Capitolul 8

858 65 4
                                    

Heather Povesteste

Filmul s-a incheiat. A fost ceva actiune, un pic de S.F, nitel horror, putin romance, pe scurt, un film perfect. Scot filmul din CD player si cobor scarile sa il duc inapoi. Il pun repede, iar cand ma intorc se aude un zgomot de lupta de afara. Probabil se da vreun razboi sau ceva in curte. Ma apropii de mica fereastra, iar afara, parca ducand Primul Razboi Intre Doi Oameni Prosti sunt Derek si probabil un prieten d'al lui sau ceva-n genu. 

Ies pe usa, iar fix atunci o vaza imi trece pe langa ureche, aruncata de catre Derek. Fata lui se crispeaza, iar daca e posibil, se sperie si mai rau cand imi vede zambetul malefic, acopmpaniat de o mica incruntatura a sprancenelor. Razboi vrea, razboi ii dau!

Ma indrept cu pasi calculati, ca de felina, spre ei. Hainele mele nu arata ca eu as fi Skyller, cel mai bun agent din AGS, bine, fost cel mai bun agent AGS, cautat de politie in toata America, care odata a doborat 15 agenti speciali, plus 3 paznici, plus un politis, plus inca niste agneti obisnuiti, din cauza nervilor. Mda... sunt periculoasa cand vreu! 

El se da incapoi cativa pasi, iar eu sar pe el. Numai Jeff stie de unde scot un cutit si incep sa ma joc cu el: il plimb in fata ochilor lui, il infing in pamant, foarte aproape de capul lui, el tresarind de fiecare data, iar la final, ii fac o zgarietura mica pe fata lui, care se observa usor, dar nu e letala, e doar o avertizare. 

Ma dau jos de pe el, apoi il tarasc pana langa piscina, iar el se uita speriat la mine, parca rugandu-ma sa nu il arunc acolo, dar... nu-i merge cu mine. In cateva secunde, se trezeste in apa. Inoata pana la mal si ma trage si pe mine, dar cum eu sunt mai desteapta, cu o miscare de street-dance, ajung inapoi pe uscat, fara sa ma ud niciun pic. 

Ma dau mai inapoi, facandu-i loc sa iasa. Nu mai am chef sa il fugaresc, vreau sa vad daca macar ei vor veni sa ma caute, sa vada daca sunt bine, insa degeaba astept, nimeni nu vine si mai bine nu as mai spera, nimic nu se va schimba, au renuntat la mine... definit... 

Chase Povesteste

Am cautat-o de cand a plecat, de cand mi-am dat seama ce face pentru noi si cat de greu si tarziu ne-am data seama de asta. Suntem niste fraieri! Am pierdut-o, iar acum o cautam ca disperatii, dar ea a intrat in pamamnt! Daca nu e in padure... mai e o singura varianta: in oras. Dar, de uned sa incepem? Nu stimp nici macar in ce directie a luat-o! Nici macar daca e bine! Nu stimp nici daca vrea sa ne mai vada! 

Cobor repede si, dintr-un semn al capului, le arat si celorlalti iesirea, poate ca ei nu vor sa o caute si nu inteleg de ce sunt atat de disperat sa o gasesc, insa... e singura parte din familia mea care mi-a mai ramas. Singura mea sora, pe care trebuia sa o protezez... dar am esuat lametabil! Sunt un bou, un bou prost! 

Se uita plictisiti la mine si se ridica, parca trasi de cineva, de pe canapea si vin spre mine. Ii privesc nervos, in special fetele. Ele pretindeau ca sunt cele mai bune prietene ale fetelor. Sau poate asta inseamna sa fii cel mai bun prieten al cuiva: sa te imprietenesti cu el, sa ii dai sperante si sustinere, dar cu prima ocazie sa renunti la el, sa il parasesti. Probabil asta inseamna si nu stiam eu, probabil chiar sunt prost. 

-Chase, am cautat in toata padurea asta! Unde mai poate fi? In oras? Poate, dar in care? Unde? Nu avem nimic! Trebuie sa uiti de ea! spune Mark, cu o privire sfidatoare

-Auzi, boule! Stii macar de ce sunt asa disperat saa o gasesc? Nu? Atunci stai sa-ti explic: e singura persoana care ma intelege, care e acolo cand am nevoie, care mi-a mai ramas si in care mai pot avea incredere! Ea e cea mai puternica persoana pe care o cunosc! Ea trebuia sa fie sefa! Ea e mai buna decat mine la orice, dar nu ma deranjeaza, ma bucura! Stiu ca se va descurca! E sora mea mai mica si cu toate ca e o enervanta, o iubesc! O iubesc din toata inima! V-ati gandit cum ma simt eu? Stit macar cat de agitat sunt stiind ca nu stiu unde e, daca e bine sau nu, stiind ca poate sa moara?! Nu?! Stiti ceva, ramaneti aici! Eu merg dupa ea! Cica ii sunteti prieteni adevarati! Asa fac prietenii? Renunta unii la altii cand au cea mai mare nevoie de ajutor? Daca da, atunci nu imi mai trebuie niciun prieten, niciodata nu mi-a trebuit, sora mea face pe putin cat o mie! tip eu, iesind nervos si trantind usa, la fel cum a facut si ea, ne asemanam, doar ca ea e desteapta, iar eu sunt prost

Am iesit din padure, apoi m-am indreptat unde am vazut cu ochii, sperand sa dau de Heather.  Intr-un timp parca fara sfarsit ajung in Las Vegas. Aici are Derek o casa. Fiinta aia ma enerveaza la culme, dar poate ma ajuta cu ceva. 

Heather Povesteste 

-E iubita ta? spune James, prietenul lui Derek

-Ce?! Nu! Doamne fereste! Iack! spunem in acelasi timp 

-Atunci? intreaba el 

-E vara'mea! spune el, iar eu schitez un zambet de inger nevinovat 

Incepem cu totii sa radem, pana cand, nu stiu cum, imi mijesc ochii si vad o umbra fugind pe langa card. Suvitele de par brunet se puteau observa prin lumina slaba a felinarelor, dar in rest nu puteam zarii nimic, era ca o umbra. Acea umbra a ajuns in fata portii si a intrat fara a mai zice nimic. 

Cu pasii lenti, el s-a apropiat, apoi i-am putetut vedea mai bine chipul atat de cunoscut. Parul brunet ciufulit, ochii verzi si chipul somnoros. Hainele lui erau negre, iar pielea lui era murdara. Arata ca o umbra, mai ales ca avea mici crengute de brad in par. Ma uitam in spate, era singur, doar el a venit... 

-Chase! strig si fug spre el, trantindu-l pe iarba rece a curtii, strandand matahala de sub mine in brate, poate m-a suparat, dar e fratele meu... il iubesc pe tantalaul asta 

-Heather! spune el si ma strange la piaptul lui, eu cuibarindu-ma usor acolo, cred ca nici o mie de soldati nu vor putea sa ma desparta de el in momentul asta, parca ne-am lipit cu Picatura Gel 

Ma ridic usor, de pe el, lasandu-l sa respire. Imediat in fata portii, cu greu, reusesc sa descifrez siluetelele... 

•Va continua 

Va vine sa credeti? Am terminat al doilea capitol de pe ziua de azi! e ziceti, maine sa mai postez? Capitolul asta trebuia sa-l vedeti maine, dar il pun azi. Mai postez si maine sau nu? Cred ca stiti cine sunt acolo, sau nu... Ei, prima oara aveam o varianta, dar acum am o alta idee. 

Ei, sper sa va placa capitolul! Bye! Nu uitati ce am facut pentru voi! EllaPanda, supriza! M-am razgandit, nu mai pun maine next, ci azi! Doua capitole pe zi! Nu ma asteptam! Iar ambele au peste 1000 de cuvinte?! 

Bine, ne-am lungit cam mult! Acum serios, bye!

Agent AGSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum