bölüm 23

4.1K 137 12
                                    

LÜTFEN YORUM YAPIP, OYLAYIN ARKADAŞLAR..

ARAF'IN AĞZINDAN 

Tam 5 ay olmuştu, Hesna ile birlikteliğimiz 5 aydır devam ediyordu. Kötü günler geçmişti sanki, Hesna'ya daha iyi davranıyordum, en azından güvenmeye başlamıştım. Zaten yaptığı pek bir şey yoktu. Dershaneye gidip geliyordu sadece. 1 ay olmuştu, dershaneye başlayalı. Bu gün Hesna'nın doğum günüydü, benim küçüğüm 21 yaşına giriyordu. Ona beceremesem de kendimce, ve kızların yardımı ile sürpriz hazırlıyordum. Ona yaptığım her şey için çok pişmandım ve kendimi affettirmek istiyordum. Hafta sonuna denk gelmesi çok iyi olmuştu, güzel bir cumartesi geçirecektik. Odadan çıkıp salona gittim. Sedefi karşımda görmeyi beklemiyordum. Kafasını yana çevirip başını kaşımaya başladığında üzerimde bir şey olmadığını fark ettim. Odaya grip tişörtümü giydikten sonra yanına gittim. 

"böyle daha iyi Araf, Hesna seni böyle görmemi istemezdi." ahh Hesna ve kıskançlıkları.. Gerçekten çok kıskançtı, bücür cadı yine yüzümü güldürmeyi başarmıştı.

"sanırım ben onu çok kıskanıyorum diye bana işkence yapmaya çalışıyor" gülüyordu. Tabi gülerdi kadınlar çok tehlikeli varlıklardı.

"plan hazır değil mi?" Sedefin sorduğu soru ile uykulu gözlerimi ona çevirdim.

"evet hazır, uygulamaya geçmeliyim" 

"tamam Güneş davet edilecekleri çağırdı, ortamı zaten Bora ayarladı gerisi sende" evet zor olan kısım bende. Pek anlamasam da ona karşı olan ilgimle bir şeyler yapmaya çalışacaktım.

"Bora demişken nerede o pezevenk?" 

"bana kapıyı açıp uyudu eve yeni girmişti zaten" bu çocuk yine ne haltlar yemişti acaba. 

"ben işlerimi halledip çıkayım artık." odaya gittiğim de uykumun açılması için duşa girdim. Kaç gündür uykum düzensizdi, resmen bu küçük kız beni heyecanlandırmıştı. Onun doğum gününün güzel geçmesi için sürekli planlar yapıp durmuştum. 

Evden çıktığım da kutlamanın olacağı mekana gitmek için arabaya atladım. Bakalım Bora ortamı nasıl yapmıştı, umarım söylediklerimi harfi harfine uygulamıştır..

Arabayı park edip anahtarı alıp aşağı indim. Kapıdan girdiğim de alt tarafta olan büyük bahçeye girdim. Havalar ısınmıştı,  bunun için açık alanda yapmak istemiştim.

"hoş geldiniz Araf bey" yanıma gelen adama baktığımda başımla selam verdim. Evet her şey çok güzel olmuştu. Burası tabi ki düğün törenleri için olan bir yerdi, doğum günü için de ideal oluyordu.  Rengarenk masalar vardı, şık bir kır düğün salonundansa şirin bir köy bahçesini andırıyordu. Tahta masalar ve sandalyelerin yeni boyandığı belliydi. Kimisi sarı kimisi pembe kimisi maviydi. Tam benim miniğim gibiydi. Rengarenk hayat dolu.. 

Akşam olmuştu bile Hesna'ya aldığım kıyafeti gönderip hazırlanmasını bekliyordum. Doğum gününü bir yemekle kutlayacağımızı sanıyordu. Tüm sevdiklerinin olduğu bir kutlama olacağını bilmiyordu. Onun mutlu olması için yaptığım şeyler beni de mutlu ediyordu. Hesna'nın kapısının önünde beklerken aldığım kıyafetin nasıl yakışacağını tahmin ettim. Hesna çok güzel ve masumdu ona ne giydirsen en iyi şekilde taşırdı. Ve bu yüzden onu çok kıskanıyordum, kimse görsün istemiyordum. Nihayet kapı açıldığında Hesna çıktı. İşte yine tüm masumluğuyla karşımdaydı. Onun için beyaz uzun bir elbise seçmiştim. Kolları dantelli ve kalındı her ne kadar sırt dekoltesi istemesem de bu elbisenin ona çok yakışacağını bildiğim için almıştım. Saçları beline kadar dökülüyordu, çok sadeydi aynı zamanda o ipeksi saçlarına takılan taşlı taç saçlarına sadelikle beraber şıklıkta katıyordu. Bana doğru o güzel gülücüklerini saçarak geldiğin de eridiğimi hissettim. Bu duygular beni başta korkutsa da bu kıza tekrar güven ve sevgi duyuyor olmama alışmıştım. Arabaya bindiğin de yaklaşıp dudağımı öptü. Tüm araba yine Hesna kokmuştu, o güzel vanilya kokusu beni sarhoş ediyordu. 

Psikopat Polis ( Zamansız Gelen)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin