Heather Povesteste
-Alexia si Dara au aflat ca sediul va fi atacat. Nu stim cand sau de cine, dar trebuie sa ne pregatim. Heather, Chase, voi antrenati personale de mai de mult. Emma si Jason, aveti grija ca nimeni sa nu iasa sau intre si in permanenta sa avem ce ne trebuie. Mark si Anna, voi antrenatii cele mai noi fiinte, stati calmi, stiu miscarile de baza si nu sunt foarte batuti n cap, le prind repede. incepe el sa spuna calm
-Bine. Cand incepem? sparg eu tacere ce tipa, lasand un ecou mut in incaperea intunecata
-In cateva zile. spune el rece, dar se vede ca este speriat de aceasta veste l-a dat peste cap, pe toti ne-a dat peste cap
-Hai in camera, trebuie sa discutam! spun si ma indrept spre usa, toti urmandu-ma ca niste catelusi micuti si neajutorati
Iesim pe usa, toate privirile fiind indreptate spre noi. Nu multi stiu de ce urmeaza sa se intample. Nu multi stiu in ce pericol suntem. Nu multi stiu ca am intrat intr-un joc pe viata si pe moarte, iar daca facem o mutare gresita pierdem. Iar pierderea este egala cu moartea.
Urcam cu pasi apasati treptele din lemn indreptandu-ne spre camera mea. Ajungem in holul gri, la fel ca inainte, lipsit de viata. Deschid usa cu un mic scartait si inaintam. Ne așezăm pe pat, defapt eu, Chase si Emma ne asezam, restul arunancandu-se pe covorul pufos si moale ca blana unui iepuras.
-Acum ce facem? sparge Jason gheata
-Ce am facut de fiecare data: luptam fara frica si castigam jocul. spun eu privind in gol
Apoi o liniste mormantala se asterne peste incaperea slab luminata. Le scanez fetele anoste, fara chef de viata. Totul e atat de ciudat de cand am venit, parca imi ascund ceva, parca s-au schimabt, ma simt de parca sunt in tabara opusa, dar nu sunt. Ce se intampla cu mine? De cand am venit nu mai sunt asa zambitoare, nu ma mai simt eu, parca sunt prinsa in alt corp, in alta viata, alta eu, dar nu sunt, sunt aceeasi.
Ma arunc pe pat, spatele meu facand contanct cu salteaua rece, eu mic fior tracand prin corpul meu inghetat. Imi inchid usor ochii si oftez din adancul inimii. SImt ca locul meu nu e aici si ca trebuie sa plec, dar nu... eu am acceptat sa fiu aici, de ce sa plac. Fac parte din agentie de mai bine de 5 ani! Insa, inima mea nu vrea sa fie aici, vrea sa fie singura, pe cont propriu, departe de locul asta, totul este o amestecatura!
Aud cum ceilalti vorbesc, iar vocile lor incep sa se auda dince in ce mai incet, cuvintele incepand sa fie mai greu de descifrat, dar si cine vorbeste. Totul e negru, imi pot simti corupl, dar nu ma pot misca, sunt ca intr-o transa.
Se aude, in surdina, o usa inchisa, dar nu dupa mult timp e deschisa din nou, pasii a doua persoane auzindu-se. De ce au intrat in camera mea? Si cine sunt? Aud cum vorbesc, dar nu pot intelege ce. Ma fortez si reusesc sa descifrez cateva cuvinte.
Trebuie.... fugim.... FBI.... tradam.... minciuna.... nu reusim.... se va trezii.... sa plecam.... Antonio.... haide.... nu spera.... nu ne va ajuta.
Apoi o usa trantita s-a auzit, si o liniste mormantala s-a auzit. Ma ridic in fund, am iesit din mica transa in care intrasem. Ce se intampla? Si ce legatura are cu Antonio? Insa un cuvant imi strafulgereaza minte "tradam". Cineva ne va trada! Cineva va ajuta tabara opusa! Cineva ne va impinge in ghearele mortii! Iar eu pot doar sa plec, sa plec departe si sa nu ma uit inapoi. Dar nu pot... nu pot lasa toti anii astia in urma!
Ma ridic usor si ma apropii de geam si sa ma uit anosta pe el. NU mai sunt eu, nu mai sunt tipa fericita, sarcastica, pusa pe glume si sotii, iar toate astea de cand am ajuns aici. E de parca am uitat cine sunt, am uitat cum trebuie sa fiu, dar nu stiu de ce. Ma simt stinghiera locului asta, nu imi gasesc locul aici. Ce trebuie sa fac, sa plec sau sa raman? Daca plec, voi pleca singura, prietenii mei nu vor pleca sunt sigura, iar Chase e seful, nu ii poate abandona.
O masina neagra, pe care scrie cu litere mai de tipar "F.B.I" se apropie. Ce se...? Insa gandurile mele sunt intrerupte cand il vad pe Antonio iesind din cladire impreuna cu multe persoane si se indreapta serioasi spre masina din care ies in jur de 10 persoane cu priviri glaciare, imbracate in niste uniforme albastre. Discuta ca niste prieteni vechi. Antonio ne-a tradat si a adus alte prsoane!
Acum imi dau seama de tot. Nu ma simt stinghera acestui loc, ci acestor persoane. Ma indepartez usor de geam, chiar in momentul in care acel tradator ordinar care merita trimis pe planeta pandicornilor din guma si par de jeleu ca ei sa-i decida soarta de javra!
Ies din camera incet, inca mirata ca Antonio ne-a tradat. Ma duc pana in camera lui Chase si bat usor la usa, iar tot ce observ e ca mai mult de jumatate din agentie e afara. Usa se deschide, iar eu intru direct, fara sa mai astept sa spuna ceva.
-Ce s-a intamplat? ma intreaba si imi face semn sa ma asez pe pat
Incep sa ii povestesc tot ce am vazut si auzit, iar tot ce am auzit de la el a "In ce javra ordinara care merita arsa pe jug de catre pandicornii de pe planeta Pandicornus am putut avea incredere". Il inteleg, am reactionat la fel.
-Bine, gata, nu mai injura fiinta aia! Trebuie sa-i luam pe ceilalti si sa plecam de aici pana se calmeaza apele. Dupa revenim si facem ce stimp mai bine: dezastru si demolari! spun serioasa, scotand un mic zambet de la el
-Hai sa luam si restul descreeratilor nebuni cu care traim! spune Chase, iar eu raspund scurt cu o clatinare a capului
In final, luam si pinguino-pandicornus-crocodillulus-hipoporamianus-rexsusii cu care traim si ne indeptam spre iesire. Dintr-o data in fata nostra apre...
•Va continua•
Heyaaa pinguino-pandicornus-tarzanus-rexsi! Ce mai faceti? Eu super bine! Vreau sa va spun ca...
ANUNTEL DE ULTIMA ORA
Ne pare foarterau ca va intrerupem nota autorului, dar vrem sa va anuntam ca autoarea acestei carti a deis ca la mijlocul cartii care va avea in jur de 60 de capitole sa faca un capitol special de minim 3000 de cuvinte! Atat am avut de spus, o zi buna in continuare!
ANUNTEL DE ULTIMA ORA INCHEIAT
Bun, revenim. Vreoiam sa ii multumsc lui Licuriciul88 pentru sustinere! Nu stii cat inseamna pentru mine si cat de mult ma bucur cand iti citesc mesajele in care spui ca iti place cartea! Sau cand ai adaugat cartea in lista ta de lecturi! Multumesc!
Acum ca am spus si asta nu cred ca mai am ce adauga. Doar ca va multumesc ca imi cititi cartea! Va pupacesc!
CITEȘTI
Agent AGS
ActionEu sunt Heather Watson. Eu am trecut prin mai multe decat iti poti imagina. Eu sunt cel mai bun agent AGS.