00

6.6K 319 137
                                    

EM : Mulțumesc ! Mulțumesc ! , spun făcând nenumărate plecăciuni în fata Ceo-ului.

C: Ai muncit din greu și asta se vede foarte bine , meriți . O sa îți caut un manager , dar cum nu mai este nimeni să îți facă un tur al companiei , o sa rog pe băieți să te ajute , doar ei mai sunt la ora asta. Spune el ridicându-se de pe scaun și venind spre mine . Urmează-mă! , spune acesta luând -o înainte , iar eu în urma sa .

EM : Când va referea-ți la băieți, la cine ..

Nu termin de vorbit întrucât acesta deschide ușa unei săli de dans , observându -i pe băieții din BTS repetând dansul de la "Run" . Ei își continua treaba neobservat ca am intrat . CEO-ul a vrut să îi întrerupă însă eu am dat din cap dezaprobator, spunându -i ca mă voi așeza pe margine și voi astepta până când termină . Acesta a dat afirmativ din cap , ieșind din încăpere . Priveam cu mare atenție fiecare mișcare , fiecare expresie facială pe care o avea fiecare și cu câtă concentrare își duceau sarcina la bun sfârșit . Oprindu -se din dans , aplaud fără sa îmi dau seama , făcându -i să se sperie de prezenta mea .

RM : Cine ești ? Ce cauți aici ? , spune apropiându-se de mine .

Zâmbesc , făcându-l să își ridice o sprânceană în semn că nu înțelegea prezenta mea . Fac o plecaciune în fata sa după care în jurul meu se aducă și ceilalți băieți .

EM: Ma numesc Kim Emm Yun și asta seara se pare că îmi sunteți gid turistic . Spun facandu-i pe băieți să se uite unul la altul .

V: Cum adică ? , spune el venind mai aproape de mine .

EM: CEO-ul a avut treaba , nu a putut găsi pe altcineva , cum voi erați în companie mi-a spus ca ma-ați putea ajuta voi .

JK : De ce trebuie să facem asta ? , spune el care stătea turcește pe podea din cauza oboselii.

EM: Am fost trainer până de curând , însă am fost anunțată că în următoarele luni voi debuta . Spun eu facandu-i să înțeleagă mai bine ce căutăm acolo .

JH: Ți-a plăcut cum am dansat ? , sare el din spatele băieților făcându-mă să chicotesc .

EM: Da ! Dacă nu îmi plăcea nu aplaudam , nu ?!

JH : Ești de treabă ! Îmi placi !, spune el punându-şi mâna în jurul gatului meu.

EM: Cred ca sunteți obosiți , odihniți -vă! Eu pot aștepta ! , spun luându- i exemplul lui Jungkook și stând pe podea , fiind urmată și de ceilalți , așezându-ne în așa fel , într-un cerc.

S: Știi trupa noastră ? , întreabă el sorbind o gura de apa din sticla .

EM: Da ! Nu cred că sunt fete care să nu o cunoască ! , spun râzând .

V : Si care dintre noi îți place mai mult ? , sare el cu un zâmbet până la urechi , cel mai probabil așteptând ca el să fie .

RM: Ahh, V , lasă fata în pace ! , spune el dându-i o palma peste ceafa .

V: Dar ce am făcut așa rău, hyung ?? , țipă el masându-şi ceafa .

EM: Nu-i nevoie să vă certați ! Dacă asta vrea să știe baiatul ....

V: Răule! , se strâmbă la Rap Monster , scoțând limba și făcându -i semne la tâmplă că este nebun .

RM: Diseară alergi după mașină ca un câine dacă nu te potolești ! , îi dă acesta replica , V încetând și privindu-mă din nou pe mine cu entuziasm .

S : Spune o data ! Vreau acasă ca să mă odihnesc ! , când îi aud vocea simt fata începând sa ardă așa ca îmi las capul în jos .

JK: Hyung , ai speriat-o !, spune el punându-si o mana pe umărul meu .

Wonderful Life | mygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum