Dívala jsem se na lidi okolo a přemýšlela. Dnešek musí skončit naší výhrou! A nikdo nesmí, zemřít.
Přešla jsem blíž k Belle a slyšela šum. Byly tady. Přehodila jsem si přes hlavu kapuci, aby mi nebylo vidět do tváře a dívala jsem se na přicházející dav Volterských.
Všichni byli napjatí, jak struny. Dívali jsme se stejným směrem. Na ně.
Jejich kroky byly jisté a odhodlané, prováděny beze spěchu. Všichni se Volterští se seřadili do řad naproti nám. Volterští bratři, Aro, Caius a Marcus, pokročily kupředu a s nimi i jejich ochranka.
„Aro, vítám tě," řekl Carlisle s přívětivým úsměvem.
„Nejsme tu ze zdvořilostní návštěvy," řekl Caius s ledovým pohledem. Nevypadalo to moc dobře.
„Je jiná než byla ve tvých myšlenkách Irino," slyšela jsem zašeptat Ara.
„Protože není upír," řekla jsem a postoupila dopředu.
„Jsme tu kvůli Cullenům, co tu děláte vy ostatní!" zavrčel na mě Caius a Marcus se na mě díval s podivným pohledem.
„Jsou tu jako svědci," řekl Carlisle a objevil se po mém boku.
„Rád ti vše vysvětlím, Aro," Carlisle beze strachu natáhl ruku k Arovi, který se objevil blízko nás dvou. Chvíli bylo ticho a Aro s velkým soustředěním držel Carlislea za jeho ruku. Sekundy ubíhaly a všichni napjatě očekávaly Arův verdikt.
„Neuvěřitelné!" zašeptal Aro a nevěřícně se koukal na malou Renesmee.
„Přesto ale může být nebezpečná. Chyťte ji," řekl Aro a Felix se rozešel směrem k malé Renesmee. Jane a Alec se nás pokusili ochromit, ale Bella rozprostřela svůj štít. Všichni byli připraveni na boj. Já jsem jim, ale plán zkazila.Chytla jsem totiž Felixe za rukáv jeho kabátu. Zarazil se a zlostně na mě zavrčel.
„Myslím si, že Volterští budou mít jinou práci, než zabít tuhle neškodnou dívenku, když budou mít nepřítele silnějšího než jsou oni všichni," řekla jsem, přetočila Felixe, tak že jsem ho držela pod krkem a trhla. Bezvládné tělo Felixe jsem odhodila k nohám Volterských bratrů. Všichni nevěřícně kulily oči.
„Co si to dovoluješ!" zařval na mě Caius. Absolutně jsem ho ignorovala a přiblížila se k nim. garda nelenila a snažila se okolo svých pánů udělat neproniknutelnou bariéru.
„Jak asi bude vypadat, když z mocné trojce zbudou jen dva," zašeptala jsem a rozeběhla jsem se k nim. Slyšela jsem křik od Cullenů, ať to nedělám, ale já nereagovala.
Svým darem jsem vše zpomalila a lehce se probojovala gardou, která se snažila své pány chránit, ale bez úspěchu.
Nezastavila jsem se, dokud na nohách nezůstali jen ti tři, Aro, Caius a Marcus. Shodila jsem ze své hlavy kápi a usmála se na ně.
„Ty!" zavrčel zlostně Aro i Caius.
„Ano já," řekla jsem a zasmála se. Natáhla jsem ruku a chytila jednoho z nich za ruku. Usmála jsem se a zavřela oči, když se vše začalo okolo nás dvou vlnit.
-----------------------------------------------------------------
Koho myslíte, že Abi unesla???
Co myslíte nechají, Aro a Caius po tomto Cullenovi nebo ne?
ČTEŠ
Abi Swanová
FanfictionCharlie a Renée neměli jen Bellu, ale i Abi, která je starší než Bella. Když se Charlie s Renée rozcházejí Renée si nechává Bellu a Charlie Abi, jenže rodina Swanů má štěstí na mocné dary a hlavně na upíry!