girerim içeri. "
Dediğim şeyle Savaş sanki ilk defa fark ediyormuş gibi otelin girişindeki itfaiyeye baktı. Şaşkındı ve oldukça korkuyordu Ecemsuya birşey olmasından...
Ambulans geldiğinde Savaş da bindi ve hastaneye gittiler. Bende hemen Durunun elinden tutup yangının söndürüldüğü otele girdik.
Üst kata güvenlik odasına girdik. Içeride güvenlik yoktu ama olsundu.
Kamera kayıtlarına girdiğimde bugünün kamera kayıtlarının silindiğini gördüm. Bu planı kim yaptıysa çok akıllı olmalı. Ama hiç bir suç kusursuz değildir illaha ki bir ipucu vardır, inşallah..."Bu her kimse kendini akıllı sanıyor. Kim Ecemsuyla uğraşır ki? Ondan nefret edebilecek birini tanımıyorum. Gayet iyi bir kız... "
"Be-ben nereden bileyim Toprak? Var demek ki düşmanı ki böyle birşey oldu. "
Durunun yüzüne baktığımda gözlerini kaçırıyordu. Vardı bunda bir iş ama neyse...
Düşündüm... En son otelden kim çıktı. Kızın yüzünü hatırladığımda Ecemsuların sınıfında bir kere gördüğümü hatırladım."Buldum. Duru sen eve git benim biraz işim var. "
Duruyu orada bırakıp dışarı doğru koştum. Arkamdan Durunun 'beni bekle.' dediğini duyuyordum ama onsuz halletmeliydim işimi.
Kızı bahçede bir kaç kişiyle konuşurken bulmuştum. Kızın kolundan tutup 'konuşma ve yürü! ' diyerek uyardım. Arkada boş bir yere sürüklüyordum. Arkadaşları bizi pek önemsememişti.
"Söyle! "
Kız dediğim şeyle afalladı hadi ama sanki bilmiyorum.
"Ne-neyi söyliyeyim? "
"Bilmiyormuş gibi davranma! Ikimiz de neden bahsettiğimi çok iyi biliyoruz. Ama hatırlatmamı istersen; otelden en son sen çıktın ve kamera kayıtları silinmiş! Ecemsuya sen mi yaptın bunu! "
"Sa-saçmalama lütfen Toprak! "
"Ecemsuya sen mi yaptın bunu! "
"Hayır dedim ya. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Esen Rüzgar (Tamamlandı)✔
RomanceKalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur. Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi. Aşktı bizimkisi gerisi hikayeydi. <3 Yüreğim soğuk esen rüzgar gibi; Ya donduruyor, ya da savurup uçsuzlaştırıyor tüm hayalleri...