„Pomůžeš mi, neumím svůj dar ovládat," ozvala se Bella. Kývla jsem a vydali jsme se ven.
„Trénovali, tak že Kate dávala Edwardovi šoky, bez úspěchu!" řekl mi Eleazar.
„Mohu?" zeptala jsem se Edwarda a přiblížila jsem se k jeho ramenu. Kývl. Eleazar šťouchnul do Kate a ta se dotkla Edwarda. V místě, kde se ho dotkla, to zajiskřilo, a já cítila na svém štítu brnění.
„Jen vibrace, nic víc," zašeptal Edward.
„Bells, zkus to," zašeptala jsem. Kate se dotkla jeho ramene a Edward klečel a zhluboka oddechoval. Otočila jsem se k domu a vzala se sebou Renesmee a postavila ji k Belle.
„Mám ještě jeden dar. Dokážu zabít pomocí doteku, ochraň ji," zašeptala jsem a rozeběhla se proti Belle. Eleazar držel Edwarda a já byla už u Renesmee. Už jen pár centimetrů, když mě najednou odhodil štít a já odletěla směrem k lesu a porazila čtyři obrovské stromy.
I když jsem byla upír. Náraz mi vyrazil dech a já jen lapala.
„ Ta má grády," zašeptala jsem a snažila se dýchat.
„Zbláznila ses," zařvala na mě Bella. Edward už se jen smál.
„Neumím zabíjet dotekem. Lhala jsem," zašeptala jsem a opřela si hlavu o spadlí kmen stromů. Všichni se začali smát.
Účel byl, ale splněn. Bella se naučila ovládat svůj štít, ale musela pořád trénovat.
A tak jsem se zabydlela u Cullenů. Přicházeli další a další upíři. Problém byl se stravou, protože většina pila lidskou krev. V okolí přibývalo zmizelých lidí. Čas, ale plynul rychle, brzy napadl první sníh.
Všichni jsme stáli na louce. V nedalekém lese postávali schování vlkodlaci. Čekali jsme na jejich příchod.
ČTEŠ
Abi Swanová
Fiksi PenggemarCharlie a Renée neměli jen Bellu, ale i Abi, která je starší než Bella. Když se Charlie s Renée rozcházejí Renée si nechává Bellu a Charlie Abi, jenže rodina Swanů má štěstí na mocné dary a hlavně na upíry!