Se aruncă în stânga mea, apoi trase cearșaful asupra corpurilor noastre. Îmi zâmbi trăgându-mă mai aproape de el, corpurile noastre fierbinți contopindu-se. Mă sărută pe frunte continuând până când ajunse la buze unde lăsă doar un mic sărut.
S: Mulțumesc, spuse uitându-se ușor înspre corpul meu făcându-mă să mă rușinez, simțind imediat cum obrajii îmi ard.
Chicotind scurt îmi mângâie obrajii, apoi îmi ascunse chipul în abdomentul său cu scopul de a nu mă mai simți rușinată, dar sincer era și mai rău, pentru că din cauza abdomenului său care se umfla sub acțiunea respirației, buzele mele îi atingeau adesea pielea.
S: Mulțumesc pentru că mi te-ai dăruit mie, spuse încet, dându-mi seama că vocea sa e una obosită.
Mi-am urcat privirea asupra chipului său, observând că are ochii închiși.
EM: Mulțumesc, am murmurat neștiind dacă el mă ascultă sau nu, că m-ai lăsat să fiu a ta. Somn ușor!, am zis culcușindu-mă mai bine în brațele sale.
*
EM: De ce am venit aici așa de dimineață?, am spus privindu-i pe cei 7 băieți așezați peste tot in sufragerie, care ne chemaseră pe mine și Yoongi la 7 dimineața.
JK: Emm, noi am hotărât să mergem într-o excursie ca să sărbătorim că suntem din nou împreună, spuse tot un zâmbet Kookie ce stătea între picioarele lui Taehyung pe podea.
J: Ne-am gandit că e o idee bună, așa că astăzi vom face cumpărăturile , iar mâine vom pleca, spuse Jin verificând o mica listă.
EM: Unde mergem?, am întrebat pentru că nu mi se părea o idee rea, însă nimeni nu menționase locul.
JH: Camping, strigă Hoseok foarte fericit. Ador să merg în natură. Abia aștept să ne petrecem noaptea în pădure.
Cred că știu a cui a fost ideea, pentru că din 8 persoane din cameră, nimeni altcineva în afără de Hoseok nu părea fericită.
EM: Eu nu merg în pădure. În nici un caz!, am spus foarte revoltată.
Nu am fost niciodată în camping, însă ideea de a dormi într-un cort pe timp de noapte cu sute sau mii de viețuitoare în jur, nu sună deloc palpitant.
S: Nici mie nu îmi place ideea. Nu putem merge altundeva?, întrebarea sa mă facuse să îi multumesc ca unui zeu.
JH: Nici gând!, spuse acesta foarte serios.
Mi-am întors privirea rugătoare spre ceilalți, însă cu toții dădură din cap semn că nu au ce face.
EM: Ok, să zicem că merg, am spus dându-mă bătută, cum pot sta singură într-un cort o noapte întreagă?
JM: Nu vei sta singură. Yoongi hyung va fi cu tine, spuse arătând cu degetul spre Yoongi care afișă automat un zâmbet mulțumit. Doar să nu faceți nimic, spuse zâmbind perves, făcându-mă să îmi dau ochii peste cap.
JH: Acum că ești lamurită, să mergem să facem cumpărături. Avem foarte multe de luat, spuse Hoseok ieșind primul din cameră.
Am râs cu toții de entuziasmul acestuia, după care l-am urmărit. Ne-am împărțit în două mașini cu mine fiind Yoongi, normal, Jimin și Jungkook, restul fiind în mașina lui Jin.
Ajunși în supermarket ne-am hotărât să mergem în 2 echipe de câte 4, adică aceeași care am venit și în mașini. Jin a împărțit apoi lista sa, care devenise mai lungă de cât atunci când am văzut-o acasă, în două.
CITEȘTI
Wonderful Life | myg
Fanfiction❝Ura devine iubire, iubirea devine sacrificiu ❝ Totul începe când Emm Yun primește vestea ca va debuta, reușind sa ii cunoască în persoană pe sunbaenimii săi. Suga este distant fata de Emm , dar de cateori drumurile lor se intersectează , nu se pot...