Epilog

711 46 15
                                    

Heather Povesteste

Pasesc pe podeaua de marmura si imi salut toti colegii. Intru in camera, apoi ma arunc in scaunul negru. Zambesc, chiar sunt fericita. Alegerea de acum un an mi-a implinit visele. Visele adevarate. Probabil ca am lasat multe persoane triste in urma, dar nu imi pasa. Singurul lucru pe care il stiu e ca trebuie sa traiesc independenta. 

-Agent Skyller, politia se apropie! Ce sa facem? o voce rasuna agitata, iar eu ma opresc din mers

-Calmati-va si pregatiti trupa B, daca e nevoie ascundeti undeva si niste agenti din trupa C. Vreau sa aveti armele pregatie si sa paziti intrarea in sediu, asa cum ar face un adevarat agent AGS. Ah, si anunta-l pe Angent Chase ca deja m-am acomodat cu postul de sef al AGS-ului. 

-Da, doamna. Sper ca veti mai merge in misiuni. imi spune fata roscata 

-Chiar daca sunt sefa, asta nu ma impiedica sa coordonez unele misiuni. S-ar face haos fara mine. ii spun, iar ea chicoteste aproband

Ma relaxez mai bine in scaunul de piele neagra si privesc monitorul. Dintr-o masina iese Cade. Imi strang pumnii. Oricat l-am iubit, acum numai simt nimic pentru el. E de partea rivala. A incercat sa ma omoare. 

El ma iubea. Mi-a promis ca nu ma va parasi. A spus ca s-ar arunca din avion pentru mine: si n-a facut-o. A incercat sa ma arunce pe mine dintr-un avion. Mi-a spus ca ma uraste mai mult decat pe oricne altcineva. Imi inabusesc cu mana un geamat de durere. 

Strang din pumni si ma intorc. Costumul negru mulat imi evidentia formele, iar gizmele lungi ascundeau cateva cutite. La bust am un pistol alb. Imi strang mai puternic coada de cal , apoi parasesc camera anosta. Tocurile mele ciocaneau pe parchet. 

Ies din cladire. Numai Cade mai era in viata, ferindu-se de focurile de arma. Fiecare glont pe care il tragea inrautatea situatia. Doar imi enerva agentii, iar cand sunt nervos tintesc din ce in ce mai bine. Le fac semn sa inceteze focurile, iar ei o fac imediat. 

-Stii, agent Hill? Acum cativa ani aveai dreptate... AGS-ul va fi mai bun decat FBI-ul. Ei bine, in privinta legii te-ai inselat. Iar in a mea, te-ai inselat amarnic. ii spun eu privindu-l drept in ochi, cu o raceala considerabila 

-Heather... maraie el spre mine

-Pentru tine, pentru oricne in afara de prietenii mei, fratele meu si iubitul meu, e agent Skyller. ii dau replica cu raceala 

-Iubit? spune el uimit

-Agent Jonathan Walker. Capitanul celei mai bune echipe, cel mai de incredere agent, si iubitul frumoasei de langa mine. spune el 

Ii zambesc lui Walker, apoi in arunc cu putere un pumn in coaste. Se da drept iubitul meu? Iubitul meu imaginar pe care l-am folosit ca sa il fac gelos pe Cade? Stai putin, ce tocmai am spus?! Doamne... Trebuie sa ma dau cu capul de pereti, poate asa imi revin neuronii.

Cu un semn al capului le spun tuturor sa se retraga, iar ei nu se opun. Imi place sa fiu sefa, sa nu mai fiu in umbra fratelui meu mai mare. Ma asez langa Cade si privesc anosta peretele din fata mea, plin de gauri ale gloantelor. Trebuie sa mutam sediul, daca raman aici o sa se demoleze peretele fara voia noastra. 

-Mintea. Probabil o sa-l sperii la noapte. Am momentele mele. spun, zamnind la amintirea cand l-am speriat pe fratele meu intr-o noapte, punandu-mi faina pe fata, niste sange fals, se mergand spre el cu un topor de plasctic 

-Mi-a fost dor de tine. Si o sa-ti omot iubitul daca nu te desparti de el. imi spune 

-Si mie. Am vrut sa-ti vad reatia. Dar acum trebuie sa plec. Toata agentia depinde de mine. Nu ma intorc. Si numa cauta Cade. S-a sfarsit. Acel "noi" s-a sfarsit. soptesc oftand, apoi intru pe usa

Ma uit la el pe geam. Privirea noastra se intalneste, apoi raman blocata. Ridica un pistol si trage spre geam, exact in zona in care e capul meu. Inchid ochii, iar cand ma intorc in spatele meu statea unul dintre noii agentie, lat, cu un cutit in mana. Ma crispez, iar stomacul mi se strange. A vrut sa ma omoare. 

Ma intorc si il privesc cu ochii mari pe Cade. El imi zambeste slab. Inainte nu stie cum sa ma omoare, iar acum imi salveaza viata?! Omul asta e clar bipolar... Il privesc cu o spranceana ridicata, iar el chicoteste. 

Imi dau ochii peste cap si ies peste usa. Deschide bratele, iar eu il plesnesc cu toata puterea, capul intorcandu-i-se la o suta optzeci de grade, obrazul inrosindu-i-se. El isi muta mana pe semnul rozaliu de pe fata. 

-A fost pentru ca m-ai salvat. Daca muream, poate ca reuseam si eu sa nu te mai iubesc. ii spun, apoi el ma saruta apasat

-Te iubesc. Agentul meu. imi spune in ureche

-Si eu te iubesc. Si nu sunt orice fel de agent. Sunt un Agent AGS.

~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~$~ 

Salut! Acesta este epilogul, si da, ati citit bine, epilogul. Am terminat cartea, si va intra in editare, incepand din vacanta de vara, cand voi avea mai mult timp. Pana atunci, va voi omori notificarile cu actualizarile viitoarelor mele carti. Ma bucur ca ati fost aici pentru mine, ati votat cartea, si va multumesc! Va multumesc din tot sufletul. Niciodata nu m-am gandit sa am o cartea asa... cu peste un milion de vizualizari, cu voturi, cu fani, sa fie in listele de lecturi ale unor persoane. 

Pur si simplu...

MULTUMESC! 

Sper ca nu v-am dejamagit cu acest final. Sper ca nu ma urati. Dar acum ne spunem la revedere. Insa, daca vreti, ne putem vedea in alte carti. Mult mai bune. Mult mai eu. Facute cu mai multa experienta.

Insa aceasta cartea mereu va fi una speciala. Voi ati facut asta. Multumesc...

Agent AGSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum