Capitolul 15

948 49 9
                                    

Heather Povesteste

Ies pe usa si ma indrept spre iesirea din acest coridor. Un zgomot se aude dinspre usa, apoi ce vad ma lasa masca. Asta nu se va incheia bine, pentru ei. Cred ca eu ma descurc. Imi retrag cuvintele, nu ma descurc singura. Apoi usa deschisa scoate un zgomot infernal. Ma intorc pe calcaie, robotizat, apoi ce vad ma lasa masca. In fata mea era Cade impreuna cu Karra si restul gastii. Eu i-am zis sa stea în siguranta cu ei, dar no, a trebuit sa vina aici. Dar ce mai conteaza? Nu va trebuii sa ma lupt singura cu armata asta de oameni-goblini.

Inainte sa incepem Al Treilea Razboi Mondial pe geamul pe care am incercat sa ies intra Antonio. Acum începe batalia finala. Si acum voi arata cine sunt cu adevarat, fara sa o las pe Skyller, numele pe care mi l-au pus politistii, agentii FBI, CIA si nu mai stiu cine dupa prima mea misiune in care am fost vreodata. Totusi imi place numele asta, asa nimeni nu ma va recunoaste. Ce are numele Heather in comun cu Skyller? Si plus de asta, nimeni nu mi-a vazut vreodata fata, nimeni, niciodata si asta e un alt avantaj.

Zambesc usor si trec printre ei, ocazional mai lovindu-i cu piciorul sau mana. Nu ocazional, de fiecare data. N-am treaba cu ei, eu il vreau pe Antonio, daca se poate chiar prajit in ulei si asezonat cu piper si sos tartar. In cateva secunde ajung in fata lui si ii zambesc. Dintr-o miscare sar in spatele lui si ii pun mana pe umar. Se intoarce si ma vede alergand. El desigur ca vine dupa mine, va cade exact in capcana mea, insa ca totul sa mearga bine eu nu trebuie sa cad ostatica nervilor. Trag aer in piept si intru pe usa. In fata mea, prabusiti la pamant, stau barbatii care inca au seringile in umar. 

Ma indrept spre aceeasi masa si iau o seringa cu un lichid roz, pe care scrie ca e neexperimentata, e periculoasa, nu trebuie foosita pe oameni pentru ca le face ceasul sa sune si ei sa dea coltul si multe alte indicatii care ma fac sa o folosesc. Trebuie sa ii dau lui Antonio ceva pe masura tradarii lui, iar lucrul asta e cel mai bun lucru. Si dupa ce voi termina cu toate astea, sunt libera sa ma intorc la o viata linistita, la doua strazi de agentie. Eu inca voi mai lucru la ea, dar nu voi mai participa la misiunile mai putin importante. Poate dupa ce termin liceul. Nu, dupa trebuie sa dau la o facultate, o sa ma mai gandesc pe parcurs. 

Cum ma asteptam Antonio da buzna in camera, iar eu ma ascund cat de repede si fara zgomot am putut dupa un zid. Inspecteaza incaperea, iar cand se apropie de mine, ii injectez incet serul in vene, iar in secunda doi cade lat la pamant. Misiune incheiata. Zambesc fericita si ies afara din cameruta. Pe hol am frumoasa supriza de ai vedea pe prietenii mei terminand ce au inceput cu acei "damnati". Se vede ca sunt un fan Cassandra Clare - The Mortal Instruments. Dintr-un semn iesim de usa, si plecam. Mai este lume in spital, insa nimeni nu indrazneste sa zica ceva, nici sa sune la politite. Si daca ar face-o, ar ajunge prea tarziu oricat de repede ar merge, sa nu uitam ca suntem si soferi de curse ilegale pe langa agneti AGS. 

  •Dupa cateva saptamani

De la distrugerea acelor daunatori au trecut deja cateva saptamani. Totul merge destul de bine, i-am explicat Karrei ce si cum si de atunci am devenit mai apropiate, ea spunandu-mi mai multe lucruri despre ea si familia ei. Chase a redevenit seful echipei, eu si Karra suntem mainile lui drepte, Anna, Emma, Mark si Jason sunt echipa de elita. Cade ne viziteaza din ce in ce mai des si sta foarte mult timp cu mine. Eu nu m-am putut indeparta atat de mult de AGS pe cat credeam, defapt, a inceput din nou sa imi placa sa merg in misiuni, din cauza liceului a.k.a inchisorii nu mai pot participa la atat de multe curse, transporturi si lucruri de genul. Insa acum ca este o mica vacanta din cauza ca ninsorile au aparut din noiembrie din cauze necunoscute oamenilor, ni s-a dat vacanta o saptamana si daca nu inceteaza chiar doua. Sper sa fie doua! CIne nu spera asta? 

Azi am planificat sa merg la o cursa, ceea ce deja am facut, mai pe seara am un transport, cica foarte important. Azi nu am nicio misiune, dar o sa vorbesc cu Chase ca maine sa imi gaseasca una. Nu mai suport sa merg la curse, apoi la transporturi, apoi iar la curse si tot asa. Devine plictisitor, foarte plictisitor. M-am vopsit, acum am parul gri si varfurile negre si lumea imi tot spune ca arat genial. Pacat ca dupa doua spalari vopseaua se va lua. Dar o sa mai merg cu Karra, care acum nu mai are suvite albastre, acum este bronde, si ii sta super bine. 

Agent AGSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum