Heather Povesteste
Ma privea speriat. Nu imi vine sa cred ca este aici! Cum m-a gasit? Cum... Cum poate fi el? In fata mea chiar este el. In fata mea chair este Cade. Nu e posibil... a renuntat la mine acum cativa ani. A spus ca nu vrea sa ma mai vada. A spus ca vrea sa uite trecutul si ca eu fac parte din trecut. Nu mi-a spus-o in fata, mi-a trimis un afurisit de mesaj, un afurisit de mesaj care m-a marcat.
-Cum...? reusesc eu sa soptesc, ambtinandu-ma sa nu ii dau un pun de ma pomeneste toata viata si dupa
Nu spune nimic, doar se apropie de mine si ma ia in bratele lui mari, picioarele lui atingand din nou tibla uda a acoperisului vechi. Il strang la randul meu in brate, dar nu... nu pot uita ce a facut, stia bine ca era singurul meu prieten, dar a plecat, m-a lasat singura in durerea mea, fara sa ii pese ca eu plangeam ca proasta dupa el.
-Secretul meu. Acum tu esti mai importanta. Ce ai patit? spune el soptit
-Pai, normal, Antonio ne-a tradat, am fugit intr-o padure, dupa aici, a venit Marcus, a incercat sa ma omore si mda... chestiiobisnuite. SI sincer, in momentu asta vreau sa sar jos si sa scap de toate astea. O sa cedez, simt asta, stiu asta si o voi face. spune usor lasandu-ma moale in bratele lui protectoare, cateodata e un frate la fel de bun ca bun Chase, mereu a fost
-Da, stii ca nu ai motive, uita-te la tine: ai o familie, ai prieteni, ai o casa. Ce mai vrei? ma intreaba, iar eu ma desprind din imbratisarea lui si il imping departe de mine
-Ce mai vreu, ha?! Tu ai plecat si m-ai lasat singura! Crezi ca a fost usor?! Tu erai singurul meu prieten si m-ai anuntat ca pleci si ca vrei sa uiti de mine printr-un mesaj! Printr-un nenorocit de mesaj!! urlu eu la el, ma apucasera nervii si nu cred ca vroiau sa ma lase prea curand
-Tu... in toti anii astia... nu m-ai uitat? spune el uitandu-se la mine mirat, apoi ma ia in brete, in incercarea de a ma calma, si spre surprinderea mea si a oamenilor de pe strada si probabil si a extraterestrilor care se uitau la noi chiar ma calmez
-Din tot ce ti-am zis eu acolo, numai asta ai inteles?! CUm as fi putut sa te uit, dobitocule? Ai fost -fac o pauza intre cuvinte, era sa zic o prostie- ca un frate pentru mine. Un frate care m-a tradat si care m-a lasat cu inima in mii de bucutale, dar pe care inca il iubesc si vreau sa-l pastrez si sa-l tin la mine in brate impreuna cu Chase si sa facem farse... sau sa va bat la curse. spun ranjind malefic la ultima parte
-M-ai batut o singura data! protesteaza el
-Defapt de cincisprezece jumate! il corectez eu, aminitinudu-mi cand eram la jmatatea cursei, cu mult ianitea lui, dar a aparut politia.
El se bosunfla, iar eu ma prapadesc pe jos de ras. Bine, poate nu a fost cea mai buna idee, era sa cad de pe acoperis, dar m-a prins Cade. O sa il pastrez, se pricepe sa ma salveze de la cadere de pe acoperisuri.
-Mersi... spun eu timida, uitandu-ma la el, imi reiau atitudinea apoi continui. Ma poti ajuta?
-Cu ce? ma intreaba el, uitandu-se curios la mine
-Sa uit. Sa nu mai fac parte din lumea asta, sau macar sa nu mai fiu dependenta de ea si ea de mine. Sa ma indepartez de intuneric. Vreau sa scap, sa fiu normala, macar pentru o zi. Si numai tu ma poti ajuta. Pentru ca tu ai reusit deja sa scapi din ghearele intunericului. spun eu uitandu-ma la el, am nevoie sa evadez, macar pentru o zi
-Trebuie sa mergi la liceu, sa iti faci prieteni, sa nu mergi in misiuni si sa limitezi contactul cu lumea curselor. Stiu ca e greu, eu inca nu am renuntat complet la ele, dar nu e imposibil. Eu raman in Las Vegas, deci te voi vizita cat de des pot. Dar nu garantez, serviciul nu îmi permite...
-Ce lucrezi? ma trezesc dintr-o data intreband
-Agent FBI. spune el, acum totul se leaga, absolut totul
El era cel de acolo, din camera in care am fost inchisa, careia i-am dat foc. De aceea mi se parea cunoscut. El a reusit sa evadeze pentru ca a facut asta pe putin de o mie de ori, din locuri mai închise. Piesele puzzle-ului se aranjeaza si formeaza o imagine. A spus ca inca nu a scapat de curse. Politistii si agentii FBI sunt considerati ingeri, el este un inger cu aripile negre, cum voi fi si eu. Si niciodata nu voi putea schimba asta, nu vom putea schimba asta fiindca suntem niste Ingeri Cazuti.
•In ziua inceperii scolii•
Lunile au trecut parca purtate de vant, iar relatia mea cu Cade a revenit la normal, acum fiind di nou cei mai buni prieteni. Derek a plecat cu tatal lui si ne-a lasat noua casa, iar acun locuim toti aici: eu, Chase, Anna, Emma, Mark, Jason si Cade. Am reusit sa scap din lumea asta intunecata, oarecum. Inca mai merg la curse, dar in mare am scapat si ma simt mai bine, ma simt mult mai bine si vreau sa ramana asa, nu vreau ca cineva... sau ceva... sa strice asta, oricine sau orice ar fi.
Alarma telefonului ma face sa deschid ochii exasperata. Am reusit sa ma trezesc inaintea ei, dar totusi vroiam sa ma lenevesc. Insa, Maria Sa, nu poate permite asa ceva! Este imposibil sa mai dorm inca doua minute! Inacceptabil! Oftez nervoasa si ma dau jos din bat, iar cu pasi lenesi ma indrept spre baie.
Imi fac un dus pe fuga, ma spal repde pe dinti si imi fac si celelalte treburi. Insfac primele haine care imi apar in cale, o bluza alba pe scria cu negru "Rock life", niste pantaloni roz pal, o pereche extraordinar de perfecte de converse gri spre verde, si o jacheta din nu stiu ce material foarte cunoscut de aceeasi culoare ca si conversele. Ma machej putin ca sa nu arat atat a monstru si ies ca o furtuna distrugatoare, ce sunt, pe usa.
Insfac un mar si o iau la goana pe usa, nu vreau sa inatrzii fix in prima zi, imi iau cartile, ascult predica directoarei si a dirigintei, apoi plec. Cand merg pe strada ma lovesc de cineva. Imi ridic privirea si vad...
•Va Continua•
Hey lume! Am revenit cu un capitol nou, minune! Speram sa il fac mai lung, sa aiba ca prin minune 2000 de cuvinte, dar... timpul ma uraste, ca de fiecare data, si nu pot scrie mai mult in capitol, chiar imi pare rau!
A trebuit sa fac si un desen legat de Paste in care sa pun si un erou (Marvel). Si am stat sa-l desenez pe Thor 1 ORA! Si dupa sa fac si detalii legate de Paste. Dar a merit, mi-am intrecut limitele de data asta... Nu dau poza.
Apropo, cartea va avea 30 de capitole si am stabilit, nu pot face 50 fiinda ma lungesc prea mult si nu prea vreau asta. La sfarsitul carti pun multumirile, alte bla, bla-uri.
Ok, nu mai am timp de mai multe, imi pare rau! Sunt super obosita si mda... maine dau test, ghhh! Bine, bine, iar ne lungim!
Byeee, amm...? Cum sa va numesc? Raspundeti in comm! Neaparat!
Gata, gata, bye!
CITEȘTI
Agent AGS
ActionEu sunt Heather Watson. Eu am trecut prin mai multe decat iti poti imagina. Eu sunt cel mai bun agent AGS.