Capitolul 6

920 73 8
                                    

Heather Povesteste

In final, luam si pinguino-pandicornus-crocodillulus-hipoporamianus-rexsusii cu care traim si ne indeptam spre iesire. Dintr-o data in fata nostra apre Dara, insotita de Alexia, amandoua speriate si agitate, zici ca au vazut un aligator. 

-Fugiti! Antonio vrea sa va amoare! Plecati si nu va mai intorceti! Stati departe de locul asta, de el, de agentie, uitati de toate astea! Dar inainte, luati astea! spune Dara si ne intinde fiecaruia cate ceva. 

Dau din cap si ii trag pe toti dupa mine. La cat am fugit cred ca am trecut prin toata America! Ne oprim putin si vad un licar verde iesind din bratarile si colierele date de ele. Au pus GPS-ri in ele! Trebuia sa ma astept la asta! Imi scot repede bratara, si le iau si pe ale lor. Ma afund mai mult in padurea in care am ajuns, iar dintr-o data le las sa cada zos, cu un mic zornait. Le calc incet, dar puternic si apasat, incat sa fiu sigura ca distrug pana si ultima urma de tehnologie care poate indica locul unde suntem. 

-GPS-uri. spun simplu, inainte ca ei sa intrebe de ce am facut asta. Trebuia sa ma astept la asta, cu un scot ne-au dat bratarile. Acum trebuie sa... stam cat mai aproape de padure. spun simplu

-Ce?! tipa ei la unison

-Acum ca am distrus GPS-ul ascuns in fiecare lucrusor nefolositor se asteapta sa plecam cat mai departe de locul asta. Hai sa o facem pe invers: sa stam cat mai aproape de locul asta. Sigur gasim o cabana! spun simplu, incepand sa ma afund in neantul verde

Dupa cateva ore de mers, ajungem la o cabana parasita, care, suprinzator, este intr-o stare cat-de-cat buna. Poate locuiesc aici fantome care o ingrijesc. Cabana este una mare, din lemn de stejar si brad si dupa exterir cred ca este o casa modesta, de moda veche. 

Intram in mica casuta, iar mare mi-a fost rutina cand vad o mie si una de lucruri moderne in casa. Poate nu e atat de veche pe cat credeam... Iar chestia cu fantomele devine din ce in ce mai plauzibila, adica, cine paraseste o casa fara sa isi ia televizorul, hainele, obiectele de coletie si toate cele de aici? Stai! Puh, chiar atat de fraiera ma cred? Poate o fi Chase seful, dar eu ma descurc mai bine ca el, zici ca eu sunt prima nascuta... 

-Plecam! spun simplu, si ma indrept spre usa. Ei au pregatit asta, probabil vor veni diseara sa verifice sau mai rau pentru noi, ne asteapta undeva prin casa, bine ascunsi. imi continui simplu propozitia, pe un ton cad de calm posibil 

-Macar putem sa... incerca Chase sa spuna ceva, dar il intrerup pe un ton dur si rece

-Am zis ca plecam! Nu vreau comenari de la nimeni! 

-Cine te crezi sa faci tu regulile? Eu sunt cel mai mare, eu sunt seful aici, eu fac regulile, iar tu trebuie sa le asculti! Daca nu poti sa pleci! spune furios

-Stii ceva? M-am saturat! Mam saturat sa va fiu bona, sa am grija sa nu va omorati cat sunt eu plecata, sa nu va prinda nu stiu cine, sa va spargeti capu' sau mai stiu eu ce! Gata! Mi-a ajuns pana peste cap si inapoi! Plec! Plec si nu mai vin! Abia astept sa vad daca reusiti sa ma gonvingeti sa vin inapoi.... daca mai supravietuiti! spun nervoasa si ma intorc pe calcaie, trantind usa, apoi urlete se aud din cabana, dar nu ma mai intereseaza, ei sunt trecut, iar trecutul trebuie uitat, orice ar contine si oricne ar fi in el 

Pasesc apasat pe iarba vestezita si cu o privire furioasa si nervii la pamant, impreuna cu toata ratiunea, ma avant in padurea intunecata. De acum, nu mai exista nimeni in viata mea, nu mai am pentru cine sa lupt, totul va fi pe viata si pe moarte, dar poate ca e mai bine... scapa Universul mai repede de mine. Pe cine pacalesc? Universu' nu poate scapa de mine nici daca imi da foc, imi arunca un bolovan in cap, ma ingroapa la 20 de metri sub pamant, ma electrocuteaza, dupa ma ineaca! 

Dupa un numar infinit de ore, reusesc sa ies din padure! In sfarsit! Credeam ca mor acolo! Privesc anosta soseaua. Nu am de gand sa fac auto-stopul! Niciodata nu l-am facut! Ma uit usor in spate, chiar daca se zice ca nu e bine sa faci asta. Nu vad si nu aud pe nimeni, nu au venit dupa mine, si chiar daca suna ciudat vroiam sa o faca... 

Cu privirea in pamant si fata abatuta incep sa merg pe marginea drumului cu o directie necunoscuta. Probabil voi colinda lumea pana voi gasi locul unde imi place. Glumesc, voi merge pana la cel mai apropiat oras. As vrea sa fie Los Angeles, dar nu, acolo o sa ma caute prima data. Probabil este Las Vegas sau San Francisco. Nu stiu, vreau doar sa fie un oras mare, in care sa nu ma gaseasca nimeni, in care sa iau totul de la inceput si sa pot uita de toata aiureala asta cu rebeliunea lui Antonio si tot ce a zis Chase. O sa il iert, tin la el, dar daca nu a incercat sa ma opreasca pana acum, eu ce sa cred? Daca imi respecta decizia ma iubeste? Sau nu vine dupa mine ca sa scape de o grija? 

Farurile unei masini imi lumineaza drumul, care dupa atatea ore deja e intunecat, iar un claxon imi tortureaza urechile, ele murind incet, incet. Ma opresc exasperata si ma intorc spre masina respectiva, in ea fiind un baiat roscat cu ochii ciocolatii la volan si alte fiinte daunatoare pamantului in masina. Il privesc intrebatoare, asteptand o explicatie de la el. 

-Urci, frumoas-o? ma intreaba un blond

-Neah, nu imi place sa impart aerul pretios, cu niste creaturi daunatoare omenirii! spun si ma intorc, continunadu-mi linistita drumul, dar le puteam simti incruntatura de pe fata

Ranjesc pe sub mustatile mele inexistente si ma indrept cu pasi lenti, deloc grabita, spre urmatorul oras. La jumatatea drumului dau de....

•Va continua• 

'Neata fiinte neintelese! Ce mai faceti? Eu bine, ma bucur ca am terminat capitolul! Chestia asta avea o problema: scriam 5 cuvinte, imi aduna un cuvant la total! Ih! In fine, nu mai conteaza, acum e bine! Asa, stiu cum se va termina cartea! Tobele va rog! Tam, tam, tam.... nu spun! 

Acum, va multumesc ca imi cititi cartea si ca o votati si comentati si stiu ca nu am foarte multi cititoti, dar atati cati am, ma bucur ca exista si ca le place cartea! Multumesc mult!

Si, in final, chestia cu certurile si agentia se va termina, stati calmi, nu o sa povestesc toata cartea cum e fuge de Antonio, dupa ea ia o arma si Antonio fuge de ea. Asta nu se va intampla! (nici in carte nici ca idee) 

Pai, cam atat am de zis! Astept parerile voastre despre capitol! Paa!



Agent AGSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum