ARAFIN AĞZINDAN..
Bu ne boktan bir ağrıydı başım zonkluyordu resmen yine alkolü fazla kaçırmış olmalıydım tamam ne kadar içsem de sarhoş olmuyor çakır keyif dolaşıyordum ama bu baş ağrısına bir türlü alışamamıştım. Yatağımın başucunda duran komidinin üstünde ki telefonumu almıştım saat 11 di yine gerizekalı bora aramıştı ne bok vardı sabahın köründe arıyordu arama kayıtlarından boranın numarasını tuşlayıp aradım ikinci çalışta boranın lanet sesi ilişmişti kulağıma.
"alo abi bak daha fazla idare edemicem aamirim seni soruyor" daha telefonu açar açmaz beynimi sikmişti "kısa kes bora geliyorum şimdi yemişim aamirini" telefonu kapattıktan sonra lanet üniformayı giydim bana göre değildi bu işler yaptığım sayısız kural ihlalinden dolayı sivil polis kimliğime veda etmiştim piçler beni bu üniformaya mecbur bırakmıştı gerçi açığada alınabilirdim ama bu sıkardı hepsinin anasını ağlatırdım biliyorlardı. Evden çıkar çıkmaz arabama atlayıp merkeze doğru sürdüm birde park yeri aramakla zaman kaybediyordum şimdi şu kıl kuyruklarından iki üç tanesinin ağzını yüzünü dağıtsam kendime gelirdim ama vaktim yoktu. Arabayı park ettikten sonra inip hızla merkeze girdim. "araf aamir seni çağırıyor yine delirttin adamı anlaşılan" bu kız konuşmasa daha iydi o konuşunca sinirleniyordum cevap vermeden odaya girdim "her gün geç gelme sebebini gerçekten merak etmeye başladım"
"özür dilerim sadece uyuya kalmıştım"
"malesef özrün geçerli değil kovuldun" hadi ama kahkaha atmıştım yanına giderek "hey bu oyunu çok ileri gitmeden oyna canımı sıkıyorsun babalık" dediğimde gülmesi biraz daha yüzüne yayılmıştı
"anlamasınlar diye uğraşıyorum her gün geç kalıyorsun diye sana fırça attığımı sanıyorlar" fırça atmak değişik terim şu zamana kadar kimseden emir almamıştım bu meslekten ayrılmıyorsam oda babamın vasiyeti yüzündendi polis olmamı isterdi küçükken ona göre yetiştirmeye çalışırdı beni hiç anlamazdı benden polis olmayacağını olsa bile milletin cezasını yasa dışı keseceğimi idrak edemedi hiçbir zaman babamı severdim isteğini yerine getirmiştim.
Odadan çıktığımda yeni bir görev vardı yine hangi acemiyle uğraşacağım merak konusuydu doğrusu
"bora ve sen önden gideceksiniz adres boraya teslim edildi diğer ekiplerde sizi takip edecekler" diğer ekipler gelmeden hıncımı çıkarmalıydım acaba kimdi bu şanslı suçlu kişi..
Demek buralarda benden habersiz mal çıkışı yapılıyor öylemi ? son yumruğumu da suratına büyük bir zevkle geçirdiğimde ellerimin altında büzüşen adama baktım fazla hırpalanmıştı haketti diye düşündüm daha büyük bir vukaat işlemiş olsaydı yerimden kalkıp geldiğime değebilirdi..
Yine lanet olası sorgularda bir sürü suçluyu öttürmüştüm yani adam akıllı bir kere sorunca söylemek varken illa dayak yiyecekler diye düşünürken bora geldi bora benim her defasında peşimi toplayan herkese lazım olan bir dosttu bazen gözünün üstüne yumruk atma isteğime karşı gelemesemde seviyordum cesaretli bir delikanlıydı. Benden kısa olsa da en az benim gibi iri hatlara sahipti bana oranla daha sarışındı tüysüz kösenin tekiydi hergele ama yakışıklıydı yani avladığı salak kızlar ona öyle tabir ederken duymuştum. Oda küçük oyunumuza dahildi aamir denen babalığın bana bir bok yapamayacağını en iyi o bilirdi bunu kimse duymasın diye hep aynı oyunu oynardık
"hadi be oğlum arabayı sana verende kabahat şunu trenmiş gibi kullanmaktan vazgeç sinirlerimi bozuyorsun" parmaklarımı dizlerimin üstünde hareket ettirip sıkıldığımı belirtircesine nefesimi dışarı üflemiştim
"tamam araf senin kadar hızlı kullanmak istemiyorum sendeyken zaten sıkıntılıyım bırak trenin keyfini çıkarayım" arabamı trene dönüştürdüğünün farkındaydı demek ki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Polis ( Zamansız Gelen)
ChickLitHayatımız da bazen geri dönmek istediğimiz anlar olur o anlardan sonrasını yaşamamak.. Yaşadığımız her şey bir rastlantı olabilirmi ? Sahi insanın hayatı bir kaç günde değişebilirmi, dünü yarında özlermi insan.. Ben çok özledim dünümü, bugünümü...