Uběhl týden všechny věci jsme měli připravené a nastěhované. Krev byla v obří lednici a měla by vydržet několik měsíců. Já už pět dní byla ukryta v krytu a čekala na příjezd Cullenů a Eleazara s jeho ženou Carmen. Byl pátek pět minut před třetí hodinou, kdy jsme měli domluvený sraz u krytu.
Jako první přiběhli Cullenovi. Každý měl jen jeden kufr s nejnutnějšími věcmi. výjimkou byl Carlisle, Emmett a Jasper. Carlisle měl navíc svou lékařskou brašnu. Jasper s Emmettem zase dva kufry navíc s věcmi jejich poloviček.
Objala jsem svou sestru a pozdravila se s ostatními. Hned, co přijeli ukázala jsem jim jejich pokoje a šla se dívat na televizi, než si vybalí, do obývacího pokoje. Vrátili se po chvilce a usadili kolem mě. Nálada byla příjemná , dokud se neozval Carlisle.
„Kde je Eleazar?" zeptá se a podívá se mi do očí.
„ Už tu měli být," zašeptám jen a podívám se na hodiny. Měli zpoždění půl hodinu. Zamračila jsem se a šla do svého pokoje pro telefon. Našla jsem Eleazarovo jméno v adresáři a vytočila jeho číslo.Ozývalo se jen pípání. Zkusila jsem to znovu. A stále telefon nebral. Vrátila jsem se ke Cullenovým.
„ Něco se stalo, nebere mi mobil," řeknu a posadím se. Všichni se o Eleazara báli. Uběhli dvě hodiny. Stále čekáme společně v obýváku. Každých deset minut se snažím dovolat Eleazarovi. Bez úspěchu. Zahodila jsem telefon, který se roztříštil o zem.
„ Musím je jít najít!" vykřikla jsem a vyběhla do vrchního patra krytu. Začala jsem cvakat, číselný kód, když se otevřely dveře. Podívala jsem se na svého oblíbeného přítele a objala jej.
„ Měla jsem strach," řekla jsem a odtáhla se od něj.
„ Byl oprávněný. Abi chci ti představit. Tanyu, Kate a Irinu. Musel jsem je vzít se sebou. Před pár hodinami se u nás objevily Volturiovi a chtěli tebe. Někdo jim vyzradil, že se známe. první přišel Demetri s Felixem, které jsme bez problému zpacifikovali a s celou rodinou prchli sem. Museli jsme okolo kroužit nějakou dobu, aby nás nenašli podle pachu," řekne Eleazar a přitáhne si Carmen, která je špinavá od bahna. Podívám se na všechny a smutně se usměju.
„ Je mi to líto. Budete tu samozřejmě moci zůstat, jak dlouho budete chtít," řeknu jen a pokynu jim, aby pokračovali dál. Celá situace se vysvětlí Cullenům a Denálští jsou posláni, aby si vybalily své věci. Všichni se odeberou do svých pokojů a já se jen s povzdechem dívám na nějaký pořad v televizi. Slyším, jak si všichni okolo mě šeptají.
Po patnácti minutách se ozvou kroky a natěšený Carlisle dorazí i se svou lékařskou brašnou.
„ Tak jdeme na to uděláme první vzorek krve," řekne Carlisle. Hned jakmile to řekne se za ním objeví Eleazar a vedou mě na ošetřovnu. Mezi s sebou si říkají, co všechno za testy se musí udělat. S povzdechem se vydám za nimi jako zpráskaný pes.
„ Drž se!" zakřičí na mě Bella, než se za mnou zavřou dveře od ošetřovny a zmocní se mě dva supy.
ČTEŠ
Abi Swanová
Fiksi PenggemarCharlie a Renée neměli jen Bellu, ale i Abi, která je starší než Bella. Když se Charlie s Renée rozcházejí Renée si nechává Bellu a Charlie Abi, jenže rodina Swanů má štěstí na mocné dary a hlavně na upíry!