Capitolul 24

416 29 5
                                    

  Heather Povesteste

-Eu.... nu apuc sa termin propozitia ca seaude o bubuitora puternica undeva in apropiere

Imi intorc imediat capul: o masina intrase intr-un copac. Analizez persoana care iese din cutia cu rori si geamuri, acum distrusa din temelii, fix Chase. Baiatul se uita ametit in jur, aproape cazand de pe propriile picioare, si imi zambeste. Pe rand, din masina in sir indian, ies toti ceilalti. Ma privesc zambind, iar eu pur si simplu oftez zgomotos. 

-Acum imi dau seama cum castigati cursele din oras: omorati toti adverasari cu prostia si nepriceperea voastra in arta masinilor! urlu la ei razand, iar pe rand, fetele lor se schimba, parand suparati 

-Vazi sa nu! imi striga Emma, insa inainte sa ii dau o replica inteligenta, Cade ma trage de umar inapoi

-Tu ce mai vrei? Nu stii deja ce voi alege?! ii scuip cuvintele in fata, apoi ma smucesc rapid din stransoarea sa

In momentul asta nu ma intereseaza nimic. Nu imi pasa ca l-am lasat cu ochii in soare, nici ca fratele meu, impreuna cu prietenii mei ma privesc ciudat. Pasii mei sunt coordonati de un singur lucru: sete de adrenalina si trecut. Daca nu poti opri un lucru, atunci altura-te lui. Eu nu pot opri dorinta nebuna de a pasi din nou pe coridoarele agentiei, asa ca, de ce mai incerc sa o fac sa dispara? Dupa ce o invat minte pe Lorelai, ma voi duce la sediul din Los Angeles unde au statei si imi voi continua viata asa cum o vrea inima mea: linistata intr-un cutotul alt mod decat cel normal. 

Aud pas in urma mea, apoi simt o mana pe umar. Atingerea e atat de cunoscuta, nu pot sa nu imi dau seama ca e Chase. Merge langa mine, cot la cot, in exact acelasi ritm. Zambesc cand vad ca si restul prietenilor mei vin. Niste brate ma prind de umar, si niste buze se lipesc de ale mele. In cateva secunde se desprinde de mine si ma priveste in ochi, spundandu-mi ceva care imi face urma de zambet sa radieze mai puternic:

-Orice ai face tot te voi iubi. Si daca eu mor din cauza ca tu nu te mai intorci vie de acolo, inseamna ca mi-am facut-o cu mana mea, ca nu am fost acolo sa te protejez. Dar daca merg cu tine si mor, macar stiu ca am aparat ingerul pierdut care mi-a furat inima. 

-Nici intr-o mie de ani, nici daca as incerca cu toata inimica nu as putea fi un inger. ii spun prinvindu-l patrunzator in ochi

-Iti garantez eu ca te fac pe tine inger, si AGS-ul agentia care apara legea mai bine decat FBI-ul daca-mi dai doi ani. ma asigura el

-Atunci, dupa ce rezolv problema asta, vreau sa te vad incercand. il provoc, apoi ma intorc pe calcaie, izbindu-mi parul brunet de fata lui 

Ma uit drept la Chase. Imi intinde o arma, iar eu o bag cu gratie in buzunar. Ma simt incordata stiind ca am arma la mine. Oh, frate, am ruginit! Strang din dinti si ma indrept spre padure. Stiu exact locul in care trebuie sa ajung. Imi voi reintra in rol... 

Cade sta langa mine, ceilalti fiind in spatele nostru. In cateva minute ajungem la o casa gigantica, de lemn. Scotocesc prin geanta si zambesc cand vad ca am totul pregatit. Acum isi va aimnti cum e sa suferi pierderea persoanei iubite, adevarul, tradarea, totul. 

Dau buzna in casa, insa nu e nimic pe aici. Strang din dinti, apoi urc la etaj. Pe sub usa unei camere iesea o lumina puterinca, laptoasa. O deschid, iar in spatele ei, pe pat, statea un om cu parul brunet, prutin carunt si cu ochii de aceeasi culoare al lui Lorelai, tatal ei. 

Isi ridica arma, fixandu-mi capul. Imi scot si eu arma, si il fixez pe capul primei persoane de langa mine: Cade. Nu ar permite moartea unui om, insa nici m-ar lasa sa scap cu viata. Merita macar sa incerc. 

Isi lasa arma jos, iar eu zambesc. Fara sa gandesc, il impusc in picior, si ma inderpt spre el. Ii ridic barbia, in ochii lui reflectandu-se numai durere, durerea pierderii unei persoane dragi. Lorelai. S-a intamplat ceva cu fiica lui. 

-Unde e Lorelai? ii spun tare si raspicat 

-A murit! Din vina voastra, din vina ta! imi tipa el in fata, apoi ridica arma. Scrasnesc din dinti, oricate persoane am omorat, tot simt cum stomacul mi se strange ghem, iar acel gust de fiere imi apare in gura. 

Inchid strans ochii si apas pe tragaci. Glontul il nimereste in burta, iar eu ma intorc pe calcaie. Nu va supravietui, nimeni nu il va gasi atat de repede pe cat are el nevoie. Eu nu il voi ajuta. Fiica lui mi-a facut numai rau. A vrut sa se razbune pe mine, iar pana la urma ea a fost victima propriilor planuri. Tatal ei a incercat sa ma omoare. Nu a reusit. Hunter s-a luptat cu mine, iar eu i-am atacat punctul slab. Nu sunt ca ei, nu am o inima buna, poate sunt facuta sa fiu un agent. Dar de partea cui? 

Cade ma i-a in brate, dar il resping. Nu vreau nimic acum, vreau doar sa ma intind, si sa meditez. Acum trebuie sa decid ce voi face cu viata mea. Fiecare dusman, sau posibil viitor dusman, nu mai exista. Sunt libera, pot dormi linistita. Daca fac o alegere. Dar pot sa raman in aceeasi viata plina de pericole si adrenalina. 

Trag puternic aer in piept si parasesc camera, apoi incaperea. Padurea se intindea peste tot, iar ceilalti se uitau ciudat la mine. Nu vreau sa depind de cineva, si nici cineva de mine. Cand eu voi stapana mea, poate ca atunci. Dar acum, nici nu stiu a carei lumi ii apartin. 

Ma uit in jur. Cade sta pe o parte, iar ceilalti pe cealalta. Daca il aleg pe Cade pot sa indrept tot ce am gresit in trecut, sa incep o viata noua, sa fie totul exact asa cum am crezut eu ca poate fi. Daca imi aleg fratele si prieteni voi face exact ce m-am obisnuit sa fac, voi explora lumea, dar tot timpul voi fi in alerta, cu politia pe urmele mele. 

Acum, e momentul alegerii finale. Eu, cea care e iubitoare, sau Skyller, care e dura si brutala? Si am ales. 

•Va continua 

Hey! Stiu ca nu am mai vorbit cu voi de mult, si imi pare destul de rau! Acum, tot ce trebuia sa se intample pe durata mai multor capitole s-a intamplat intr-unul singur si sper ca a iesit totusi bine. Tot azi, sper, postez si epilogul. 

Kisses! 

Agent AGSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum