4. Bölüm: İTİRAF

475 31 2
                                    

Multimedya :Ecemsu

----------Ecemsudan----------

Şu hastane kokusundan nefret ediyorum. Annem hastayım diye hemen beni hastaneye getirmişti. Tek çocuk olduğum için üstüme çok düşkünler. Durumumuz iyi olduğu için doktorların yarısı bize çalışıyor. Sıra beklemeden hemen beni aldılar içeri.
Sırtımı dinledikten sonra yerine geçip kağıda ilaçlar yazmaya başladı.
Doktor olmasına rağmen gayet genç ve dinç duruyordu. Normalde doktorlar da; ya saç kalmamış ya da beyazlamış olurdu.
Doktor reçeteyi anneme verip "Buyrun Esra hanım. Bu ilaçları düzenli bir şekilde kullanırsa iki güne birşeyi kalmaz. " dedi.
Telefonumdan bildirim sesi geldiğinde Durunun mesaj attığını gördüm. Hoca izin vermiş ve bize geliyordu. Bu çok iyiydi. Telefonu cebime geri koyup doktora gülümsedim.
Annem teşekkür edip benim elimden tuttu ve dışarı çıktık. Şuan çocuk gibiydim. Kaç yaşıma geldim hala elimi tutuyor annem.
Elimi annemden çekip "Anne ya çocuk değilim elimi tutmaya gerek yok. Ayrıca şu ilaçları biran önce alıp eve gidelim Duru gelecek. " dedim. Annem kafasını olumlu anlamda salladı ve yolun karşısındaki eczaneden ilaçlarımı aldık.
Şoförümüz arabayla geldi ve bizi aldı. Yol boyunca hiç birşey konuşmadık annemle. Eve geldiğimde ılık bir duş aldım. Birazcık birşeyler atıştırıp doktorun bana verdiği ilaçları içtim.

Duru gelene kadar hatice teyzeyi çağırdım. Hasta olduğum için biraz yorgundum açıkçası.

"Hatice teyze Duru gelecek de şimdi.  Bize iki tane latte yapar mısın?"

"Tabi ki kızım hemen yapıyorum." dedi ve hemen yanımdan ayrıldı.

Hatice teyzenin odadan çıkmasıyla birlikte kapı çaldı. Kapıyı açamayacak kadar da hasta değildim. Hızlıca kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda Duru'nun üstüne atladım. (Yanlış anlamayın abazalar ne kadar fesatsınız. Sarılmak manasında canım). O da beni özlemiş olacak ki boynuma sıkıca sarıldı. Sarılma faslımızı bitirip içeri geçtik.

Hatice teyze'nin yaptığı latteleri içerken konuşmaya başladık;

Duru'nun " Bil bakalım bizim sınıfta ki yeni öğrenci kim? " demesiyle bir yandan şaşırdım bir yandan lattemi yudumladım.
"Bizim sınıfa yeni biri mi geldi! Kimmiş? " diye sordum merakla.
"Benim bok şansımı bilmiyor musun kanka. Hoşlanmadığım insanlar dibimde bitiyor. "
"Söyle artık catlatma insanı be. "
"Bay odun, bay salak, bay kas yığını, bay garson ve namı değer Savaş. "
Gözlerim kocaman olmuş bir şekilde bakakalmıştım. Ne konuşabiliyor ne de bir tepki verebiliyordum. Lattemden bir yudum alıp biraz daha sessiz kaldım.
Hâlâ Savaş'ı düşünüyordum. Demek bizim sınıftaydı. Bu sayede daha çok karşılaşabilirdik.

Vay Ecemsu sen yoksa hoşlanıyor musun bu çocuktan?

Iç sesimin söylediklerine şaşırsam da itiraz edemiyordum. Çünkü çocuk gerçekten hem çok yakışıklı hem de çekici biriydi.

Duru elini sağa sola sallayarak "Dünyadan Ecemsuya bizi duyuyor musun Ecemsu hanım? " dedi.

Durunun sesiyle yerimden sıçradım.
"He dalmışım. Ne bileyim ya o kadar da kötü değil çocuğun bizim sınıfta okuması. "

"Amaaaan boşver şimdi bu konuyu da ben sana birşey diyeceğim. "

"Seni dinliyorum. "

"Bugün ben birinden hoşlanmaya başladım. "

Duru ve birinden hoşlanmak kelimeleri bana ne kadar zıt gelirken içimdeki kuşkuyu düşünmeye başladım.
İnşallah düşündüğüm şey olmazdı. İkimizde Savaş'dan hoşlanamazdık herhalde dimi. Merakla Duru'nun devam etmesini bekledim.Ve Duru;

" Bugün bizim okula yeni gelen bir çocukla tanıştım" dedi ve ben içimden 'ahaaa şimdi sıçtık Duru Savaşa aşık olmuş' kelimesini geçiriyordum. Ta ki Duru;

"Sarışın yeşil gözlü, çok yakışıklı bir çocuk. Adı da Toprak" demesiyle içime itfaiye su tuttu :D ben de devam ettim;

"O zaman bu gece iki itiraf olmuş olacak kardeşim"dedim ve bende Duru'yu biraz merakta bıraktım. Duru bana şaşkın şaşkın bakarken lattemden bir yudum alıp daha fazla dayanamadım ve söyledim;

"Ben herhalde Savaş'a aşık oldum" demem ile birlikte Duru ağzındaki latteyi yüzüme püskürttü. En azından biz konuşana kadar latte soğumuştu da yüzüm yanmamıştı. Ne var yani bu kadar şaşıracak hadi şaşırdın diyelim niye şaşkınlığını yüzümde sergiliyorsun? Duru' ya öldürücü bakışlarımı atarak yanımda ki peçeteyle yüzümü sildim. Duru'nun biraz daha şaşkınlığı gitmiş gözüküyordu. Bana dönüp;

"Ecemsu sen gerçekten salaksın biliyorsun değil mi? " dedi bende hemen itiraz edip;

"Allah Allah sen birine aşık olunca normal oluyor ben olunca salak oluyorum öyle mi?"dedim şaşkınlıkla.

"İşte kendin de söylüyorsun ben birine aşık oluyorum bu normal bir şey ama sen gidip insan dışı bir oduna aşık olmuşsun gerçekten bravo!" Duru'nun lafına sadece kahkaha attım. Alt tarafı çocukla bir kaç kere kavga etmişlerdi. Ne var bunda abartılacak.

Duru ile akşama kadar konuştuğumuzu saatin 12 olduğunu görünce farkettik. Biz de kalmasını istesem de eve gitmesi gerektiğini söyledi ve kapıdan çıkıp karşıdaki evlerine gitti.
Durunun gidişinden sonra kendimi yatağa atıp gözlerimi kapattım.

-------Savaş 'dan-------

Duru okuldan gitmişti ve benim acayip canım sıkılıyordu. Zil çaldığında bahçeye indim ve kimseye görünmeden duvardan atlayıp dışarı çıktım.
Okuldan kaçıyorum evet ilk gün hep sıkıcı olur zaten. Nereye gitsem diye düşünürken aklıma süper bir fikir gelmişti. Hemen bir taksi durdurdum ve yeri söyledim. Bara gidicektim aslında pek gitmem ama kafam esince tek bildiğim yer burası.
Taksiye paramı ödeyip indim aşağı.
Barın önündeki korumaları yok sayarak girdim içeri. Iyi ki çantamı okulda bıraktım gerçi içi boş ama.
Bara girdiğimde alkol ve sigara kokusu burnumu yakmıştı yine. Artık alışıyordum bu kokuya.
Bar sandalyesine oturup bir bardak viski istedim.
Barmen hazırlayana kadar etrafıma bakmaya zaman olmuştu. Bu insanlar ne yapıyor gerçekten.
Içki içenler çılgınca dans edenler ve tabi masada yiyişenleri unutmamak lazım. Midem bulandığı için barmenin bana verdiği içkiyi bir dikişte içtim.
Yanıma biri oturduğunda kafamı o tarafa doğru çevirdim. Sarışın yeşil gözlü bir kız nerdeyse gözükmeyen elbisesiyle yanıma oturmuştu. Her halinden ne mal olduğu belliydi.
Bu gece uzun olacak gibiydi.

**********************************

Evet yeni bölümle yine karşınızdayım. Biraz kısa oldu ama önceki bölümü de aynı günde yazdım. Umarım beğenmişsinizdir. yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum. Bundan sonra ki bölümler daha eğlenceli olucak..
Kendinize iyi bakın. 

Soğuk Esen Rüzgar (Tamamlandı)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin