Heather Povesteste
-Heather! numele meu e strigat puternic de o voce groasa
-Ce este? intrab inca cu capul in perna, vocea mea sunand plictisita de viata
-Vii la curse? intraba minunatul meu frate mai mare, iar cheful incepe sa imi siroiasca prin vene, infiltrandu-se in sange
-Mai intrebi?! tip sarind din pat cu o viteza naucitoare, facandu-ma sa ametesc pe moment
Imi piepan parul repede, ma schimb in vesnicele mele haine negre, parca demodate pentru toate persoanale normale, dar asta e problema: eu nu sunt normala. Imi incalt in viteza cizmele mele cu puf si tinte argintii, apoi ma indrept spre iesirea din camera.
Am darumat cateva lucruri in timp ce coboram, dar m-am oprit la ultimele trepte. Le priveam, tragandu-mi suflul. Habar nu am ce masina sa imi iau, am o gramada. BMW i8? Nu... am uitat sa-l tunez. Gata, stiu!
-Aveti grija sa nu va auda Heather! Vreau sa castig o cursa macar o data. spune in soapta Jason, care pana acum un minut era prietenul meu cel mai bun, nemernicul!
Tradatorii astia voiau sa fuga la curse fara mine. Dar frate, nu-i vina mea ca sunt niste prosti cand vine vorba de masini si nu au curaj nici macar sa apese acceleratia la maxim. Mhm, aruncati vina pe Heather, ca mna... are si doar 16 ani.
Nu spun nimic cand intru in living, dar ii imping, lasand pe fetele lor o expresie confuza. Zambesc cand aud sunetul facut de capul lui Chase cand a intalnit peretele, asa-ti trebuie, fratioare, daca aveai de gand sa ma lasi acasa! Intru rapid in una din cele mai bune masini ale mele. Weber Fast One. Trece usor de 400 km/h si te prinde in 16, 2 secunde. Doar ca eu am tunat-o si am facut modificari motorului. Nu am pierdut nicio cursa cu ea.
Turez la maxim motorul, iar torsul lui imi mangaie urechile. Intr-un final apas acceleratia la maxim si pornesc spre Groapa. Pe drum aproape am calcat niste persoana, dar am ajuns sa rad de fetele lor speriate. Ma transform intr-un monstru, dar nici ca-mi pasa. In cateva minute ajung si ma pun la linia de start, dar... norocul nu tine cu mine si nimeni nu vine sa concureze cu mine.
-Ce dragut! V-am bagat pe toti in sperieti! Semanati cu niste gaini fricoase, nu cu soferi de curse ilegale!
In final, un BMW seria 3 negru mat, tunat, cu lumini rosii si geamuri fumurii inainteaza, eu incepand a zambi. In sfarsit! Credeam ca imi va creste barba... Steagurile sunt lasate jos, acceleratia este calcata, iar fumul se intinde peste tot in spatele meu, incetosandu-i vederea BMW-ului.
In cateva secunde, masina ma ajunge, acum fiind bara la bara si ma enerveaza la culme ca nu pot sa il depasesc. Beculetul mi se aprinde, iar pe fata mi se asterne un zambet ciudat. Ideea asta tampita m-ar putea sa ma faca sa pierd, dar orice merita incercat in momentul asta.
Calc frana usor, masina incepand sa incetineasca, iar cum am sperat, si cealalta masina o face. Eu apasand instant acceleratia, landu-l prin surprindere si depasindu-l. Trec prima linia de sosire, ca la fiecare cursa la care am participat.
Cobor din masina si ma indrept spre Jack, cel care se ocupa de bani sau ce mai pariaza fiintele astea. Imi intinde teancul de dolari, iar eu ma stramb nemultumita, pot cumpara un singur mall cu toti banii astia, iar un mall e echivalentul a trei sau patru masini, alese dupa preferintele mele.
-Skyller! porecla mea se aude puterinic in spatele meu, minunatul meu fratior mai mare mare
Aleg sa nu-l bag in seama, nu am chef de el sau de ei. Nu am chef de nimeni. Vreau doar sa ma indepartez si sa stau cu masina mea, gonind pe strazi si concurand. Asta e ce ma defineste acum. Asta e ce m-a definit de cand parintii mei au murit. Poate ca asta e si cauza: pasiunea mea dementa pentru masini a starnit teorii.
CITEȘTI
Agent AGS
ActionEu sunt Heather Watson. Eu am trecut prin mai multe decat iti poti imagina. Eu sunt cel mai bun agent AGS.