Araf'ın Ağzından
Gece boyunca o şerefsizin Hesna'yı nereye götürdüğünü öğrenmeye çalışıyordum. O pezevenk beni aradığın da hemen duymuştum Hesna'nın sesini, nasılda hıçkırarak ağlıyordu. Nasıl da korkuyordu kim bilir, zaten çok ürkekti benle uyuduğun da bile kaç kere uykusun da sıçramıştı. Ama o piçi bulacak ve canını okuyacaktım. Evin için de dört dönüyordum elim kolum bağlanmıştı sanki, nereye gitmişti tüm uğrak mekanlara bakmıştım yoktu işte yoktu..
"abi sakin ol bulacağız o şerefsizi bizimkilere haber vereli çok oldu didik didik arıyorlar" Borayı aradığım an yanıma gelmişti, istihbaratı sağlamdı bir şeyler bulabilirdi.
"bulunca onu kimse elimden alamayacak" oldukça sert bir şekilde kapı çalınıyordu, inşallah bir haber vardır diyerek kapıyı açmaya gitmiştim. Kapıyı açtığım an üzerime sarışın bir kadın saldırdı. Ne yapıyordu bu kadın gebermek istiyordu heralde. Ellerini yakamdan indirmek kolay olmuştu, boğazından tutup duvara yasladım bana dokunma hakkını nereden bulmuştu hesabını soracaktım.
"kimsin lan sen eceline mi susadın?"o kadar çok sıkıyordum ki boğazını tüm gücümü kullanıyor gibiydim. Sarışının gözleri kararmaya başlamıştı, zaten canım burnumdaydı sinirimi bu kadını geberterek çıkarabilirdim.
" Güneş.. abi bırak onu" ne diyordu bu Bora bırakmamıştım. Kadının ayakları titriyordu ağırlığını bana vermeye başlamıştı bıraksam yeri boylayacaktı. Birden sarışının boğazında ki ellerim Bora'nın kollarıma asılması ile geri çekilmişti. Sarışın yere yığılmış boğazını tutarak öksürük krizine girmişti. Dişlerimi sıktım Hesna orada ne haldeydi ben nelerle uğraşıyordum.
"iyimisin Güneş bana bak" Bora Güneş denen bu kızı nereden tanıyordu? ve bu kızın bizim evde ne işi vardı. Kızın kollarından tutmuş kalkmasına yardım etmişti, elindeki bardağı uzatmış su içmesini bekliyordu.
" kim bu kadın lan ne işi var evim de bide boğazıma sarıldı bıraksaydın öldürürdüm" ellerim terliyordu çıldıracaktım, Hesna dan bir haber yoktu hemen sigara yakmalıydım. Sigara paketimden bir dal çıkardığım da çakmağımla yakmıştım. Bir nefes çektiğim de vücudumun rahatladığını hissedebiliyordum, en azından şu kadını öldürmezdim.
"abi Güneş benim arkadaşım da buraya neden geldi bilmiyorum" ne güzel burada saklambaç oynuyorduk ,kim nereye neden geldiğini bilmiyordu delirecektim. Yüzümü kıza çevirdiğim de hala derin derin nefesler alıyordu, ağzını açmıştı sanırım bir şeyler geveleyecekti.
"Hesna nerede ona ne yaptın?" ne demişti bu kız Hesna mı demişti nereden tanıyordu, hemen kızı kollarından tutup ayağa kaldırmıştım.
"sen nereden tanıyorsun Hesna'yı?" sorduğum soru karşısında sıkıntıyla nefes vermişti.
"ev arkadaşım ne yaptın Hesna'ya her şeyi biliyorum senin nasıl bir psikopat olduğunu biliyorum!" demek Hesna'nın ev arkadaşı bu kızdı. Hesna'ya göre daha cesurdu karşım da durup bana psikopat demişti. Şimdi önemli olan bu değildi, Hesna önemliydi sadece Hesna..
Akşam üzeri olmuştu ve hala haber yoktu. Hesna'ya olanları Güneşe anlattığımdan beri ağlıyordu.
"hala bir haber yok mu? şimdi çok korkuyordur o, Hesna'nın panik atağı da var ya bir şey olursa" gözleri kızarmıştı Hesna'ya gerçekten değer veriyordu belliydi. Hesna'nın bide panik atağımı vardı demek ki o gece geçirdiği kriz bundan dolayıydı. Eğer onun saçının bir teline dokunsunlar hepsini çıktıkları yere geri sokacaktım. Onu ürkütmelerini istemiyordum iyice canım sıkılmıştı.
"abi Yavuz aradı plakaya ulaşmışlar, mobese kayıtların da görünüyor" duyduğum şeyle içim birazda olsa rahatlamıştı. Devam etmesi için elimle işaret etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Polis ( Zamansız Gelen)
Genç Kız EdebiyatıHayatımız da bazen geri dönmek istediğimiz anlar olur o anlardan sonrasını yaşamamak.. Yaşadığımız her şey bir rastlantı olabilirmi ? Sahi insanın hayatı bir kaç günde değişebilirmi, dünü yarında özlermi insan.. Ben çok özledim dünümü, bugünümü...