Yeni bölüm geldi. Iyi okumalar umarım beğenirsiniz ;)------Toprak'dan-----
Telefonumdan yükselen zil sesini umursamamaya çalışarak uykuma kaldığım yerden devam ettim. Telefonun sustuğunu sanarken yeniden ısrarla çalınca oflayıp gözlerimi açmadan yatağımın yanındaki komidinin üstünden telefonumu almaya çalıştım. Başardığımda gözlerim kapalı bir şekilde açtım.
Uyku mağmuru sesimle kim olduğunu bilmediğim kişiye;
"Alo. Bu saatte uykumdan uyandıracak kadar önemli ne var acaba beyinsiz. " dedim."Alo! " Durunun sesini duyunca hemen gözlerimi açıp telefonumun ekranına baktım sevgilim yazısını görünce şimdi bittiğimi anladım.
"A-aşkım sen miydin? Ben bakmadan açtım kusura b-"
"Beyinsiz olan sensin o zaman. Ekrana bakmadan telefonu açtığına göre. "
Trip vole 3!!!
"Evet hayatım ben beyinsizlerin hasıyım özür dilerim. "
"Bugün buluşalım mı öküzüm seni özledim. "
"Höst lan. Kendimizi affettirmek için beyinsizim dedik ama fazla gaza gelme! Öküz ne lan. Senin mükemmel sevgilin hiç öküze benziyor mu? "
"Haklısın benzemiyorsun çünkü zaten öküzsün. "
"Duru ne söyliceksen söyle çünkü hala uykum var uyuyacağım. "
"Öküz lafını duyunca diğer söylediklerimi anlamadın sanırım. Neyse sen şu değerli uykuna dön ben başka birileriyle buluşurum. "
"Erkek olmasın. Kim başka bi-"
Cümlemi bitiremeden telefonu yüzüme kapatmıştı.
Telefonu komidine fırlatıp uykuma kaldığım yerden devam ettim. Dün zaten geç yattım öğlene kadar beni kimse kaldıramazdı.
Demez olsaydım. Telefonum yine çalmaya başlayınca sinirden yerimden hemen fırladım ve yastığı alıp telefona vurdum. Susmak bilmeyen telefonumu hızlıca kim olduğuna bakmadan açıp kulağıma koydum."Duru lütfen biraz uyumama izin ver. Uykusuzum bir rahat bırak yoksa gerçekten ayrılma sebebi telefon olacak. "
Kendim ne dedigime inanamazken içimden Durunun bu söylediklerimin hiç birini duymamış olmasını diliyordum.
Karşı taraftan gülme sesi gelince telefonu kulağımdan çekip ekrana baktım. Arayan Savaşdı. Duru olmadığına mı sevineyim yoksa Savaşın eline koz geçtiğine mi üzüleyim bilemedim."Oğlum ya. Sen ne içtin Duru bunları duysaydı şuan sen yaşamıyordun. "
"Ama duymadı ve duymayacakta! Dimi Savaş. "
"Düşünmem lazım. Bilmem benim ağzım fazla sıkı değildir. "
"Ne istiyorsun! "
"Şuan bir şey istemiyorum. Aklıma birşey gelirse söylerim. Onu boşver de sen akşama Duruyu alıp diskoya gelebilir misin onu söyle? "
"Disko mu o nereden çıktı şimdi? "
"Senin beynin uyuyunca gidiyor mu?
Oğlum dün yaşananları unuttun galiba. Hani Ecemsu herşeyi hatırladı en önemlisi beni hatırladı. ""Ee nolmuş? "
"Yok yok senin beynin dört köşe olmuş algılayamıyorsun sabahları. Oğlum beni hatırladı diyorum. Diskoda bunu kutlayalım diyorum. "
"He öyle desene tamam ya bakarız. "
"Ne demek bakarız? Lan Ecemsu beni hatırladı diskoya gidicez dans edeceğiz diyorum önceden olsa şimdiden uçmuştun hayırdır sen? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Esen Rüzgar (Tamamlandı)✔
RomanceKalp deniz, dil kıyıdır. Denizde ne varsa kıyıya o vurur. Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi. Aşktı bizimkisi gerisi hikayeydi. <3 Yüreğim soğuk esen rüzgar gibi; Ya donduruyor, ya da savurup uçsuzlaştırıyor tüm hayalleri...