16

1.9K 158 20
                                    

Perspectivă Emm

Nici nu știu cum am reușit să conduc până în fața spitalului fără să creez vreun accident. Lăsând mașina parcată probabil în cel mai prost loc, am intrat îndreptându-mă spre biroul de informații. După un birou înalt, alb din lemn stătea o fată destul de tânără, îmbrăcată într-un halat alb, mânuind niște dosare.

EM: Mă scuzați?, am spus cu o voce joasă, ceea ce nu a făcut-o să mă observe. Ma scuzați!, am strigat de data aceasta. Aș putea afla în ce camera se afla Min Yoongi?, am întrebat-o încet, fiindcă în jur se aflau destul de multe persoane, care poate da sau nu îi puteau recunoaște numele.

X: Aș putea să știu cum vă înrudiți cu acesta ? Doar familia are voie, a spus după ce a tastat ceva pe calculatorul din fata sa.

EM: Sunt verișoara lui, i-am spus destul de rușinată, știind situația noastră actuală.

X: Voi suna să confirm, a spus fata punând mâna pe telefon însă am oprit-o.

EM: Nu e nevoie, voi reveni mai târziu.

Strâmbându-mă la aceasta, m-am depărtat mergând către scaunele din zona de așteptare. Mi-am scos telefonul din buzunar sperând să găsesc pe cineva care m-ar putea să aflu etajul și camera în care se afla Yoongi. În ochi îmi sare numărul de telefon a lui Baekhyun, știind că el și Jimin se înțeleg destul de bine.

Nu durează mult și băiatul îmi răspunde, de parcă aștepta să îl sun și ca întotdeauna foarte fericit.

BH: De când așteptam un apel!,spuse acesta încântându-mi urechile cu vocea sa calda și jucăușă. S-a întâmplat ceva?,întrebă din cauza meditatatului meu asupra vocii sale.

EM: De fapt, da, am spus ușor dezamăgită că îl sun doar ca să îi cer ajutorul.

Dacă stau să ma gândesc, ori de câte ori l-am sunat sau i-am trimis mesaj a fost ca să îi cer ajutorul. Mă simt prost să fac din nou asta și probabil că și el a ajuns să creadă că doar îl folosesc.

EM: Baek, îmi pare rău, dar din nou am nevoie de tine !,îi spun cu o voce destul de joasa din care se putea observa cu ușurință părerea de rău.

BH: Glumești ?, spuse acesta râzând,făcându-mă confuză. Mă bucur să fiu una dintre persoanele pe care te poți sprijini. Deci, cu ce te pot ajuta?

Bunătatea acestui băiat e de neîntrecut și cu siguranță, dacă ar fi fost în fața mea l-aș fi îmbrățișat atât de tare, ne știind cum i-aș putea mulțumi.

EM: M-ai putea ajuta să aflu în ce camera se afla Yoongi?

BH: De ce nu îl întreb pe el sau pe ceilalți? Credeam că ești apropiata de ei, spuse băiatul, observându-se nedumerirea sa.

EM: E o poveste lungă ce nu îmi permite să o fac, de asta te-am sunat pe tine, îi explic fără a intra în detalii.

BH: Am să îți fac rost de ceea ce îți dorești, dar va trebuie să plătești un preț.

EM: Un preț?, am spus ridicând una dintre sprâncene, nu mă așteptăm să plătesc pentru ajutorul său.

BH: Să mergem împreună la cumpărături, am nevoie să îmi aleg un costum.

"Plata" lui m-a făcut să chicotesc. Mă așteptam să îmi ceară ceva mai prețios, cumpărarea unui costum nu era ceva la ce m-aș fi gândit vreodată.

EM: Un costum? Bine. Să mergem la cumpărături împreună, îi răspund sperând că mă va putea ajuta.

BH: Îl voi suna pe Jimin și îl voi întreba. Îți dau mesaj cu amănuntele. Ok?

Wonderful Life | mygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum